Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh meis.... ik duim ook voor je!!!
    Kleine tempstijging?! Klinkt bekend!
    Mmm... kzal verder niks zeggen, want k wil je geen valse hoop geven!

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt voor het duimen draaien!
    Vanmorgen opgestaan, allebei slecht geslapen. Om van de onzekerheid af te zijn toch maar getest. Ik voelde namelijk gisteren wat krampjes, maar was nog niet ongesteld.
    Test gedaan 5 minuten ervan weg gelopen en elkaar gezegd dat we geen hoop moesten hebben, want het zal vast wel weer niets zijn.

En wat bleek? ZWANGER!!!!!!!!!!!! We moesten allebei huilen, konden het gewoon niet geloven :)
    Ik heb een foto in mijn album staan.

Mijn man zit nu helemaal verdiept in de zwangerschapsboeken haha

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh meis!!!! Wat heerlijk!!!!

Super gefeliciteerd!!! Wat zal het nog onwerkelijk voor jou/jullie zijn!!!

Zie je wel, die tempstijging was toch een goed teken!!!

Ik ben hartstikke blij voor je! Geniet er van!

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Kheb even je foto bekeken, hartstikke duidelijk hoor!
    Geen twijfel mogelijk!!! Je hebt zelfs maar 2 testjes gedaan? :p

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    dankje! Haha 2 testjes maar ja.. Ik vind het nog zo vreemd! Ik heb het gevoel dat ik iedere minuut gewoon ongesteld ga worden! Komt ook omdat ik af en toe krampjes voel, maar dat zal wel normaal zijn toch?

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    dankje! Haha 2 testjes maar ja.. Ik vind het nog zo vreemd! Ik heb het gevoel dat ik iedere minuut gewoon ongesteld ga worden! Komt ook omdat ik af en toe krampjes voel, maar dat zal wel normaal zijn toch?

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo verschrikkelijk blij voor je, kan wel janken! En dansen en alles :D
    Meis wat heerlijk! Nog voor de IUI!
    Van harte gefeliciteerd voor jou en je man!
    Hardstikke duidelijk je testen!

En nu maar proberen te genieten meis!
    Krampjes horen er gewoon bij hoor! Bereid je er maar vast op voor dat je heel veel rare dingen gaat voelen, haha!

Ohhhh ben zo blij voor jullie, zo super leuk!
    En met zijn drietjes zwanger, wat fijn!

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dankje!!
    Echt leuk dat we elkaar zo opvolgen!!

Ik ben al wat misselijk hihi (nu lach ik daar nog om) ik heb ook net gebeld met de poli gynaecologie. De assistente reageerde heel enthousiast en wist nog precies wie ik was. 11 april heb ik de eerste echo.
    Zometeen word ik nog teruggebeld door de internist i.v.m. mijn schildklier. Ik moet getest worden op antistoffen en onder strenge controle. Spannend!

Straks naar de winkel om Davitamon mama te kopen en dat boek dat ik graag wil :D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh fijn dat de datum van de eerste echo ook vast staat!
    Haha, gelukkig kun je idd nog lachen om misselijkheid ;)
    Wat leuk dat we nu met zn drietjes over kwaaltjes kunnen babbelen, haha!

Ga jij maar lekker wat leuks voor jezelf kopen hoor!
    Ik had davitamon compleet mama plus (met visolie) maar die is tijdelijk uit de handel overal... heel irritant...
    Dus heb nu van etos, maar die moet je twee keer per dag nemen.
    Welk boek ga je kopen?

Ik spam nog even een buikfotootje hoor!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wow gaaf!! Een echte buik al, super stoer!!

Er zit steeds 7 weken tussen zie ik bij ons.

