Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Morning!

Ik kom eindelijk ook weer eens langs... :) Ben even een poosje niet online geweest, kwas zooo vreselijk moe. En als savonds thuis kwam uit mn werk had k echt geen puf meer om nog op het forum te reageren. Lag 2 avonden al om 7 uur in mn mandje... blijkbaar had ik dat gewoon ff nodig! Gelukkig heb ik nu weer meer energie.

Fleur wat stom zeg van je schoonzus! Als het dan haar keuze is om door te roken terwijl ze zwanger is oke, als zij de gezondheid van haar eigen kindje niet belangrijk vind maar laat ze het dan niet doen waar jij bij bent! Wat kunnen mensen toch stom zijn.... Hoe kan ze haar kindje dat nou aandoen!

Ik had het juist andersom mijn tepels waren maar een klein beetje gevoelig terwijl mijn borsten wel heel gevoelig waren. Dat is nu alwel weer ies minder dan een paar weken geleden.

Dat van dat slechte slapen herken ik heel goed! Dat had ik de eerste 2 weken ook en daarna ging het beter.... alleeen nu komt het weer terug. Telkens denk ik zou alles nog wel goed zijn? Ben blij dat ik donderdag weer naar de vk mag. Heb ik misschien weer een beetje rust in mijn hoofd.

Wanneer kreeg jij ook alweer je echo?

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en dat je lekker je rust hebt genomen.
    Verder voel je je nu wel goed? Het is ook wel spannend. Ik voelde iedere dag gerommel en krampjes en toen gisteren niet meer en toen dacht ik ook gelijk..ojee gaat het nog wel goed? Maar goed, dat zal er wel bij horen. Het is ook zo spannend allemaal en dan ben je weer even gerustgesteld als alles bevestigt wordt bij de gyn of vk.

Dus komende week wordt een leuke week voor jullie! De een maandag en de ander donderdag. Ik zal duimen voor mooie echo's!!

Oja, mijn eerste echo is 6 april.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haa girls, fijn dat het goed gaat!
    Ik sliep ook slecht de eerste weken, vooral vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen. Nu verschilt het een beetje. Soms slaap ik een week super goed, dan weer even wat minder.

Hier inderdaad bijna 20 weken. Het gaat zo snel! We willen het geslacht niet weten, maakt me niks uit :) kindje voel ik heel goed bewegen. Het heeft wel drukke en minder drukke dagen en op de rustige dagen denk ik meteen dat er van alles mis is... Maar dan de dag erna is het weer lekker actief en ben ik weer gerust gesteld. Buik kun je nu echt niet meer omheen. Krijg heel veel opmerkingen, echt heel leuk als mensen zeggen dat je er zo mooi uit ziet enzo! Voel me verder heel goed, maar merk wel dat ik niet te veel moet willen doen want dan gaat mijn buik protesteren :) pijnlijke borsten heb ik nauwelijks gehad, en toch zijn ze enorm gegroeid (dat is wel vreemd als je daar opmerkingen over krijgt van anderen).

Fleur, wat stom van je schoonzus... Vrouwen die roken tijdens de zwangerschap kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Zoiets kostbaars wat je bij je mag dragen en dan bewust de gezondheid van het kindje in gevaar brengen, onbegrijpelijk. En al helemaal in jouw bijzijn!

Dreamer, lekker je rust pakken hoor! Denk dat je lijf heel goed aangeeft wat het nodig heeft dus vooral lekker naar luisteren :) spannend meis de echo! Maar wat heerlijk dat je over de 12 weken bent en in rustiger vaarwater komt, nu echt gaan genieten hè!

Hier de komende weken hard aan de slag met de babykamer :) heb er zin in!

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een leuke dingen allemaal. Echo en beginnen aan de kinderkamer. Het komt echt steeds dichterbij!! En ook leuk als mensen niet meer om je buik heen kunnen, dan kan je alleen maar stralen en trots zijn.

Gisteravond hadden we een feestje in de kroeg. Daar mocht dus gerookt worden (wist ik niet).. maar alle mensen gingen toch buiten staan roken. Behalve..........mijn zwangere schoonzus.. de een na de ander stak ze op. Er werd ook heel wat over gepraat, maar zij had dat niet zo door of er maling aan. Van ellende ben ik af en toe maar zelf naar buiten gegaan om wat frisse lucht te happen :$

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Zussie, hoe is het gegaan vanmorgen????

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaaa super goed!
    Beebje was heeeeel actief, draaide alle kanten op dus we konden alles mooi bewonderen!
    En het zwaaide :)
    Verder lijkt het helemaal gezond!
    En ik zag vandaag mijn buik aan de buitenkant bewegen :D

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    O super gaaf zeg! En wat een mooie foto! Ben helemaal blij voor je, wat een wondertje :)

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Fleur hoe gaat het met jou begin je al misselijk te worden?

