Hoi lieve dames, Ik gebruik al een tijdje ovulatietesten maar de testen hebben nooit geknald. Nu gebruik ik de ovulatietest van zwanger&kids. Ik ben er laat mee begonnen. Er komt wel een streepje te voorschijn. Wat wilt dit betekenen? Ik zit nu op cyclusdag 33. Wilt dit zeggen dag ik LH in mijn lichaam heb? Kan er nog een eisprong komen? Ik weet echt niet wat ik moet doen, we zijn al 8 maanden bezig. September heb ik EUG gehad.
Hoe lang zijn je cyclussen? Ik was ook onregelmatig, en hield altijd mijn kortste cyclus aan en begon dan altijd vroeg met testen. Zodra de strepen echt duidelijk werden testte ik s avonds nog eens
Ehm. Lastig vind ik m. Hij is wel erg veel dagen donker. Dus of je hebt geen eisprong (pcos) Of je bent zwanger (reageren ovu ook op) Of je hebt altijd donkere testen en 1 nog donkerdere als je je eisprong hebt. Sorry, dit helpt misschien niks.
Ze heeft volgens haar temp nog geen ei gehad, dus zwanger kan ze niet zijn Ts, zoals ik al zei: dit is je eerste cyclus na de bbz en de boel zal dus daardoor ontregeld zijn. Rustig blijven doortesten en tempen en hopelijk is je cyclus weer snel op de rit!
ik zou toch door blijven testen. en mocht je testen duidelijker(donkerder) worden zou je clearblue smiley test kunnen doen
ja probeer morgen ook ff door te testen en morgen gaan klussen. ik zou nog doorblijven testen tot je test weer negatief is