Geniet van die gevulde bh fleur! Haha, ik vind het ook wel leuk, alleen het idee hoe ze er straks uitzien als ze weer leeg gelopen zijn wat minder, haha! Hoop dat je misselijkheid een beetje mee valt. Volgende week je echo! Zo spannend! Dreamer balen meis van dat spugen. Denk je dat je er vanaf bent... Hoe gaat het inmiddels? Hier ging het goed tot de afgelopen week. Steeds misselijk, duizelig, moe, sterretjes zien. Vanmorgen flauw gevallen in het openbaar vervoer. Dus niet zo tof. Morgen denk ik mAar even de HA bellen want de vk is er niet op vrijdag... Verder gaat het super hoor. Beeb is sommige dagen zo actief, haha. Gebeurt van alles in die buik!
Hopelijk zijn het straks geen theezakjes geworden! Heb je de huisarts nog gesproken? Balen zeg dat je je zo voelt. En flauwvallen in het openbaar vervoer.. ai, dat is niet fijn en geen fijne plek ook. Hielpen de mensen je wel? Hier zojuist gekotst! Ik was net de vaatwasser aan het uitruimen en werd opeens misselijk en daar ging ik..
Hahaha memorabel moment! Ik heb ook wel een aantal keren gekotst.... vond het meestal eigenlijk niet zo erg. Je voelt je wel op en top zwanger Maar moet niet te vaak gebeuren want dan is het niet leuk meer... Heb de HA niet meer gebeld. Gisteren dagje heel rustig aan gedaan en ben nog vrij t/m dinsdag. Bloeddruk doen ze toch niks mee, enige is dat ik misschien even mijn Hb moet laten prikken maar de huisarts zit hier niet super in de buurt en vond het gisteren niet zo'n goed idee om er heen te fietsen. Hou me maar gewoon rustig. Openbaar vervoer is inderdaad een kl*te plek om niet lekker te worden. Ik lag trouwens op het station hoor, want kon me net nog ergens de deuren van de metro uit werpen. Maar er kwam dus helemaal niemand even naar me toe ofzo! Zo gaat dat hier.... dus nu durf ik niet meer zo goed met het OV te reizen, ben bang dat ik staand op de bus moet wachten of geen zitplek heb in de metro. En opstaan voor een dikke buik behoort ook niet meer tot de algemeen geldende normen en waarden tegenwoordig
Jammer is dat, dat mensen amper nog voor een zwangere opstaan. Zou zijn 'wij' toch niet opgevoed. Kan me voorstellen dat je niet zo graag met het OV gaat dan. Het is toch een beetje onzeker dan.. Vrij t/m dinsdag. Ga je nog wat leuks doen? Al kunnen starten met de kinderkamer?
Nee, manlief heeft vandaag het puin uit de tuin afgevoerd.... dus nu kunnen we de schuur opruimen en dan het steigerhout gaan bestellen. Morgen de kledingkast ophalen, dus dan kan ik die ook gaan schuren en verven.... En wil binnenkort wel die ene muur een kleurtje gaan geven. Er is een kleur uit de 'pure' collectie van flexa die ik heel mooi vind, maar die verf verkopen ze niet overal en ik moet er even een staaltje van hebben om bij de commode tekijken of het kan... En heb nu mijn naaimachine weer staan, dus kan ook aan de slag voor de babykamer
Hahah Fleur dan zijn toch anders opgevoed.. Oehhh zo spannend je hebt gewoon over iets minder dan een week je echo al! Historisch moment dat je moest overgeven! Allemaal voor het goede doel... Na mijn spuugavond van woensdag is het tot nu toe nog weer goed gegaan (wel misselijk geweest maar niet overgegeven) Wij gaan wss vrijdag naar Prenatal, eens kijken of we wat ideetjes op kunnen doen. En misschien kunnen we kijken naar een eerste pakje.
@Zussie, langzaam aan kan je dus toch al wel een beetje beginnen. Superleuk! Lijkt me ook heerlijk om er meebezig te zijn. En op de naaimachine ga je gordijnen maken? @Dreamer, gelukkig voel je je weer wat beter..nouja..niet overgeven dan. Prenatal is leuk ja. En winkels als babydump etc ook wel. Wij hebben al van diverse mensen cadeautjes gekregen, weet nu al amper waar ik het moet laten haha.
