Ja zeker leuk gehad! Hoop gezien en het was prachtig weer! Nu al een paar dagen last van mijn rug en buik, zal wel weer een bandenpijn periode hebben ofzo, beetje irritant als je van alles wil doen in huis Ik voelde het kindje schoppen met 16 weken 4 dagen als ik het goed zeg... maar dat is vrij vroeg schijnt... mijn placenta ligt tegen de achterwand en ik ben vrij slank dus dat schijnt mee te helpen aan vroeg voelen!
Ik voelde het kindje met 17 weken schoppen en net voor de 20 weken kon mannetje hem ook voelen. Echt heel bijzonder! Waarom we geen 20 weken echo gedaan hebben? De echo lijkt me opzich heel mooi, maar stel dat we te horen krijgen dat er iets niet goed is.... Ik zou het toch nooit weg laten halen, we hebben dr zolang op moeten wachten dus het is welkom zo het komt. En wat heb ik eraan als ik nu hoor dat er iets niet goed is? Ik zou dr alleen maar een nare zwangerschap door krijgen. Ik vind je niet nieuwsgierig hoor, vragen staat vrij! En tja iedereen zal hier haar keuze in moeten maken maar voor mij (ons) is het zo goed. Kimmutjuh vervelend dat het bij jou niet heeft geholpen, bij ook niet echt. Wel 'fijnl dat je nu een doorverwijzing hebt gekregen!
Owww dames, nog een paar weekjes misschien en dan voel ik hem misschien ook al @ Zussie, rustig aan dan maar een beetje. Voor zover dat zal lukken haha. @ Dreamer, ik snap je onderbouwing wel en de gedachte ook wel. Ik wil het ook hoe dan ook houden. Dit is toch wat we zo graag wilden/willen!
Ik snap het ook hoor! Ik zou het ook nooit weg laten halen... Maar stel je krijgt te horen dat het kindje een aandoening heeft die niet met het leven verenigbaar is, dan sta je wel voor een hele moeilijke keuze! Wat doe je dan? Zeker als je gelooft in een God van wonderen... Maar gelukkig zag alles er goed uit
Absoluut, ze kunnen niet alles zien natuurlijk, en geestelijke afwijkingen ook niet. Maar ons kindje komt als het goed is gewoon ter wereld met 2 armpjes en 2 beentjes, 10 vingertjes, 10 teentjes, en zonder open ruggetje, open buikje, waterhoofd of schisis en meer van dat soort enge dingen.... Maarja, dat weet je niet op het moment dat je voor echo gaat, en het is wel goed om te je te realiseren dat je wel eens voor hele moeilijke beslissingen kan komen staan....
O dat zeker! Ik vind het ook best wel spannend straks denk ik. Ik zal toch zenuwachtig zijn en net als iedereen hopen dat het goed is. Wij krijgen een geavanceerde 20 wkn echo, omdat mijn man is geboren met een gaatje in zijn hart. Maar goed eerst nog 6 weken wachten!
Ohh spannend Fleur, ik hoop ook dat je het kindje snel voelt. Het is zo gezellig om elke keer een schopje te voelen! En wat die echo betreft, ik denk dat iedereen wel heel zenuwachtig is van te voren. Dat gaatje waar je man mee geboren is, kan dat erfelijk zijn?
Hee Ladies! Dreamer08 weet het al maar dacht, ik zal het hier ook even laten weten Ik heb deze week 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Had harde buiken om de 5 minuten en heb een cm ontsluiting gecreeerd. Ze waren dus bang dat het babytje al zou komen! Ben nu weer lekker thuis, harde buiken zijn veeeeeeel minder in rust maar bij het minste of geringste nemen ze weer toe. Dus dat betekent de komende tijd vrij weinig doen voor me, de vraag is of ik nog wel kan werken maar probeer maar niet te ver vooruit te kijken. Beebje zit nog lekker op zijn plekkie, met mama komt het ook wel weer goed!
Jemig meis, wat een verhaal! Het was vast schrikken voor je. En een cm ontsluiting? Wel echt rustig aan doen hoor, dan maar niet werken. Jij en de kleine zijn nu echt het belangrijkste!! Geen risico's nemen. Pfff.. sterkte!
Goedzo Fleur, spreek Zussie maar ff ernstig toe dat ze echt rustig aan moet doen...! Rust is nu gewoon het allerbelangrijkst!
Ik doe braaf rustig aan! Heb eerst 3 dagen alleen maar gejankt.... gewoon door alle toestanden. De laatste 10 weken van mijn zwangerschap zien er toch wel ineens heel anders uit dan ik had gedacht/gehoopt! Maar het kleintje in mijn buik is het aller belangrijkst, en als ik mijn plannetjes moet laten gaan in het belang van mn kindje dan doe ik dat natuurlijk! Hulp accepteren is niet makkelijk, maar mijn mannetje doet echt enorm zijn best en iedereen is zo ontzettend lief voor me! Van alle kanten komt hulp! Meubeltjes staan inmiddels in het kamertje, morgen komt iemand allemaal babyspullen brengen die ze nog over had, de rest bestel ik via de hema site ofzo en dan heb ik alles compleet. Alles wat me daarna nog lukt om te doen is mooi meegenomen, maar dan is het maar af mocht het kindje te vroeg komen!
Fijn dat je steun hebt en goed dat je naar je lichaam luistert. Ookal doe je het natuurlijk voor je kleine, het zal best lastig zijn dat je niet meer kan doen wat je zou willen. Even janken moet soms ook gewoon Succes meis! En met Dreamer alles oke?
Woooow meis, die zie je al goed! Jij gaat ook zo hard ik had dat ook! Heerlijk he, kun je zo lang mogelijk genieten van je mooie dikke buik! Lekker showen! Vandaag allemaal spullen gekregen, echt super veel! En hema had 15% korting op bijna alles, dus heb de rest meteen besteld! Nog een paar dingetjes maar voor het grootste deel ben ik compleet, heerlijk! Manlief gaat morgen neutral halen, en als ik er energie voor heb kan ik dan beginnen met de babywas Ik ben heel benieuwd naar mijn controle maandag. Kwam er net achter dat ik ongeveer 2,5 kilo ben kwijtgeraakt in de afgelopen 2,5 week, terwijl ik deze periode juist flink aan zou moeten komen. Toch wel fijn als je in de gaten wordt gehouden...
Nou zeker fijn!! controle is wel goed en zonodig moet er weer wat verzonnen en/of aangepast worden. Slim dat je bij de hema hebt besteld met korting. En je vent op pad sturen is ook nog wel een idee. Het is denk ik wel een beetje lastig om dingen uit handen te moeten geven of heb je daar niet zo'n last van? Neutral kopen is dan nog wel te doen natuurlijk hihi, dat kan niet fout gaan.
Nou dingen uit handen geven aan mijn man gaat nog wel... Die geef ik gewoon precieze instructies hoe ik het wil hebben Hulp vragen aan andere mensen vind ik lastiger. Voelt heel naar als je zelf een beetje op de bank ligt toe te kijken hoe anderen voor je werken.... Babywas nog niet gelukt helaas... maar we hebben nog even Ik was gisteren helemaal kapot dus was lekker naar bed gegaan. Hema bestelling was niet geleverd.... zul je net zien dat ze komen als ik in bed lig (8 uur/half 9). Ben lekker blijven liggen, ze proberen het vandaag vast nog wel een keertje Heb wel heel veel zin om het bedje op te kunnen maken! Maar dan moet ik ook eerst mijn dekentje af zien te krijgen....
Zussie lukt het een beetje? Zijn je hema spullen geleverd? Hoe gaat het met harde buiken? Nu helemaal weg nu je het rustig aan doet? Wij hebben de babykamer al gekocht. Veel eerder dan verwacht, het was nog niet de bedoeling. Maar bij Gardo hadden ze opheffingsuitverkoop.. en zo namen we een hele set mee in de achterbak Vandaag hebben we een vroege pretecho en geslachtsbepaling. Ik ben benieuwd. Ik vind het wel fijn om de kleine weer even te zien. Mijn man denkt een jongentje en ik een meisje. Het maakt natuurlijk niet uit! Ik vind het veel spannender om de 20 weken echo te krijgen, daar ben ik erg benieuwd naar.
Oja, ik wilde nog even zeggen dat ik het zooooo leuk vind dat we alledrie zwanger zijn! Hoe erg was het een poos geleden. Die stomme cyclus van ons.. het schoot maar niet op. En al die teleurstellingen! En mensen die om de haverklap zwanger leken te zijn en wij maar in onzekerheid. Nu hebben we ook dat geluk. Als we dat toen eens wisten!
Heee! Wat leuk vandaag geslachtsbepaling, ben heel benieuwd! Laat je het weten hier?? Of blijft het geheim? En inderdaad zo bijzonder, alle drie aan het 'sukkelen' en een jaar later toch alle drie zwanger! Inderdaad, had iemand ons dat verteld dan hadden we een stuk rustiger afgewacht, haha! Maar heerlijk toch? Hema bestelling is geleverd hoor! Eerste babywas is gedaan en ik ben al dagen bezig om het te strijken, in kleine porties, haha! Maar komt goed! Harde buiken zijn niet weg nee. Soms nog uren achter elkaar elke 5 minuten ofzo. Maar ze kunnen geen kwaad verder, zijn alleen oncomfortabel voor mezelf. Ben vanmorgen weer bij de gyn geweest, en mag nu terug onder controle van de vlos. Ben helemaal blij want wil graag thuis bevallen! Wel lekker nog een groeiecho gehad bij de gyn dus nog even kunnen spieken heerlijk! Jij bent ws onder behandeling van de gyn nog voor je schildklier he? Hoe is het daar mee?