Vraagje..Licht positieve zwangerschapstestjes...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Scarabee, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Meiden,

Wat een spanning! Na meer dan 1 jaar proberen, en de nodige onderzoeken, heb ik nu sinds 2 dagen licht positieve testjes...

Mijn NOD is vandaag of morgen.. (weet het niet precies) en ik had op cyclusdag 12 m'n eerste lichte streepje...

Mijn vraag is, ben nu 2 dagen verder en de testjes lijken hetzelfde of iets lichter dan 2 dagen geleden.. is dit normaal ? Zijn hier ervaringen mee ? Zou je op 14 DPO in principe donkere streepjes moeten hebben ? Kan een trage hcg stijging hoopvol zijn?

Misschien moet ik er even bij vermelden dat ik sinds 2 dagen ook bruin/roze verlies heb, én menstruatiekrampen.

Ik weet dat ik moet afwachten.. maar ik merk dat ik behoefte heb aan verhalen of ervaring hiermee... zowel positief als negatief.. wil graag een idee hebben van waar ik aan toe ben..

2. Delta

Delta Niet meer actief

op de bovenste zie ik wel ! de 2 onderste niet echt :(

heb je ze alle drie met ochtend urine gedaan?

ik hoop voor je dat je niet ongi word en gauw een posi test mag hebben!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zie ze alle 3! De onderste is ook best duidelijk (14dpo) mooie breede streep..

Ik had ook bij alle zwangerschappen bruin verlies en krampen.. Als het goed ging hield het na een paar dagen op.. Niet goed hield het gewoon aan en werd uiteindelijk rood

4. Steph887

Steph887 Actief lid

Aug 31, 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een licht streepje!!:)

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ik zie ze bij alle 3, spannend! Hopelijk is het raak!

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zie ze wel bij alledrie, maar denk eerlijk gezegd dat ze al iets donkerder hadden moeten worden...
    ik hoop heel erg dat ik het mis heb en dat je echt zwanger bent, maar ik ben er een beetje bang voor...

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    ik zie ze ook, hoop voor je dat het raak is! Maar probeer nog niet te veel te hopen, tot je een duidelijke test hebt...
    gisteren is bij mij HCG geprikt --> bloedwaarde 2,8
    Omdat ik graag als ijkpunt weer een negatieve test wilde zien, een testje gedaan..en zowaar... een licht streepje!
    Ik ga dus de kv2v5 niet meer gebruiken..rotzooi! hoop natuurlijk wel dat het voor jou anders is..

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    hier het bewijs..foto is niet echt duidelijk, hier is het streepje zonder te turen te zien, vals positief dus! voor mij geen kv2v5 meer..

maar nogmaals, ik hoop voor jou dat het anders is en je lekker de roze wolk mag opklimmen!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    2,8 ? Bedoel je niet 28 ? Ik denk dat het in mijn geval niet aan de kv2v5 ligt.. heb testjes gedaan van 3 verschillende merken, en ze gaven alle 3 streepjes.. Ook van Zwanger & Kids.. Wel naar voor je dat je dit zo meemaakt, wat is nu dan de situatie precies ?

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    nee, de waarde was echt 2,8.. Zoals ik al zei..ik hoop heel erg dat het voor jou anders uitpakt..maar vond dat het goed is om te weten dat de kv 2v5 bij lichte streepjes dus niet te vertrouwen is!
    Waarschijnlijk is het bij mij een vroege mk geweest, maar ik heb nog geen bloed verloren..dus het kan ook nog zijn dat de testen gewoon vals positief uitgeslagen zijn (ook ik heb toen met meerdere merken getest) en dan is het zelfs mogelijk dat ik pas net na m'n eisprong zit.. ze weten het niet. Over 2 weken moet ik terugkomen en gaan ze (als ik nog niet menstrueer) weer een echo maken en evt. medicatie voorschrijven..

11. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou kv 2v5 is toch wel de meest gebruikte en door velen beschouwd al juist een hele goede zwtest hoor. rot dat het voor jou niks was :(
    Ik zie op alledrie wel wat...
    ga je vandaag nog testen?

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    het is niet zo dat het niets was...had 3 weken geleden duidelijk positieve testen. In het zh bleek het niet goed te zijn. Wilde graag een negatieve test zien als ijkpunt voor de volgende ronde. Wist de bloedwaarde dus al toen ik de test deed. Dus was vooral verbaasd om een streepje te zien

13. Zien

Zien Lid

Sep 5, 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    Ik zie op alle 3 wel 'iets'... fingers crossed!!!!!

14. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Slunae,

Ik zie op alle testjes iets vaags dat wel een streepje lijkt te worden.
    Ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat - volgens mij worden ze wel een beetje donkerder, maar of het genoeg is?
    Heb zelf vage testjes gehad afgelopen week en bij mij voelt het niet goed. Heb nog geen bruinverlies of iets anders maar denk wel dat ik ongi word.

Ik duim voor je dat het goed zit en dat je enorm zwanger bent!
    Misschien maak je wat langzaam HCG aan?

Sterkte!

Jantine

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey slunea...
    ik zie op alle 3 wel iets...
    Maar je zou toch verwachten dat het toe gaat nemen..

Zelf heb ik hetzelfde deze maand (in testtopic te zien) 4 dpo en 2dpo schelen weinig tot niks maar ik heb geen bloedverlies.
    Ik verwacht er zelf weinig meer van..
    Morgen nod en dan morgen of overmorgen nog eens testen (mits er geen ongesteldheid komt)

Maar om je een beetje hopend te houden:
    Het hcg van mijn zusje steeg mega traag.. Was in een week niet verdubbeld, ze heeft bloedverlies gehad. De gyn zeu dat het een miskraam zou worden en dat ze het nog een weekje aan zouden kijken en anders curretage..
    Afgelopen zaterdag hebben we de eerste verjaardag van haar dochter gevierd..
    Kennelijk kan het dus wel..

16. Eliseb

Eliseb Actief lid

Jul 27, 2011
    116
    0
    0
    Ik zie wel iets, vooral bij de eerste! Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid. Keep us posted!! ;)

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties!! Ik probeer op iedereen even te reageren, en natuurlijk het testje van vanmorgen even te laten zien… hij lijkt iets donkerder, wat denken jullie ?

@Evaa, ik heb ze idd allemaal met ochtendurine gedaan.
    @Wonderbaby1, gefeliciteerd met je zwangerschap! M’n bruinverlies is gisterenavond opgehouden, ben ik heel blij mee, vind het alsnog erg spannend!
    @Steph, thnx!
    @Pindakoek, ook thnx!
    @Surf, bedankt voor je reactie, ik hoop ook dat je het mis hebt hihi ;)
    @Rica, ik heb nu getest weer!
    @Zien, thnx!
    @Jantine, bedankt voor je reactie. Heb je ook foto’s gemaakt van je testjes ? Test je nog steeds ? Ik duim ook voor jou! Wat een spanning he?
    @Nannete77, bedankt voor je bericht. Jij zit dus ook al in deze spanning! Ga je vandaag nog testen ? Hoop dat je menstruatie uit blijft! En wat een mooi verhaal van je zusje, zo zie je maar weer he !? Super J
    @Eliseb, idd! Hoe gaat het eigenlijk met jou ??

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae: hij lijk al wel iets donkerder te worden !!

wat vind je er zelf van?
    oh haha lees nu dat jij hem ook donkerder vind.. ik dus ook ...:)

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja he?! Heb hier nog een iets betere foto misschien:

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat een nare situatie... en vreemd zeg! Je zou toch zeggen dat die testjes pas beginnen te reageren na 15 mUi/ml .. :$ Wat voel je verder dan ? Hoever ben je nu overtijd ?

Share This Page