Meiden, Ik wil jullie even iets voorleggen. 14 april was de eerste dag van de cyclus. Op 19 april heb ik een HSG gehad. Ik verwachtte zo rond 12 mei weer ongi te worden. Echter nu is het al 19 mei en ben ik dus al een week overtijd! Ik heb al tweemaal negatief getest en zojuist ook een daling in temperatuur waargenomen. (van 37,2 naar 36,9) Zwanger zal ik dus waarschijnlijk niet zijn. Maar waarom komt mijn ongi dan niet? :-k Kan het zijn de de HSG de boel in de war heeft geschopt? Ik ben benieuwd of er meiden zijn bij wie dit ook het geval was na een HSG. Alvast bedankt voor jullie reactie
Dat zou best eens kunnen. Ik had wel gewoon mijn menstruatie na HSG op tijd. Maar wat betreft die temperatuur dat weet je maar nooit hoor, meende hier iets van te lezen een keer maar die persoon wat gewoon zwanger. Het kan dus nog alle kanten op hoor, blijf hopen meid!
Bij mij had ik het niet. Wel heb ik daarna 1 keer een cyclus van 34 dagen gehad ipv 29. Geen idee of dit door de HSG kwam. Waarom bel je niet even met de gyn en leg je het even voor. Zij weten er vast meer van!
Ja idd, een goed plan. Als ik maandag nog geen heb gespot bel ik eens even met het ZH. Tot die tijd maar ff uit mijn hoofd zetten
Probeer het een beetje uit je hoofd te zetten, anders maak je jezelf helemaal gek. Ik hoop natuurlijk dat de test over een aantal dagen toch positief uitvalt.