Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier hetzelfde..

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Hey meiden,

Mag ik me ook melden bij jullie?
    Ook ik lange en onregelmatige cyclus,ben gestopt vanaf begin oktober en tot heden maar 3 kansen gehad.
    Hoop stiekem dat ik nu een cyclus overgeslagen heb maar aangezien mijn laatste ongi maar heel weinig bloedverlies had vrees ik dat er meer aan de hand is.

Zie dat jullie al wel veel langer bezig zijn maar vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben ie zenuwslopend maand in maand uit op een ongi/posi test wacht.

Ik wil nu wachten tot dag 65,dan geen ongi ---> naar de dokter..

Testen jullie ook met ovu testen?
    Bij mij geven die ook niet echt iets aan zeg maar,wel een 2de streep en soms ook best donker maar geen knal testen..

Succes meiden,hopelijk snel veel mama's hier!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer en Fleur, ik blijf voor jullie duimen!
    En Wendy, we hebben helemaal in het begin wel eens met elkaar gesproken. Balen om te horen dat je cyclus maar niet op gang komt. Ik zou je ook zeker aanraden om naar de huisarts te gaan. Dat mag ook wel na een half jaar! Ik bedoel, zie mij eens.....Ik heb al een IUI behandeling gekregen, omdat niet alleen mijn cyclus niet op gang kwam, maar ook het zaad van mijn man minder van kwaliteit was.

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vandaag bij de gyneacoloog geweest en een echo gehad. Alles zag er goed uit van binnen. Hij zag wel wat stipjes? En mijn baarmoeder schijnt gekanteld te zijn, maar niks geks verder. Hij zag een ei die waarschijnlijk over 3 dagen vrij komt, dus we moeten deze week aan de slag. Voor de zekerheid een injectie gekregen.
    Volgende week moet ik bloed laten prikken op allerlei hormoontoestanden, misschien dat ik PCO heb en dan over 2 weken de uitslag. Ik heb alvast Clomid meegekregen wat ik eventueel dan kan gaan slikken.

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hee Fleur!

Zo heb je opeens dus al veel meer duidelijkheid, spannend hoor! Een ei dat binnenkort vrij komt... werk aan de winkel dus! Succes! :) Voor de rest maar ff afwachten, kon de gyn niet gelijk zien of het PCOS is?

Groetjes

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vandaag de internist gesproken en we hebben goedkeuring ;)

Of de gynaecoloog niet kon zien of het PCOS is.. hij zag wel stipjes op de echo, wat er misschien op kan duiden, maar het bloedonderzoek maar even afwachten.

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Goedkeuring waarvoor? Waar had je dat dan nog voor nodig?

Grr... ik voel me vandaag zo moe, vanmorgen dacht ik ff dat ik buikpijn kreeg maar dat was na 5 minuten verdwenen... dus toch geen ongie.. vandaag vreselijk lusteloos, geen trek en nu al paar dagen heel veel wit/gelig slijm. Veel meer dan normaal... waar kan dit toch op wijzen?

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hm.. geen idee.. heb je ook niet veel aan he?

Goedkeuring van de internist was vanwege mijn schildklierwaarden. Mijn schildklier werkt niet meer en daar slik ik schildklierhormonen voor en elke 6 weken moet ik bloedprikken en nu bleek laatst dat een bepaalde waarde te hoog was om zwanger te mogen worden.. dus toen ik gisteren hoorde dat ik aan de bak moest omdat mijn ei eraan komt baalde ik. Maar nu dus even niet nodig.

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja, je zat met je schildklier was me echt even ontschoten... Kan me voorstellen dat je gebaald hebt... weet je tenminste zeker dat er een ei aan komt en dan mag je niet... maar gelukkig heb je nu alle toestemming, succes!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dankje :)

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Vandaag dag 61 en getest.... NEGATIEF....
    Had het eigenlijk ook wel verwacht... Maar toch had ik wel hoop...

De grootste frustratie is dat ik niet weet in welk deel van mijn cyclus ik nu zit.... heb ik al wel een eisprong gehad of moet die nog komen... Zucht...

Proberen alles los te laten en lekker te gaan genieten van het paasweekend!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ow ja, irritant he!! Steeds maar die onzekerheid en wachten, wachten.. We lopen dan aardig gelijk trouwens, ik zit vandaag op dag 61.

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou idd, dan lopen we zeker wel erg gelijk op... en we hebben ook allebei dat roseachtig bloed verlies gehad...

Voel jij nog wat bijzonders?

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, voel weinig.. maar heb al wel zo'n uiterst gevoelige test besteld, van 6 dagen voor de NOD. Kan ik het einde van de week misschien al testen, maar probeer er niet teveel van te verwachten.

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Maar wanneer is je NOD dan? En waar heb je die test besteld?
    Ben benieuwd...

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik denk dat mijn NOD 14 dagen na de eisprong is? Weet het niet zeker, met deze cyclus natuurlijk. Die testen heb ik besteld bij Zwanger & Kids voor 5 euro per stuk. Valt me nog mee qua prijs.

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Die prijs valt idd best mee.
    Ik bedoelde eigenlijk op welke datum jouw NOD is.

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Volgens de gyn kwam het ei vrij over 3 dagen, dat zou dan 21 april geweest zijn. Tel ik er 14 dagen bij op, kom ik uit op 5 mei dat ik misschien een menstruatie kan verwachten..
    Maar ik blijf het allemaal maar een gok vinden met zo'n enorme cyclus.

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Spannend hé...

Ik wou dat alle cyclussen hetzelfde waren...

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou inderdaad zeg, dat zou het een stuk makkelijker maken!
    Bij jou ook nog geen ontwikkelingen verder?

Ik had vandaag wel soort ongesteldheidsbuikpijn..

Deel Deze Pagina