last van voorweeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mvl, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hallo verloskundigen,

Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en onderhand al ruim een week niet heel erg lekker. Ik heb continu last van hoofdpijn, misselijkheid is weer terug, net als in het begin van de zwangerschap en heb last van mijn bekken en heupen. Bloeddruk was iets gestegen, maar niet heel erg. (normaal 110-60, nu 110-80)

Het is trouwens mijn vierde kindje, en heb hiervoor 3 miskramen gehad, waardoor ik ook nog eens erg onzeker ben in deze laatste weken of alles wel goed blijft gaan, zo op de valreep...Dat zal misschien ook wel meespelen..

Verder geregeld 's nachts last van voorweeen waar ik niet van kan slapen. Hoe lang kun je dat van tevoren al hebben?? Want ik raak steeds vermoeider en dat lijkt me niet de bedoeling om aan een bevalling te beginnen.

Fijn dat jullie er zijn om vragen te beantwoorden, dat waardeer ik heel erg.

Groeten, MVL

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

slapen is op het laatst altijd lastig, niemand gaat volledig uitgerust de bevalling in. Voorweeen kun je al weken van tevoren hebben. Daar is niets aan te doen. Als je heel veel last van heupen en bekken hebt kan de fysiotherapeut misschien nog iets voor je betekenen. als je hoofdpijn en misselijkheid toenemen, en je hebt daarbij last van tintelingen of sterretjes zien of pijn in je bovenbuik dan moet je contact opnemen met je verloskundige.

Mirjam

Deel Deze Pagina