Hoi allemaal, Ik denk ik open weer eens een nieuwe topic, omdat ik me nu helemaal machteloos voel. Mijn vriend en ik hebben 10 maanden geleden besloten dat we ervoor gaan, we willen graag een kindje. Ik ben toen gelijk gestopt met de pil en had vrijwel gelijk daarna een regelmatige cyclus, meestal 28 dagen waarvan 1x 35 dagen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 13 december 2011, op 26-27-28 december verloor ik wat bruin(oud) bloed en sinds dien niks meer. Heb ondertussen al 4 tests gedaan en allemaal negatief, ook ben ik bij de ha geweest omdat ik wel allemaal kwaaltjes heb maar die wil niks doen hij zegt dat ik maar rustig moet wachten totdat mn menstruatie vanzelf op gang komt. Dit zit mij toch niet helemaal lekker, ik lees best veel op internet en het zou van alles kunnen zijn maar weet niet wat ik moet doen als mijn ha me niet serieus neemt. Ik heb al 2 weken last van een soort steekjes/krampen in mn buik, ben heel de dag door moe, nergens zin in hebben, ineens van heel vrolijk naar heel chagerijnig, gevoelige tepels.... Een vriendin raakte een paar jaar geleden ook zwanger en die testte ook tot 2 maanden negatief totdat ze een bloedtest kreeg van de huisarts en wat denk je hartstikke zwanger.. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of uit de onzekerheid kan halen.
Hoi hoi, Wat naar dat je huisarts je niet echt serieus neemt! Het kan natuurlijk altijd langer duren maar als je echt al die kwaaltjes hebt en je zorgen maakt zou ik bij de huisarts er toch op aandringen om een bloedtest te doen. Waarom leg je de assistente niet uit hoe onzeker jij je nu voelt en vraag gewoon of ze een afspraak kan maken en dan leg je het de dokter ook nog eens uit. Mijn huisarts deed al vrij snel een bloedtest. Terwijl ik daar niet eens om had gevraagd. Hoeveel dagen ben je overtijd? Groetjes Chila
Ik zou toch nogmaals aandringen bij de huisarts als je je zorgen maakt! Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie is 5 dec, dus weekje eerder als jij, alleen ik zit nu in de 2e ronde van stoppen met de pil, eerste rond had cyclus van 43 dagen... heb in 2e ronde getest op dag 45 deze was negatief, sinds deze week wel heel veel kwaaltjes..... ik wacht nog wel even met testen om teleurstelling te voorkomen! als ik dat tenminste vol kan houden Zo spannend he dat wachten
Had een afspraak gemaakt bij de dokter en heb hem gezegd dat ik me zorgen maak, ben tenslotte al 2,5 week overtijd. Ik weet nu echt niet meer wat ik kan doen heb ook aangedrongen op een bloedtest maar hij zag daar het nut niet van in...
Ik begrijp je heel goed, zit precies met hetzelfde....Ik kan er ook alleen maar aan denken! Gelukkig het weekend werken heb ik beetje afleiding. Hopelijk krijgen we snel zekerheid!
Ik zou idd wat Chila zegt toch nog eens aandringen bij de ha en je onzekerheid uitleggen dit is ook niets zo in die onzekerheid zitten.. Veel suc6 !
Gisteravond steken gehad zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, wat bleek nou ik was wel zwanger maar heb mk gehad.... Dit is de 1e keer dat dit me overkomt.... Ik kan al de hele dag niks anders dan janken hoe kom ik hier overheen.. Ik wilde het zo graag..
Jeetje wat schrikken!!! Maar wel heeeel raar dat je alleen maar negatieve testen had! Heel veel sterkte meis,je verdriet is terecht! (En neem gelijk een andere HA!!!)
Hey meid, zo supererg voor je! Kan me voorstellen dat het enorm zwaar moet zijn, vooral toen je er zowat zeker van was dat je zwanger was en dan zoek je bevestiging bij iemand en die wijst je zomaar de deur! Om te beginnen zeer veel sterkte in deze heel moeilijk tijd, hopelijk kun je er met je vriend veel over praten, ook al is dit niet makkelijk om te ondergaan! Ik zou onmiddellijk van huisarts veranderen! Wat een fout! Het is niet omdat hij dat denkt dat het zo is, als hij een bloedafname ging doen dan pas kan hij zo een uitspraken doen, een echte schande. Nu daar ben je wel nu niet mee geholpen, dus zeer veel sterkte meid, de moed niet opgeven. Huil er alles uit en misschien een goede vriend of vriendin je verhaal vertellen als je dat oplucht! Aan dit forum kan je ook veel hulp hebben. Veel sterkte! Fien
He meis, oh wat verschrikkelijk zeg . Kan me goed voorstellen dat je heel verdrietig bent. Hopelijk kan je er met iemand over praten!! Vind het echt heel erg, vooral omdat je er zelf zo zeker van was!! Heel veel sterkte meis! Liefs
@Linn86 Wat heftig voor je! Lijkt mij erg heftig om mee te maken. Dat je al het gevoel had dat je eigenlijk toch zwanger was bewijst toch maar weer dat 'moedergevoelens' echt bestaan en dat het niet overdreven gedoe is. Kijk inderdaad maar voor een andere huisarts. Ik ben van de week naar de huisarts geweest om te vertellen dat ik zwanger wil worden en had wat vragen over de medicijnen die ik slik. Hij nam alles heel serieus en belde me eind van de middag meteen terug om over de gevolgen van de medicijnen te vertellen. Het kan dus echt beter! Veel sterkte!
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties heb er veel steun aan, ik wist niet dat het zoveel pijn deed