Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi,

Nou ik voelde me vandaag rond half 12 heel misselijk, voelde een soort van ongesteldheidsbuikpijn en had een kramperig gevoel in mn knieholtes.
    Dus ik dacht... nu word ik ongesteld... maar tot nu toe niks en tis allemaal weer over... alleen eten hoef ik nog niet...

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hm.. afwachten voor ons dus de komende dagen.
    Ik vind het wel spannend..

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja ik ook wel, gaat mn ongestelheid nu toch komen... en kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen ofniet... Ik heb nu nog een beetje een vreemd gevoel in mn onderbuik wat ik (volgens mij) ook wel eens heb gehad als ik ongesteld werd...

Voel je nu ook nog wat?

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vanmiddag zakte het weer weg en vanavond rommelt het weer wat en voel ik soms links in mijn onderbuik lichte krampjes. Geen idee natuurlijk wat het worden gaat, maar denk bij alles 'zou dit wat zijn?' pfffff als er een ongesteldheid aan zit te komen, doe dan maar meteen. Hebben we dat weer gehad.

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En hoe voel je je vandaag?

Ik voel vandaag minder dan gisteren. Heb wel al dagen last van gevoelige tepels, ze jeuken ook soms. Ik heb het anders nooit. Heb vanmorgen ook een uiterst vroege test gedaan en die was negatief.. moet ook niet zo ongeduldig zijn.

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi,

Vandaag voel ik ook minder als gister... toch had ik vandaag bij het afvegen wat rose achtig slijm. Het gaat dus vast wel doorzetten... Jammer!

Balen joh dat je een negatieve test had, twas natuurlijk nog wel erg vroeg.. de moed nog maar niet opgeven!

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    He jammer is dat!
    Ik had gisteravond toch weer even ongesteldheidsbuikpijn, dus misschien dat het hier ook gaat komen. Laat het dan maar meteen gebeuren, zijn we daar weer vanaf en kunnen we eens zien hoe de cyclus dan weer gaat. Mag toch hopen niet weer boven de 60 dagen, is toch niet normaal..

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Het blijft dus nog spannend voor je... neeh het is te hopen dat je niet weer boven de 60 dagen uitkomt... Die ben ik inmiddels allang weer voorbij.

Hier verder nog geen veranderingen....

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier ook niet.. dag 68 inmiddels en jij 69..

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zucht... gister en vandaag heb ik steeds bij het afvegen een grote klodder rood bloed... soms ook weer wat oud bruin bloed (sorry voor alle details)

Vanmorgen voelde ik een buikpijn aankomen, snel ibuprofen genomen omdat ik een lange vergadering in moest... Achteraf spijt want nu weet ik niet of die buikpijn ook door heeft gezet.

Net heb ik een uurtje gehuild omdat iedereen in mn omgeving een kindje heeft... Normaal past dit echt niet bij mij!

Ik ben vast ongesteld (aan het worden) Maar waarom is het dan zo n rare menstruatie?

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja vreemd, maar het lijkt toch wel een menstruatie.
    Ik snap wel hoe je je voelt. Bij mij in de omgeving lijkt ook iedereen wel zwanger en dan ben je blij voor de ander, maar van binnen denk je 'grrr... dat wil ik ook'

Vandaag heb ik wel goed nieuws van de gynaecoloog gekregen, ik heb geen PCOS! Ik ben wel opgelucht.

Ik moet nu afwachten tot menstruatie (of niet natuurlijk) en dan beginnen met clomid. En ik moet dan ook beginnen met temperaturen, dus moet me daar maar eens in gaan verdiepen..

Als ik clomid slik, wordt de cyclus dan ook korter? Moet ik ook maar uitzoeken.

Ik las ergens dat jij ook wil beginnen met temperaturen. Ben je al begonnen?

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dreamer, ik ben jou aan het volgen geloof ik. Vandaag dag 70 en ongesteld geworden.... we lopen dus gelijk! Heb vandaag ook mega buikpijn, hoofdpijn etc. Bleeeeh. Nu dus maar beginnen met temperaturen.
    Heeft het bij jou doorgezet?