Ik moet morgen weer naar de vk, ben er echt aan toe... kvind al die onzekerheid maar niks.

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja irritant die onzekerheid. Morgen kunnen alle onzekerheden en twijfels weer even weg genomen worden hoop ik. En kan je opgelucht en blij weer naar huis! Ik zal voor je duimen meid! Laat even weten hoe het is gegaan.

Hier niet echt misselijk. Soms, maar de laatste dagen niet zo. Af en toe wel maagzuur.. mijn borsten voelen zwaarder en mijn tepels kan je niet aanraken!! En nu al anderhalve week in de nacht al wakker en dan kan ik niet meer slapen. Dat begint nu wel zijn weerslag te hebben overdag, maar ja. Ik ben alleen nog maar blij dat ik zwanger ben! Al kan ik niet wachten op de eerste echo. Als ik een hartje hoor.. maar volgens mij leef je van de eerste echo alweer naar de tweede.. en ben je zo steeds weer op zoek naar bevesting.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Klopt Fleur....
    Je voelt er verder nog niks van he, althans, niks wat bevestigt dat het goed gaat met het kindje, dat er leven in je buik zit...
    Dus in het begin leef je inderdaad van bevestiging naar bevestiging...

Het wordt minder als je het voelt bewegen, maar zelfs dan. Als het kindje een dag minder beweegt ga ik me ook meteen onzeker voelen. Terwijl ik het nu helemaal nog niet elke dag hoef te voelen, en kindjes ook gewoon drukke en minder drukke dagen hebben... Maja ;) moeder ben je niet pas als je kind geboren is ;)

Hoop voor je dat het slechte slapen snel beter wordt.... gelukkig heb je verder nog niet zo veel klachten!
    Wat een gek idee he.... na zo lang wachten! En dan is het 'ineens' zo ver!

Soms bevliegt het me nog wel....
    Ik wilde dit zo graag, maar het is ook wel erg definitief, haha!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Vanmorgen bij de vk geweest en het hartje horen kloppen! Gelukkig leek alles weer goed, dus nu toch maar proberen te gaan genieten. We zitten inmiddels alweer in het tweede trimester.

In het begin sliep ik ook zo slecht Fleur, gelukkig gaat dat nu wel weer beter maar af en toe heb ik nog weer een slechte nacht.
    En dat ga je inderdaad wel merken overdag....

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Fijn dat alles goed is gegaan! Lekker genieten nu :)

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Rustig hier!
    Nog nieuws meisjes?

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Geen bericht, goed bericht toch?

Vandaag 14 weken, weer een mijlpaal! Heb vandaag echt weer een minder dagje, voel me heel de dag al niet lekker. Vanmorgen ook weer overgegeven (sinds 2 weken) het ging zo goed smorgens... het was altijd s avonds raak. De spaghetti was heerlijk vanavond zou die er dan nu weer eens in blijven?

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Had al een paar keer gekeken hier, maar erg stil inderdaad.
    Hier best goed. Op de slapeloze nachten na.. *gaap* En mijn bh is zeer goed gevuld, haha helemaal leuk!!
    En jij nog nieuws?

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En dan reageren we tegelijk :D
    Balen dat je weer moest overgeven.. bah!! Ik ben wel misselijk en heb een paar keer kotsneigingen gehad zeg maar, maar laat het nog wel binnen. Hopelijk jouw spaghetti ook!

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heb je echt elke nacht een slapeloze nacht? Balen is dat hé... daar krijg je dan echt last van. Hier is het nu ongeveer om en om... :)
    Pas je je bh nog wel gewoon? Ik heb er nu nog 1 die echt fijn zit... moet binnenkort maar eens aan de shop

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou hij past nog wel. Hangt nog niks over het randje haha, maar zijn zeker groter!! Ik vind het helemaal leuk :)
    Maar ga er niet aan ontkomen binnenkort ook te shoppen.

Die nachten zijn achter elkaar ja.. grrrr. Ik dacht eerst dat het van de adrenaline kwam. Maar dat is het blijkbaar toch niet.

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Helaas... zojuist de spaghetti weer door de wc gespoeld, na half 9 al 2x overgegeven. Fijn dat het er bij jou allemaal nog in blijft, bij begon dat met een week of 7/8... Maa bij jou gaat het vast goed...;)

Ja joh is ook leuk toch, gewoon lekker van genieten! :p

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dat gekots ook..bah!! Sterkte meis!

Deel Deze Pagina