Ik was net even bij de DA. Ze hadden hier wel Davitamon mama met visolie. Ik heb gelijk zwitsal mama smeersels gekocht :D Nog niet nodig en zal ook niet helpen, maar toch haha.
    En daar lag ook een leuk boekje: Mama..? Ik?! van Annet Schaap. Elke week staat er iets in over de baby en per week kan je dingetjes invullen. Er staan stripjes bij etc, heel leuk. Kon ik niet laten liggen. Straks fiets ik naar de stad en haal ik het boek dat ik zag van zwangerschap van dag tot dag ook :)

O en ik zag zooooooo'n lief klein knuffeltje van een olifantje.. ik schoot al vol haha, maar laten liggen. Even wachten nog met uitleven vind ik.

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Oja, Dreamer: je had dus gelijk met die kleine temp-stijging!
    En Zussie: toch nog even zeggen dat je er mooi staat met je buik! Mooi figuur hoor! Ik ben benieuwd of ik ook zo slank blijf. Heb nu nog maatje 34

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dankje meis! Ik had ook 34/xs.
    Kan mijn bovenkleding het meeste nog aan maar sommige dingen worden nu wel te kort door mijn buik.
    Broeken heb ik s/36/28 en dat is ook zo met positie.
    Mijn buik zit echt alleen aan de voorkant.
    Ben wel ook 2 cup aten gegroeid en mijn gezicht is iets voller, maar dat vindt iedereen juist super mooi!

Relaxed dat ze die pillen daar nog wel hadden! Hier nergens, vorige week in Friesland gekeken en daar ook nergens ...
    Boekjes klinken leuk!
    Wat grappig, op de dag dat we mijn ouders van de zwangerschap vertelden gaf mijn moeder me een knuffel olifantje. Had ze al een tijdje liggen. Hij zit al die tijd al op mijn nachtkastje :)

Heb je al mensen het goede nieuws verteld?

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    2 cupmaten! Oh dat lijkt me nou echt leuk voor een keer haha.

Ik heb het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Familie en goede vrienden weten van onze wens af en vragen er ook veel naar en wil nu ook wel eerlijk blijven en er niet om heen draaien.
    We hadden de testen in een doosje gedaan met een lint er om heen. Wat lekkers voor bij de koffie zeiden we. Mijn schoonvader pakte bordjes en vorkjes (maar bleek achteraf al in de keuken gekeken te hebben wat er in zat, de stinkerd) en uiteindelijk bij de thee maakte schoonmoeder het open. Allebei erg enthousiast!

Mijn moeder, stiefvader en zusje (12) hebben we gebeld. We waren er net die dag ervoor geweest en mijn moeder vroeg toen al of ik ongesteld was op niet, dus kon het niet ff uitstellen. Moeder en zusje zijn beiden van slag en in rep en roer. Mijn zusje vroeg vanmorgen aan mijn moeder of ze had gedroomd :D Ze had ook bedacht dat ik haar H&M cadeaubonnen wel kon krijgen anders, dat ze wil shoppen, ze wil de weekenden in november graag vrij houden, want dan kan ze op visite.. stel dat het mis zou gaan, dan zou ze haar eigen tranen opzij zetten..want dan moet ze mij troosten etc etc.. ze zijn al erg druk. En ze voorspellen een meisje.

Mijn vader en stiefmoeder wil ik vandaag bellen.
    Mijn broers die zie ik zondag en wilde het dan vertellen als de familie (gezin en aanhang) er is. Mijn moeder dringt er al op aan dat ik het beter nu kan vertellen, want ze hebben altijd zoooooo meegeleefd..maar ik vind het leuker om het face-to-face te vertellen eigenlijk en wat maakt een weekje dan nog uit?

Mijn vriendin uit Ecuador vertrekt woensdag weer, dus die vertel ik het denk ik ook wel.

Wachten tot 12 weken kan eigenlijk al haast niet, want iedereen om ons heen is zeer meelevend en geinteresseerd. Kan moeilijk zeggen dat we over 2 weken de IUI starten..

Oja, ik ging net naar de stad...is de boekwinkel dicht op maandag! Andere winkels hadden dat boek niet.

