Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Zussie, hoeveel weken achter elkaar moet je je urine inleveren dan?
    Commode kwijt geraakt? Super dat je er nog meer voor gekregen hebt dan je er zelf voor hebt betaald!
    En heb je ook een foto van je nieuwe aanwinst?

Dreamer, in jouw geval zou ik het ook niet gedaan hebben hoor. Los van dat je er maar net zin in moet hebben, moet het ook wel praktisch zijn.
    Lukt het je om wel een beetje je rust te pakken?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dit is de nieuwe!
    Oude Franse commode SOLD | Furniture | sjebbiez

Ben nu druk op zoek naar leuke stofjes enzo voor de babykamer :) Is nog niet zo makkelijk.
    Heb toch een bepaalde stijl in mn hoofd die niet zo makkelijk te vinden is...

En je doet ongeveer 10 weken mee, van week 6 tot week 16...
    Maar ik ben een periode best misselijk geweest en dan hinh ik elke keer half brakend boven die fles.... geen pretje!

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Joeehoe ook eindelijk weer een berichtje van mij!
    Anders had ik het vast geprobeerd hoor Fleur maar dit ging me nou net even te ver.

Inmiddels is iedereen op de hoogte van ons nieuws. Heel veel leuke en lieve reacties gehad! Het is ook wel fijn dat iedereen het nu weet want ik ben best misselijk.

Jij nu weer op de wachtbank meis?

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Leuk dat je het nu niet meer voor je hoeft te houden! Heel de wereld mag nu weten.

Stoere commode hoor Zussie. Volgens mij wordt het wel heel mooi met wat jij allemaal in je hoofd hebt.
    10 weken plassen is inderdaad best wel lang!

Ik zit weer op het bankje inderdaad. Nog ruim anderhalve week..

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Fleu we duimen hard voor je!

Het is wel heel fijn hoor dat iedereen het weet. Vooral omdat ik deze week echt goed misselijk ben is het ook wel handig hoef je je ook niet steeds beter voor te doen dan dat je je voelt.

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Lijkt me wel 'prettig' inderdaad.
    Blijft vervelend hoor die misselijkheid.. jammer dat je niet even in de toekomst kan kijken, dan weet je of het bijna over is of niet. Ik hoop het voor je in ieder geval!!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Fleur, hoe is het????
    Kom je de dagen nog een beetje door?

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik hoop ook dat het snel over is, en t klinkt gek maar alles went. En je hebt het er gewoon graag voor over!

Hoeveel dagen moet jij nu nog wachten?

Joww Zussie hier ook weer actief;)

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dames! Het cyclusgebeuren is voor jullie veel minder relevant natuurlijk. Er spelen heel andere dingen nu bij jullie en dat is maar goed ook. Gelukkig!!! Toch fijn dat jullie af en toe nog even om het hoekje komen kijken. En ik ben ook benieuwd naar jullie ontwikkelingen.

Ik heb al twee dagen heel eventjes een krampje gevoeld en ook hoofdpijn. Nou heb ik alle dagen meestal hoofdpijn, maar in de week voor NOD erger.. En vorige keer had ik ook ongikrampjes al vroeg in de week... NOD is komend weekend, maar geef het weinig kans.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja vreemd is dat, de tijd gaat nu echt zo snel!
    Een week is zo om.... terwijl als je echt in de cyclussen zit het echt een eeuwigheid lijkt te duren allemaal!

Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt fleur.... maar you never know! Dit weekend weer NOD he?

Hier gaat het goed, groeit nog steeds lekker allemaal...
    Kreeg net bericht dat schoonzus voor de 2e keer een miskraam heeft gehad. Vind dat wel lastig... sneu voor haar, maar ben ook bang dat ze het straks moeilijk gaat vinden om met mij geconfronteerd te worden... Zou dat wel begrijpen maar het is ook lastig om 'ineens' aan de andere kant te staan. Naja, we zien wel!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    We vergeten je niet hoor Fleur!
    Dit weekend je NOD, balen dat je er zelf geen goed gevoel over hebt. Ik voelde me de laatste keer voor mijn NOD echt anders.
    Maagoed, niet iedereen heeft dat dus we blijven keihard voor je hopen!

Blijf ons maar lekker op de hoogte houden!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ai, voor de tweede keer een miskraam.. wat naar zeg. Heeft zij al wel een kind/kinderen? Ja, gek idee lijkt me om dan ineens aan de andere kant te staan, terwijl je eerst zelf altijd degene was die het moeilijk vond om geconfronteerd te worden.

Vandaag geen krampjes of buikpijn meer gehad.. ben benieuwd!
    Ik blijf updaten hoor ;)

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee zij hebben ook nog geen kinderen....
    Zijn nu bijna een jaar bezig en nu dus 2 miskramen gehad. In januari volgens mij, en afgelopen weekend...
    Maja, zal haar vanavond ofzo wel even bellen.
    Je kunt gewoon zo weinig voor iemand doen he!

En dan is het nu 'alweer' donderdag fleur!
    Spannend hoor!
    Hoop het zo voor je!

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Tja, de tijd lijkt nu wel weer snel te gaan. Geen buikpijn meer gehad.. Maar je zal zien dat het morgem in volle hevigheid uitbarst.
    Ik had gisteravond opeens een enorme jank-dip!! Ik was het zo zat om alles maar steeds goed te praten naar anderen. Dat we nog niet uitbehandeld zijn..nog jong..vreselijke dooddoener dat trouwens... En dat we nog best hoop hebben en kansen genoeg.. Ik weet dat allemaal best wel! En zo zie ik het ook wel, als ik mijn gevoelens en emoties niet de overhand laat nemen.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja meis, je zal idd best af en toe een flinke dip hebben!
    Je kunt wel jong zijn, nog niet uitbehandeld, nog genoeg kansen hebben.... maar niemand kan je met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk ooit gaat gebeuren...
    Wat ik laatst ook zei... als je nou maar wist hoe lang het nog zou duren, of misschien niet hoe lang, maar dat je zeker zou weten dat het goed komt, dan zou het allemaal een stuk dragelijker zijn en zou je het er allemaal voor over hebben...

Dat 'goed praten' zijn idd ook dingen die waar zijn, de kans is ook groot dat jullie echt een keer een kindje mogen krijgen. Maar van binnen blijft het gewoon onzeker tot je ook daadwerkelijk zwanger bent.

Dikke knuf meis! Je doet het hardstikke goed, vind echt dat je je heel kranig houdt hier tussen de zwangeren!

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    :):):):):):):) thanxxx:):):):):):)

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Meid een flinke huilbui kan soms enorm opluchten!! Gewoon laten komen die tranen!!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    You're welcome!
    Zou willen dat ik iets voor je kon betekenen meissie!
    Nog geen ongi trouwens?

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Geen ongi.. geen buikpijn.. cyclusdag 28 vandaag en mijn temp is niet gezakt, maar een klein beetje gestegen!
    Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden :D Vandaag nog even afwachten en morgen testen heb ik besloten.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohhhh meissie, wat vreselijk spannend...
    Het zou wat zijn he?
    Aaaaaaaaaaaaaah!
    Mijn duimen draaien overuren!

Deel Deze Pagina