Onregelmatige cyclus..iemand tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blondie84, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit pas in mijn 3e ronde maar kan er geen touw aan vast knopen
    38-60- nu op 40 maar nog niks.
    Hebben jullie dit ook? Hoe gaan jullie hiermee om ? Het rekenen kan niet omdat het niet regelmatig is. In de 2e ronde wel sensitest ovulatietesten gedaan maar meer om te kijken hoe mijn lijf nu werkt. Liep op toen weer af maar geen echte donkere lijn gehad.

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi Blondie,

Ik weet niet precies wat er kan helpen maar ik probeer volgende ronde teunisbloemolie. Heb veel positieve reacties hierover gelezen en ik waag het er op. 1ste ronde had ik 32 dagen, nu in mijn tweede zal het 45 worden (eisprong op dag 30). Misschien kan het interessant zijn voor je om te gaan temperaturen? Het helpt je niet om je eisprong te gaan voorspellen maar zo weet je tenminste wanneer die er geweest is. Kan je helpen om beter inzicht te krijgen in je cyclussen.

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hi Blondie,

Ik sluit mij aan bij Daphne. Temperaturen is een eeuwenoud trucje en nog steeds heel betrouwbaar. Hoewel het voor de daad te laat is, mocht je temp. blijvend hoog zijn, je krijgt in iedergeval zekerheid of je een ovulatie heb gehad en hoelang je LF is.

Daarnaast geeft het lichaam ook andere signalen af waaruit je kan opmaken dat je ovuleert. Denk bijvoorbeeld aan vruchtbaar slijm of een drukkend gevoel aan de eierstokken.

Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.

4. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt! Lotteke ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina