Ow wat vreselijk zeg! Dat zijn ook niet van die dingen waar je aan kan wennen.. Hopelijk voelen jullie je allebei gauw wat beter en is dit iets tijdelijks. Ik voel heel af en toe ongesteldheidsbuikpijn, maar niet zo erg nog en ook heel kort. Ik ben benieuwd. Mijn temp is toch een beetje gezakt, dus erg spannend!
Nou dat van mij valt dus erg mee als je het vergelijkt met Zussie! Ja ik zag dat je temp wel iets gezakt was maar kvind hem nog wel steeds hoog hoor. Ben benieuwd wat ie morgen gaat doen! Spannend allemaal hoor!
Fleur hoe gaat het met je? Echt balen he zon tegenvaller na zon mooie tempratuur! Wanneer moet je nu weer naar de gyn toe?
Hoi! A.s. dinsdag moet ik weer naar de gyn om te kijken of er een eitje zit en hoe groot. Volgend weekend zal dan mijn eisprong zijn, wat eigenlijk niet zo goed uit komt, omdat ik dan een weekend weg ben met een vriendin. Ik zal eens bespreken dinsdag of we daar iets aan kunnen doen, misschien is het te beinvloeden met spuiten en anders er maar op gokken dat er nog een zaadje blijft leven in die paar dagen.. Ik merk wel dat mijn frustraties zich wel opstapelen. Ik probeer het steeds weg te drukken eigenlijk, maar kan er nu al een beetje tegen op zien dat mijn zwangere buurvrouw morgen komt en ik weer leuk 'moet' doen.. of dat een kennis op het punt staat van bevallen en we binnenkort weer op kraamvisite moeten enz. Terwijl ik het echt iedereen wel gun, maar pfffff hoe lang zal het nog duren voor ons?? Het lijkt zo eindeloos soms.. terwijl ik volgende maand misschien wel zwanger kan zijn en dan ben ik alles opeens vergeten. Kon ik maar in de toekomst kijken! En hoe voel jij je? Nog 5 dagen en dan naar de vk!! Leuke dingen allemaal he, je bent nu lekker alles aan het ontdekken en uitvinden
Heel begrijpelijk Fleur! Als je nou maar zeker wist dat het wel komt, of hoe lang je nog moet wachten, dan zou het een stuk beter te dragen zijn! Steek je gevoel niet onder stoelen of banken meissie, het is heel normaal dat je het moeilijk vindt met zwangeren en baby's geconfronteerd te worden. Gewoon uitspreken naar mensen toe, maakt het voor jezelf minder moeilijk! Hier alles wel ok. Nog steeds veel last van hoofdpijn, maar volgens de vk wordt dat binnenkort als het goed is minder, omdat het hormonaal is. Controle was verder goed. Gisteren een enorme huilbui gehad. Heb even keihard liggen snikken in de armen van mijn mannetje. Ik wilde dit zo graag, maar soms realiseer ik me ineens dat over ruim 5 maanden mijn leven voorgoed anders is en dat ik er een enorme verantwoordelijkheid bij krijg voor de rest van mijn leven. Dan voel ik me ineens zo onzeker en er zo niet klaar voor! Dat het huis nog niet af is en we nog niks aan de babykamer kunnen doen helpt ook niet echt mee, de weken gaan nu zo snel voor mijn gevoel en ik heb nog niks geregeld lijkt wel....
Huilen kan ook even lekker opluchten toch! Je even laten gaan is helemaal niet erg. Vanaf wanneer zou je willen beginnen met de kinderkamer? En moet er nog veel gebeuren in huis? Krijgen jullie wel een beetje hulp van anderen? Hopelijk voelen jullie je gauw weer beter dames!! En wat is nou jullie uitgerekende datum? Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest (CD 10). Ei was nog niet zo groot, 12mm. De gyn wil toch beginnen met IUI, dan selecteren ze de beste zaadjes en die brengen ze dan in. Het is de bedoeling dat dit 6x geprobeerd wordt, de volgende stap is dan IVF. Deze maand met IUI beginnen gaat helaas niet lukken, want komend weekend ben ik een weekend weg met een vriendin en mijn ei moet in dit weekend springen......... Nu gaan we kijken of ik mijn pregnylspuit (die de eisprong stimuleert) eerder kan zetten, zodat we donderdag en vrijdag misschien nog kunnen klussen. Maar goed, dat hangt er dus ook vanaf of mijn ei wel goed gaat groeien de komende dagen. *Zucht, kreun, steun* Ik vind het een hoop gedoe, maar ook wel weer fijn dat ik duidelijkheid krijg. Oja, deze gyn zei dat het zaad van mijn man niet optimaal is, maar wel voldoende.
