Hallo Ik vroeg me af of er dames zijn met tips tegen striae.. Ik begin namelijk nu al beginnende striae te krijgen, en moet nog wel even.. Ik weet dat je er niets aan kunt doen en dat het komt als het komt maar misschien gebben jullie tips die een beetje kunnen helpen. Alvast bedankt!
Geen tips niks werkt! Zit/zat er ook onder. Is niet anders. Smeren is wel lekker voor je huid als het zo gespannen staat.
Helaas is er niks aan te doen! Smeren helpt inderdaad niet tegen striae maar kan wel jeuk verlichtend werken.
Geen tips helaas. De een heeft er meer last van als de ander. Je kan je huid wel gaan smeren om het soepeler te houden maar vanwege de spanning op de huid krijg je gegarandeerd striae. Zie je het nu niet dan wel na de bevalling helaas.
Helaas werkt niks, ben zelf met 6 weken begonnen met smeren maar Helaas vanAf week 18 ook striae gekregen en zit helemaal onder, Niet Normaal en Niet leuk maar ja
Weet niet hoe vaak je onder de douche staat, maar zelf douche ik niet elke dag. Washandje wil ook prima Volgens mij heeft dat bij mij wel een heel stuk gescheeld. Van te veel douchen word je huid namelijk ook droger
Nee,. K zit onder. Alleen tegen de jeuk helpt aloe vera gel heel goed, kn je bij bijv de Etos halen!! Lekker verkoelend en je huod word lekker zacht ervan
Ja precies, nou het is voor een goed doel maar pff baal wel een klein beetje. Zal de tips tegen jeuk proberen want dat is ook erg vervelend. Bedankt voor de reacties!
Ik heb gehoord dat je minimaal 2 l moet drinken dit schijnt beter te zijn voor de elasticiteit van je huid
Ik ben ook heel bang dat ik straie ga krijgen. Ik smeer en masseer mijn buik iedere ochtend en avond. Nu nog geen streepje te vinden gelukkig. Hoop dat het zo blijft
Ik had bij mijn eerste ook al snel heel veel straie. Het is ook een beetje erfelijk dacht ik. Mijn moeder had het ook heel erg. Het accepteren kost even tijd, maar nu 7 jaar later en een nieuwe liefde rijker weet ik dat het maar littekens zijn. Blijf lekker smeren, meer kun je niet doen.
Ik heb gescrubd en gesmeerd. Geen enkele streep gekregen, maar volgens mij moet je gewoon geluk hebben! Wat betreft erfelijkheid, kan natuurlijk dat je dezelfde huid hebt als je moeder maar mijn moeder zit er helemaal onder...
Valt weinig aan te doen vrees ik. Ben nu 2 zwangerschappen verder en striae loos..ook echt niet dagelijks ingesmeerd. Ik ben daar ook heel dankbaar voor maar goed had ik ze wel gehad dan was het ook niet anders geweest. @ellenore: wat leuk je weer tegen te komen..en zie dat je zwanger bent van de derde! Wij zaten in het clubje van 2009 geloof ik..2011 kan ook want heb kindjes van 2009 en 2011 Heette toen lennylenn
Tja je hebt er aanleg voor of niet. Ik heb me rot gesmeerd maar zit er helaas helemaal onder. Buik, heupen, bovenbenen en billen. Smeren hielp wel een beetje tegen de jeuk
Of het erfelijk is. Geen idee. Mijn moeder heeft 7 zwangerschappen gehad. En geen enkel streepje gekregen. En ik zit er helemaal onder. Dus....
'Grappig' dat het zo verschillend is. Mijn moeder geeft geen enkele aanwijzing van striae op haar lichaam te bekennen. Ik heb helaas in de puberteit al behoorlijk last gehad van striae en nu begint het te komen op mijn heupen, borsten en bovenbenen. Ik blijf lekker smeren en hopelijk valt het hiermee wat te verminderen. En anders is het helaas niet anders.. Moet er inderdaad wel even aan wennen maar dat zal ook wel weer komen. Zal ook beginnen met schrubben. Bedankt voor alle reacties! Toch ben je gelukkig nooit de enige.