Hoi lieve meiden Ik zal het ff kort uitleggen Heb waarschijnlijk op dag 13 mijn ei gehad maar heb nu al 3 dagen last van me onderbuik een soort ongi gevoel als ik teveel loop En als ik zit is het weg Maar zou het nu al een innestel kunnen zijn ik dacht zelf van niet maar zou het kunnen dat het ook nu al kan zijn? En ik heb al 5 dagen dat er wit/doorzichtig slijm verlies en niet zo'n klein beetje ook Wie kan mij helpen Liefs Tijgertje23[/img]
tja meis hoe moeilijk het ook is het blijft afwachten tot je nod dan kan je testen is moeilijk te zeggen zo
Hoi Tijgertje, Ben je pas begonnen met clomid? Toevallig las ik in een andere topic dat wat jij noemde verschijnselen van clomid kunnen zijn. (Ik weet alleen niet meer welke topic dat was, sorry...). Succes, Vanilia
Tijgertje23, ik heb ook over 11 dagen m'n NOD net als jij! Grappig hè? Dat witverlies herken ik helemaal niet, ik ben juist hartstikke droog. En ik heb wel een zeurderig gevoel heel laag onderin mijn buik. Dat is gisteren begonnen. Geen idee wat het is, maar ik heb het nooit eerder gevoeld. En ongi is nog te ver weg om al klachten van te voelen toch? Laten we duimen dat we allebei over 11 dagen posi testen!