Ohh dus je krijgt dan alweer een echo.... Ik is stiekem wel een beetje jaloers op jou.. Ik heb alleen met 9 weken een echo gehad en nu volgens mij nooit meer.... Achh ja alst maar goed gaat... @Zussie ik was niet echt op zoek naar iets, maar gewoon leuke pakjes. Komt vast wel goed...
Huh.. waarom heb je geen echo gehad met 12 weken dan? Mijne was vorige week met 7 weken en dan rond 10 weken weer, maar dan bij de verloskundige. Of komt dat omdat ik niet gezegd heb dat ik al een echo heb gehad haha
Fleur, ik ben ook vanaf het begin draaierig, met vlagen idd ook heel warm en zweterig. Doen ze niks mee, het is voor het kindje juist goed als je bloeddruk laag is. Ik moet echt de hele dag eten, loop de hele dag rond met een tas vol ontbijtkoekrepen en sultana's. Want als ik trek krijg en mijn suikers lager worden, wordt het nog veel erger. Tis niet echt relaxed, maar de wetenschap dat het voor de baby juist goed is vind ik wel fijn. Gewoon proberen veel te zitten, niet te snel op te staan en voorzichtig bukken! En heerlijk, zo snel al weer een echo! Het is je gegund meis, hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kleintje en je echo's gewoon geniet momenten zijn! Dreamer, ik zie overal de zomercollecties binnen komen nu misschien zit er wat nieuws leuks bij!
@ Eten. Ik laad 's morgens mijn tas vol met boterhammen, liga's, crackers, fruit etc haha. En het is zo op soms. Vanmiddag had ik rond lunchtijd alles al op.. heb vanmiddag nog even een milkshake en hamburger gescoord! Al krijg ik ook weer niet hele grote porties op. 's avonds heb ik het idee dat ik wel eet, maar dat mijn bord niet leger wordt of ik word misselijk.
Heel herkenbaar Fleur, de deur uitgaan met een volle tas en thuis komen met een lege tas! Ja geen idee, maar bij onze vk doen ze dus altijd maar 1 echo....
Jaaaa heel herkenbaar! Juist die 'kleine hapjes' heb ik heel de tijd trek in dus die zijn inderdaad zo op! Maar dan maak ik net 2 boterhammen voor mezelf als ontbijt en dan gaat die 2e echt met veel pijn en moeite naar binnen.. Zelfde met avondeten. Ach ja.. Ik heb hier net een ondersteundende buikband aangeschaft via marktplaats. Heb het idee dat mijn buik op mijn knieen hangt ben benieuwd of het gaat helpen!
Hoe is je intake gegaan bij de vk? Zelf ben ik dinsdag weer voor controle geweest, hartje weer gehoord... wat is dat toch mooi.....
Leuk een buikband! Helpt het ook? En wat fijn als je het hartje weer hoort Afspraak bij de vk ging goed. Was echt een intake..met vragen, bloedafname en wat informatie mee gekregen. Volgende week de echo, kijk er wel weer naar uit!
De echo was fantastisch! Armpjes en beentjes waren lekker aan het bewegen, erg leuk!! Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je nu? En hoe gaat het met de kinderkamer?
Ohhh wat fijn zeg! Ben zo blij voor je dat het allemaal goed gaat! Hier gaat het ook goed. Ben de laatste weken een beetje aan het sukkelen geweest. Pijn in mijn bekken, enorme bandenpijn. Maar sinds vorige week gaat het super. Ben snipverkouden maar verder heb ik me qua energie nog niet zo goed gevoeld! Heerlijk, dat je het weer voor elkaar krijgt om dingen te doen! Babykamer is nog niet veel vanavond wordt het steigerhout geleverd en dan gaat mannetje dat gelijk op de muur doen Dan kan ik daarna de meubeltjes er in gaan zetten. Kast hebben we helemaal geschuurd maar moet nog geverfd... Dus nog een hoop te doen! Maar komt wel goed denk ik Volgende week gaan we een midweekje naar Berlijn dus dan ligt de boel even stil... maarja wel lekker om er even tussenuit te zijn!