Huilen kan inderdaad soms best lekker opluchten, soms moet je je gewoon even laten gaan. Dus vandaag ben je weer geweest. Zul je net zien dt het eitje gaat springen op een moment dat het eigenlijk niet uitkomt. Maar goed, wie weet heeft donderdag/vrijdag klussen nog wel zin. IUI dus de volgende stap? Wist je dat hij dat zou gaan voorstellen? Spannend hoor meis!!! Mijn uitgerekende datum is (volgens mijzelf) 27 september. Over 2 dagen naar de vk en dan zullen we wel zien of ik het goed heb. Aan de ene kant heb ik heel veel zin om naar de vk te gaan, maar aan de andere kant ben ik heel bang dat het fout is. Dat er niks zit ofzo of dat er geen hartje is. Brr.... ik vind het eigenlijk echt eng en zal blij zijn als het donderdag is geweest!
Huilen is inderdaad heerlijk zo af en toe! Het liefst zou ik nu gewoon alle meubeltjes aanschaffen en opknappen en het kamertje in gaan richten. Maar das niet echt handig, want alle zooi die ik nu koop moeten we dan tijdelijk ergens anders is huis stallen. Het huis begint nu echt op te schieten, ik hoop dat we als ik 20 weken ben daar gewoon wonen en alles zo ver af is dat ik me helemaal op de babykamer kan gaan storten. Is nog vroeg zat toch? Had een hele gave commode gekocht maar die krijgen we niet naar boven, dus moest ik mijn hele plan weer aanpassen.... maar heb nu een andere hele mooie gevonden. Na mijn huilbui vindt mannetje alles prima geloof ik, haha. Dus die andere gaat nu weer op marktplaats (hopen dat ik er iets meer voor krijg dan ik er voor betaald heb ) en dan kan ga ik die andere waarschijnlijk kopen. Heb zo'n zin om in te gaan richten! Ik ben trouwens 7 augustus uitgerekend. Lastig fleur, dat je net met je weekend zit! Maar ik denk altijd maar zo, uiteindelijk is er maar 1 goed zaadje en 1 goed eitje nodig voor een kindje. En dat kan ook komen op een moment dat jij denkt dat het eigenlijk niet zou kunnen! Of misschien wel juist! Dus gewoon lekker klussen de dagen voor je weekend, en dan maar weer rustig afwachten. Fijn dat de gyn nu zelf begon over IUI. Het is wel weer een stapje verder, maar hopelijk zijn de kansen dan ook weer wat beter! Dreamer, spannend meis bijna je eerste afspraak!
Joeehooe.... vandaag echo gehad! Gelukkig was er direct een kloppend hartje te zien. Echt wel een opluchting! Ben 1 dag verder gezet.
Haha, lol. Nou wat fijn dat alles goed was!! Echt een opluchting voor je Lekker van genieten! Vanmorgen ben ik weer naar de gyn geweest. Ik moet nog doorspuiten om mijn ei wat meer te laten groeien. Zaterdag dan de pregnylspuit, zodat hij zondagnacht gaat springen. Dus zondag als ik terug kom moeten we aan de slag. Beetje jammer dat de pregnyl nergens meer te krijgen is.. de zwangeren hebben geen urine meer geleverd de laatste tijd voor Moeders voor Moeders en nu hebben alle apotheken helemaal niets meer in voorraad!!!! 1 doosje nog lag er, maar helaas is dat te weinig aan dosering, maar beter iets dan niets.. Hebben jullie urine ingeleverd? IUI vind ik wel weer spannend, maar goed dat is volgende maand. We hebben al een boekje meegekregen en wat uitleg hierover.
Zussie, jammer van de commode. Je was er zo blij mee! Hopelijk kan je gauw in het huis en heb je lekker wat meer rust. En kan je je storten op de babykamer
Ik heb meegedaan ja aan MvM Fleur... Was het de laatste weken wel echt zat moet ik zeggen, haha! Wat rot dat er niks op voorraad is, dat ze dat zo snel merken dan in de apotheken he. Wel heel vervelend voor jou nu, hoop dat je eitje gewoon gaat springen zoals de bedoeling is en dat het volgende maand gewoon helemaal niet meer nodig is! Commode komen vanavond of morgen mensen kijken (als het goed is). En ze hebben meer geboden dan ik er voor betaald heb, haha! Heb al een andere leuke commode gevonden, dus ben helemaal blij! Een groene, lekker oud en afgebladderd... daar hou ik van!
Oh Fleur wat balen voor je dat er te weinig was! Ik doe niet mee aan MvM, dat is hier niet in de buurt. Dan zou ik zelf de flessen weg moeten brengen, ruim half uur.... en aangezien ik geen rijbewijs heb is het gewoon erg lastig. Maar als ik dan nu hoor dat er zon tekort is, denk ik.... had ik maar beter mn best gedaan. Maar ik zag het gewoon ff niet zitten. Hier gaat verder alles goed, ben de laatste dagen alleen vreselijk moe.... dus ben niet echt actief met reageren. Maar dat komt vast wel weer! Dus dit weekend alweer een eitje wat gaat springen! Ik duim voor je!