Ja is heel leuk om echt aan de slag te kunnen! Ik ga geen gordijnen naaien hoor! Voor ik zwanger werd had ik allemaal grootse plannen maar ik haal me nu geen grote projecten meer op de hals want ik weet gewoon niet of het me gaat lukken. Energie is beperkt, dus ga liever gewoon leuke dingetjes maken voor de aankleding. Gordijnen is nogal een frustratieproject dus beter koop ik gewoon kant en klaar Leuk Dreamer, inspiratie opdoen! Heb je al enig idee wat je een beetje wil? Wat voor kleuren enzo? Jullie ook op zoek naar een leuk unisex pakje? Wij hebben uiteindelijk een pakje gekocht voor een jongetje en voor een meisje als eerste pakje, en de rest gewoon neutraal. (zie foto) Moet in de loop van de weken nog wel wat pakjes bij kopen hoor, want heb er tot nu toe 5 ofzo en das weleen beetje weinig volgens mij want het schijnt hard te gaan de eerste weken Fleur leuk, cadeautjes Ik heb hier 1 verhuisdoos met alle spulletjes die ik voor de baby heb gekocht en gekregen! Hij zit echt vol tot de nok, haha, dus begint ook ergens op te lijken! Zo leuk al die kleine spulletjes. Kan niet wachten om het allemaal in de kast te leggen. Soms zit ik gewoon even te kijken wat ik allemaal al heb Spannende week voor jou!
Zie foto? Ik zie niks.. Wel lekker creatief bezig dus. Wel leuk hoor, ik denk er over om een schilderij/schilderijtjes te maken. Om het wat persoonlijker te maken. Maar goed, bij ons is het nog niet zo ver. Nog 4 nachtjes slapen!
Oh meid wat fijn dat je morgen al zo vroeg kunt. Anders komt er ook heel de dag niks uit je handen. Ik moest om 12 uur, maar de ochtend ging zoooo traag. Laat je het wel weten? Ik hoop zo op een mooie echo voor je! Mannetje en ik zijn van plan om morgenmiddag naar Babypark te gaan. Beetje rondneuzen en vast wat ideetjes op doen
We hebben het hartje horen kloppen!! Wat een opluchting!!!!!!!!!!!!!!!! En wat zijn we blij. Ik moet wel zoveel mogelijk rust nemen. Schildklierwaardes zijn hoog en bloeduitslag van antistoffen zijn dubieus.. maar goed, het hartje klopt en dat is het mooiste nieuws.
Ohhh meissie wat fijn! Je hebt een echo gehad toch? Heb je nog een fotootje meegekregen? Super joh! Rustig aan doen, wat houdt dan in? En wat is dat met die dubieuze antistoffen? Dat ken ik verder niet... waar zijn dat antistoffen tegen?
Antistoffen richten zich tegen de eigen schildklier. De baby is afhankelijk vd schildklier vd moeder wat nodig is voor o.a. de ontwikkeling van de hersenen. Hier slik ik medicatie voor. De antistoffen kunnen er voor zorgen dat de baby een snellere of tragere hartslag krijgt of bijvoorbeeld struma of ook een schildklierafwijking. Volgens trimester word ik weer getest op de antistoffen, misschien is het de goede kant op gegaan, dat kan nog. En verder elke 4 weken bloedprikken om medicatie bij te stellen, maar dat moet sowieso. Het was inderdaad een echo. Ik zal zo wat foto's plaatsen in mijn album. Echt nog een heel klein wurmpie Rustig aan doen is buiten het werk om weinig doen. Ik moet niet thuis van alles gaan verzinnen zei de gynaecoloog, want anders kom ik niet toe aan rust en zeker als ik amper slaap is dat erg nodig. Dus, dat doen we maar. Alles goed verder met jou? Hoe gaat het met je creatieve werkjes?
Ohhh Fleur wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Dan is het opeens allemaal heel echt hé? Gefeliciteerd! De rest is iets minder, toch maar proberen om zoveel mogelijk je rust te nemen dan. Je kindje is nu wel het belangrijkst. Hopen dat het de goede kant opgaat! Ben zo blij voor je! Wij zijn gister naar Prenatal geweest, op zoek naar een eerste pakje. Maar kvond dr echt weinig aan, we zijn dus ook niet geslaagd. Nu nog maar verder zoeken... We hebben nog tijd zat.
Oh zo fleur, dus je moet wel je hele zwangerschap in de gaten worden gehouden... Idd maar goed rustig aan doen! Leuke foto's hoor zo lief! Wanneer heb je weer een echo? Het is zo bizar hoe snel het groeit, volgende keer kun je ws al armpjes en beentjes zien! En dreamer, jammer dat je niet geslaagd bent! Wat voor iets zoek je? Er zijn idd genoeg winkels! En volgens mij gaan overal nu weer nieuwe collecties komen voor de zomer
De 26e is mijn volgende echo. Leuk om dan te zien dat het weer gegroeid is! Volgens mij is mijn bloeddruk laag. Ik voel me zo licht in mijn hoofd en draaierig. Steeds neem ik wat te eten, maar dat lost niks op. En ik heb het warm en ben zweterig.