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou dan lopen we inderdaad gelijk... Balen voor je joh!
    Dus ook op naar de volgende ronde... leuk om contact met elkaar te houden!

Heb zelf ook al heel de dag buikpijn, hoofdpijn, sjaggie etc. het heeft dus goed doorgezet. Vanmorgen heb ik voor de eerste keer getempratuurd... 36,9. Nu nog kijken of ik dat ga snappen om een tempratuurkaartje bij te houden. Voor de zekerheid noteer ik ook gewoon alles maar op papier.
    Ben echt benieuwd of ik hier nu wat aan ga hebben...

Ik wilde eigenlijk deze maand ook wel starten met ovutesten... maar daar kan ik de eerste 2 a 3 weken nog wel even mee wachten.

Heb jij afgelopen maand je eisprong nou ook gevoeld?

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja, ik vergat nog tegen je te zeggen dat het super is dat je geen PCOS hebt! Dat is iig al weer een hele zorg minder...

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, echt wel mooi!

Nou ik heb voor de zekerheid gisteravond getemperatuurd en zal het nu elke ochtend doen om 7.00 uur. Ik heb me wel aangemeld bij die site die iedereen schijnt te gebruiken, maar weet nog niet of ik het al snap. Ik schrijf het gewoon op papier en vraag van de week wel even of mijn lief ff helpt invullen.
    Ik dacht ook aan de ovulatietesten te gaan, maar vraag me af vanaf weer ik dan moet beginnen. Ik begin morgen ook met Clomid, dus volgens mij zal mijn cyclus dan ook wel wat korter worden dan 70 dagen..
    Heb jij nog niets gekregen voor de lange cyclus?

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi,

ik heb nu 2 dagen getempratuurd beide keren 36.9. Bij welke site heb je je aangemeld dan? Misschien is dat ook iets voor mij... ik wil eigenlijk na ongeveer 3 weken gaan starten met ovutesten. Maar even zien...

Ik heb begin januari Primolut gehad, daarna heb ik één keer een wat kortere cyclus gehad (rond de 40 dagen) maar nu dus weer lang...

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Via Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting ik wilde liever een Nederlandse site, maar kon er geen een vinden. Schrijf het nu eerst op een briefje.
    Ik wil ook aan de ovulatietesten, denk maar van die dipsticks bestellen via internet? Ik gok dat ik er wat nodig zal hebben en bestellen lijkt me wat goedkoper.

Primolut heb ik ook gehad, in februari. Na die ongi (na 3 dagen) duurde het bij juist lang, dat waren die 70 dagen...

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oww... dus die Primolut heeft het bij jou eigenlijk nog erger gemaakt... balen zeg! Bij mij hielp het dus wel een beetje... of het was gewoon geluk...;)

Ja ik doe het ok via internet, wss heb ik er ook heeeel veel nodig. Ben je er al uit op welke site je gaat bestellen... ?

Oke, ik zal ok s ff op die site gaan kijken. Nederlands was idd handiger geweest... heb niet echt een talenknobbel

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn temperatuur is 36.8 - 36.8 en 36.6. Doe jij het vaginaal of rectaal? :D

Ik ga de ovulatietesten bestellen bij zwanger en kids, daar betaal je 16 euro voor 25 dipsticks. Ik denk dat ik met 25 stuks begin en dan vanaf dag 14 ofzo.. zonodig maar weer bijbestellen? Wat een gezeur he? Hopelijk is deze cyclus voor ons wat korter!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heej...

mijn temp is 36,9 - 36.9 - 36.7. Grappig jouw tempratuur is dus ook 0,2 gezakt op dag 3. Zou dat komen omdat we nu het ergste van onze menstruatie gehad hebben?

Ik hoop ook echt dat deze cyclus wat korter is... Eigenlijk wil ik me morgen ff verdiepen in de verschillende ovutesten. Weet wel dat ik voor dipsticks ga. Denk ook dat ik tussen dag 14 en dag 18 ongeveer ga beginnen... we gaan gewoon heel hard hopen dat we niet meer bij hoeven te bestellen!

Deel Deze Pagina