Is dit een goede timing geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vruchtje24, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Ik ben nu bezig aan de 4e ronde clomid en ik heb zeker weten op cyclusdag 18 in de avond mijn eisprong gehad. We hebben op cyclusdag 17 s'avonds voor het laatst geklust. Is dit een goed moment geweest. En heeft het nog zin om deze ochtend (cyclusdag 19) te klussen als mijn ei gisterenavond is geweest of maakt dat niet meer uit. Komt namelijk niet zo heel handig uit vandaar. Maar als jullie zeggen dat het nog zin heeft gaan we het toch maar doen.

Bedankt alvast.

gr vruchtje

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja hoor, dag 17 klussen was zelfs perfect!
    en je kunt altijd nog een keer doen, want een eicel blijft 12 tot 24 in leven.

succes!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus als je de dag voor de eisprong hebt geklust, zit je precies goed! Op zich is het niet nodig om nog een keer te klussen. Een eicel is maar een paar uur te bevruchten, dus dan ben je waarschijnlijk toch al te laat. Succes!

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    klussen op dag 17 was helemaal goed hoor. het zaad heeft tenslotte ook nog uren nodig om er te komen . was keurig op tijd.
    En zou die ochtend van dag 19 ook nog klussen aangezien eicel 12 uur nog in leven blijft.
    succes en klus ze. hopelijk is het raak :)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh meiden bedankt voor jullie reacties. Fijn om te weten dat we in ieder geval goed getimed hebben:). We hebben nog 3 rondes en dan gaan we over op IUI maar wil er voor mijn gevoel alles aan gedaan hebben om spontaan zwanger te raken.

Vanochtend toch nog geklust voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina