Hoi meiden, Ik heb net de bijsluiten van de Clomid doorgelezen, maar kan het niet vinden.. Moet ik de tabletten voor of na het ontbijt innemen??? Ik moet vandaag starten, volgens mij stond er in de bijsluiter van mijn eerste kuur wanneer ik het moet innemen. Alvast bedankt voor jullie snelle berichten!!!!
Hoi MissQ, Volgens mij maakt dat niets uit. Ik slik de Clomid altijd 's avonds na het eten, omdat ik erg veel last heb van de bijwerkingen. Succes ermee! Groetjes Tamara
Clomid deel 2 Misschien kunnen ze je hier helpen meis!! Succes weer meis denk en duim voor je knuf mee.
Maakt helemaal niks uit, net wat Jippie zegt: als het maar elke dag rond hetzelfde tijdstip is. Succes!
Tijdstip maakt niet uit, mijn gyn zei het beste 's avonds om zo min mogelijk last te hebben van bijwerkingen .
Ik slikte het voor het slapen gaan,.....die bijwerkingen merk je 's nachts niet zo, overdag merkte ik er wel iets van maar niet zo heftig. (1X's morgens ingenomen omdat ik het voor het slapen gaan was vergeten, not nice!!!!) Heel veel suc6
MissQ volgens mij maakt het ook niet echt uit wanneer zolang je idd maar een vast tijdstip aanhoud. Ik heb het s'morgens ingenomen maar had weinig last vd bijwerkingen. Ik heb mn eerste 5 tabletjes er trouwens pas vorige week opzitten dus ben nog niet zo heel erg lang beginnen. suc6