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oh meis wat vreselijk leuk, het enthousiasme straalt er gewoon helemaal van af!
    Ik heb pillen van Kruidvat Zwanger. Tis elke dag ff best slikken op hem weg te krijgen! :)

Afgelopen zomer waren mannetje en ik bij de Hema moesten we een kraamkadootje hebben voor een vriendin. Toen zag ik een klein knuffeltje liggen een olifantje, die heb ik toen ook gekocht. Mannetje vroeg toen, geef je die ook? Nee... die is ooit voos ons kleintje, hahah.... nu staat ie ook op mn nachtkastje, zo lief!

Klinkt leuk die boekjes, jammer dat de boekenwinkel dicht was op maandag... ach nu kun je nog een keer!
    Wat leuk die enthousiaste reactie van je moeder en zusje! Geniet er maar lekker van.

Ennuh... je eerste misselijkheid is ook echt iets om trots op te zijn!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohh fleur wat een leuke reacties!
    Schelen je zusje en jij zo veel in leeftijd?
    En lekker boeiend dat je niet kunt wachten.
    Deze vreugde moet je lekker delen :) wij hebben het ook veel mensen vroeg verteld, omdat idd veel mensen meeleefden.
    Mocht het nu mis gaan, dan heb je ook veel steun!
    Al gaan we er van uit dat alles goed gaat natuurlijk!

Dreamer wat leuk jij ook een olifant! Haha wat grappig zeg!

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Volgens mij is dit een teken dat ik dat olifantje ook maar moet kopen ;)

Mijn zusje en ik schelen 12 jaar. Erg leuk hoor. Mijn broers zijn 4 en 6 jaar ouder dan ik. 34, 32, 28 en 12.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok, leuk nog zo'n kleintje :)
    Is ze halfzusje?
    Ik heb 2 zussen (eentje volg week 27, eentje 23) en 2 broertjes (21, 19). Vind een groot gezin zo gezellig! Maar wij gaan ook allemaal goed met elkaar.

Ik denk ook dat jij die olifant moet gaan halen, haha!

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wow, groot gezin inderdaad! Wel leuk hoor, gezellig juist.
    En leuke leeftijden ook.

Mijn zusje is inderdaad een halfzusje. Van mijn moeder en stiefvader. Erg leuk, ze kijkt echt tegen me op en we zijn heel gek met elkaar. Ze komt ook veel logeren enz.

Tja, dat olifantje.. ik kan er nu niet meer omheen!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Olifantje al gehaad?
    Hoe is het met je meis?

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, nog niet gehaald. Liep gisteren even ergens anders een DA in en daar hadden ze hem in het groot :D Maar toch maar weer ingehouden..
    Verder gaat het goed!! Ik slaap slecht sinds ik zwanger ben, maar dat komt gewoon van de leuke spanningen haha. Dan word ik wakker en denk 'oja, ik ben zwanger!' en dan worden mijn hersenen gelijk weer actief. Maar goed, dat zal wel tijdelijk zijn. En ik heb nu echt mega gevoelige tepels! Borsten ook wel een beetje, die worden al een beetje voller.

En met jou? Bijna 20 weken echo!! Super leuk, willen jullie dan ook weten wat het gaat worden? Volgens mij had ik dat al eens gevraagd.

Oja, van de week bij mijn zwangere schoonzus geweest, die is nu 17 weken. Die zat te roken op de bank terwijl we binnen kwamen. GRRR!! Ik dacht hallo ik ben ook zwanger, maar goed dat wist ze nog niet natuurlijk. Maar een half uur later weer en toen wist ze het wel. Als je al geen begrip kan krijgen van een zwangere vrouw.. echt heel ergelijk vind ik dat ze rookt. Ik zag gisteren nog een filmpje over zwangerschap en hoe schadelijk roken dan is. Bah.

Deel Deze Pagina