Mijn lichaam laat me weer eens in de steek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dphoek, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik moet weer even van me afschrijven. Zie mijn handtekening. Deze maand worden de laboratoria in het ziekenhuis gereinigd, wat betekent dat er van 21/12 geen inseminaties meer gedaan kunnen worden. Omdat ik de voorlaatste en laatste maand een dag te vroeg ongesteld werd, maakte ik deze maand een goede kans om toch wel geïnsemineerd te kunnen worden. Normaal gesproken heb ik een zeer regelmatige cyclus van 27-28 dagen. En uitgerekend deze maand kiest mijn lichaam ervoor om geen of te laat een eifollikel te laten groeien. Vanochtend was er nog niets te zien en ik zit al op dag 12 van de cyclus! Bye bye, kans om zwanger te worden deze maand.

Ik ben zo klaar met de onvoorspelbaarheid van mijn lichaam.. Ik dacht de afgelopen maand ook echt dat ik zwanger was; ik had álle symptomen die ik ook had met mijn (korte) zwangerschap en hét gevoel. Die symptomen heb ik met menstruatie nooit. Maar toch, een dag te vroeg ongesteld.

Waardeloos.

Nu maar weer afwachten wanneer mijn lichaam besluit ongesteld te worden. Ik zal hoe dan ook over tijd zijn, omdat mijn ei later komt, dus ik hoef me niet de illusie te maken dat ik misschien wel zwanger ben.

BAH!!!

Sorry, moest het even kwijt.

Groetjes Patricia

2. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Erg balen... ik heb zoiets niet mee gemaakt maar de onzekerheid o daar weet ik alles van.. erg balen zeg... kop op .. op naar volgend jaar

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat onwijs balen zeg. :(.

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Dikke knuffel!
    Heb het zelf niet meegemaakt maar na mijn MA heb ik al het gevoel dat mijn lijf met in de steek laat, laat staan hoe jij je nu moet voelen!

Deel Deze Pagina