Niet wat ik had verwacht helaas. Ik mag niet verder met de volgende IUI behandeling, omdat op de echo bleek dat er twee cystes zaten. Deze eitjes zijn dus niet gesprongen en uitgegroeid tot een cyste. Echt zoooo balen. Morgen word ik door de gyn gebeld. Hopelijk kan hij mij meer vertellen. Heb jij al beter nieuws?
Oow, wat balen zeg Heeft de gyn nog wat zinnigs kunnen zeggen? Ik hoop morgen op wat perspectief van de huisarts.
Ik moet drie weken de pil slikken en in de stopweek zal ik dan ongesteld worden. Daarna moet ik terug voor een echo en hopelijk heeft mijn lichaam dan de cystes opgeruimd! Jij succes morgen!
En zo ben je weer een aantal weken verder... maar ja, als dat werkt dan moet het maar. De huisarts heeft me doorverwezen naar de gyn. Kijken of ik niet in de overgang ben..
@ Kitty - meid wat een veranderingen allemaal met je! Wat is er in die afgelopen weken veel met je gebeurd. Wat vreselijk balen voor je! Zo af en toe heb ik wel eens geprobeerd mee te lezen met jouw ervaringen maar dit is wel echt een tegenslag. Cystes en weer aan de pil... Wat een tegenstrijdig gevoel ofniet? @ Fleur - ik heb ook Primolut gehad ivm lange cyclus. Die cyclus daarna was voor mijn doen redelijk normaal 38 dagen. Maar nu zit ik alweer op 46 dagen... Zucht. Maar in de overgang?? Zou dat nu al kunnen dan?
Nou, het lijkt mij sterk. Ik ga er niet vanuit. Ben nu 27, al heb ik wel een tante die op haar 30e in de overgang was.. Ik heb wel last van mijn hormonen etc, maar denk dat veel kwaaltjes bij mij samengaan met mijn schildklierprobleem. Het enige waar ik blij mee ben is dat nu naar de gynaecoloog ga en dat is alvast een stap in de goede richting denk ik.
@Dreamer, ja het is echt ongelovelijk! Zat ik eindelijk op het wachtbankje, gebeurt dit. Had ik helemaal niet op gerekend, maar ik heb wel van andere meiden gehoord dat het veel voorkomt dat je een cyste krijgt na een hormoonbehandeling. Begin mei mag ik hopelijk weer starten en ik hoop gewoon dat mei de maand wordt voor mij! En hoe is het eigenlijk met jou? @Fleur, fijn dat je bent doorverwezen. Ik had ook bijna niet anders verwacht. Wanneer mag je komen?
@ Fleur, de 18e al? Dat is idd vrij snel, spannend! @ Kitty, tja hoe is het nou met mij... Geen idee! Er valt weinig te vertellen, toen ik gestopt ben met de Primolut werd ik na 3 dagen ongesteld. Mijn menstruatie daarna kwam na 38 dagen (voor mijn doen best op tijd) maar nu zit ik alweer op dag 46 en ben ik nog niet ongesteld... Dinsdag heb ik wat afscheiding verloren met wat bruining oud bloed erdoor. Dus ik denk dat dit een aankondiging van mijn menstruatie was... maar jah het duurt al wel weer lang.... zcuht! Mei is hopelijk voor jou en mij...
Jammer dat het dan niet wat regelmatiger is he? Ik zit na primolut alweer op dag 46.. Gisteren ook weer best vervelend nieuws gehad van mijn internist. Mijn schildklierwaardes zijn te hoog om nu zwanger te worden.. dus weer een pilletje erbij slikken.. en daarnaast hadden we het over mijn cholesterol waar ik medicijnen voor slik. Nu zei ze dat ik nu echt helemaal niet zwanger mag worden! Met die pillen stoppen en dan over drie weken weer bloedprikken en naar het ziekenhuis komen. Het kan uiteindelijk meevallen natuurlijk, maar los van de menstruatie mocht ik al lang niet zwanger worden en had ik eindelijk groen licht, krijg ik dit weer. Maar ja, als mijn geduld maar uiteindelijk beloond wordt!
Ow Fleur, dat is balen zeg! Juist als je er mee bezig bent, dan zit van alles tegen. En Dreamer, mei wordt onze maand! Als je nog niet ongesteld wordt, ga je dan niet eerdaags naar de huisarts?
Had gisteren en eergisteren een piepklein beetje bloed, maar kan dat toch niet zien als ongesteldheid? Was 2x even 's avonds bij het plassen.. Blij dat ik maandag naar de gynaecoloog mag!
Ja Kitty daar gaan we voor.. Tja ik weet het niet, die ene keer na die Primolut ging het goed, maar nu zit ik alweer op zooooveeeeel dagen. Maarja, wat kan de huisarts er aan doen? Volgens hem was de volgende stap een fertiliteitskliniek? Misschien eens ovutesten gaan proberen? Hoe gaat t met jou? @ Fleur - verloor je veel bloed of was het echt maar een beetje? En op hoeveel dagen zat je toen? Voelde je verder nog iets?
Wat een gedoe he dames? Het was echt een paar drupjes bloed, meer niet. Op dag 48 paar drupjes in de avond en op dag 49 eerst niks en toen in de avond weer piepbeetje bij het vegen zeg maar
Dat had ik op dag 44! Echt ook heel weinig, bij het afvegen was het slijmerig met daardoor een beetje rose/bruining bloed... toen dacht ik even dat mijn menstruatie door ging zetten, maar tot nu toe nog steeds niks... (vandaag dag 53). Heb jij al getest?
Hey Fleur en Dreamer, Balen zeg dat julle ongi niet doorzet! Oke, zwanger zijn is natuurlijk nog beter . Ik hoop iig dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. Tja, ik kan niet meer doen dan afwachten. Nog een kleine 2 weken de pil slikken en dan ongi worden. Hopelijk zijn de cystes dan weg! Verder geen klachten ofzo.
@kitty, ik hoop het ook voor je! @dreamer, ik heb vorige week getest. Kan het nu nog wel een keer proberen, maar verwacht niets eigenlijk. Net als jij had ik goede hoop om ongesteld te worden, maar nee dus.
Ik heb nog niet getest, ergens durf ik gewoon niet.... En mijn man heeft ook meestal zoiets van, ach je bent toch niet zwanger.... dus het is toch onnodig.