En nog verkouden? Lukt het steigerhout plaatsen een beetje? Is zeker wel veel werk of valt dat mee? Lekker naar Berlijn, heerlijk! Even wat anders en nog even lekker weg met elkaar nu het 'nog kan' Ik werd eergisteren gebeld door een echoscopiste in opleiding of ik misschien wilde komen voor nog een echo! Dit keer de filmcamera meegenomen en een stukje gefilmd, was weer erg leuk om de kleine te zien.
Verkoudheid is zo goed als over, alleen nog een beetje een snotneus, haha, maar daar kan ik wel mee leven! Steigerhout kwam helaas nat binnen, had op een open aanhanger gelegen en het regende. Dus moest eerst een paar dagen drogen. Manlief is gisteren begonnen en heeft een paar planken op de muur gemaakt, vanmiddag gaat hij verder Als dat er op zit nog even de plinten en stopcontacten, en dan kunnen de meubeltjes er in! Joehoe! Kijk er zo naar uit! Heb even een fotootje bijgevoegd van de eerste paar planken steigerhout! Wat cool dat je een extra echo kon krijgen, heerlijk toch, keertje extra spieken! En 12 weken meid, wat een mijlpaal! Grootste kans op een miskraam geweken, zalig! Kun je er een beetje van genieten?
Woooow wat een mooi kamertje wordt dat!! Super leuk Ik kan er zeker van genieten hoor. Ik heb ook niet veel klachten, dus dat scheelt ook wel. Heb er alleen maar veel zin in!
Ohh wat leuk Fleur nog een extra echo, geniet er maar van! Fijn dat je ook weinig klachten hebt....! Mijn misselijkheid gaat nu echt beter, heb al een hele week niet overgegven! Joehooe... En wat heerlijk dat je de 12 weken voorbij bent! Zussie echt super dat steigerhout! Woensdag ben ik gewoon al op de helft...! Vandaag akkoord gekregen op mijn werk om na mijn verlof 2 dagen terug te komen, erg blij mee!
Jaaaaa op de helft al! Gaat nog best snel toch? Alles nog binnen kunnen houden? Heb je ook de 20wkn echo?
Ohhhh de tijd gaat zo vreselijk snel! Fijn dat je weinig klachten hebt Fleur, ben je na al die tijd eindelijk zwanger, zalig dat je er dan echt van kunt genieten! Hier een midweekje naar Berlijn geweest.... heel veel gezien en gelopen (misschien beetje te veel ) Man is nu weer verder aan het gaan met het hout voor de babykamer, en ik lig lekker op de bank. Goede verdeling! Binnenkort weer verder met het schilderen van de meubeltjes. Ben zo blij als alles af is!
Het binnenhouden gaat steeds beter... 20 weken echo hebben we niet gedaan. Jij morgen alweer 13! Het is zo bijzonder, ik kan ons kleintje al zo goed voelen schoppen.... Heb net een bos rozen gehad van mn mannetje omdat hij vind dat bijna moeders ook iets verdienen rond moederdag. Leuk he?
Ik heb ook Primolut N geslikt, dit omdat wij ook graag een tweede kindje willen... En soms was ik 3 x in de maand ongesteld.. Het heeft mij helaas niet geholpen. Na 10 dagen stoppen, ben ik helemaal niet ongesteld geworden. Ha heeft voor mij een doorwijsbrief verstuurd naar de gyn, voor inwendig onderzoek omdat ik zo váák ongesteld ben... Succes!
@ Zussie. Leuk gehad dus? En nu inderdaad weer een beetje aan jezelf denken en weer rustig aan doen. Je zal het nog druk genoeg krijgen straks @ Dreamer, wat leuk dat je man aan je dacht. Bijna moeders zijn ook moeders vind ik! En dat je hem voelt schoppen, dat lijkt me heerlijk. Met hoeveel weken voelde je hem al? En waarom heb je geen 20 weken echo gedaan als ik vragen mag? Zit vast een gedachte achter. Vergeef me mijn nieuwsgierigheid @ Kimmuh, was je altijd al zo vaak ongesteld of was dat na je eerste? Het lijkt me heel vervelend!