Hallokes, Ik heb al enkele maanden een cyclus van 25 dagen. Normaal moest ik dus vandaag ongi worden (liever niet natuurlijk), maar ben dit gisterenavond in het laat nog geworden, rond 21.30 - 22u. Moet ik dan eigenlijk van gisteren beginnen tellen of beter van vandaag omdat het al zo laat was? Wat zouden jullie doen?
Als het gister echt doorgebroken is dan zou ik vanaf gister tellen. Als je gister een beetje bruinverlies had en dat het vandaag echt doorbrak zou ik vanaf vandaag tellen. Succes en hopen dat het deze ronde raak is!
best Cara, ik zou vanaf gister tellen. je lichaam was dan gister al bezig met de menstruatie en is doorgekomen dan in in de avond.. Liefs
Dan denk ik indd vanaf gisteren want ben uit m'n bedje moeten komen van de buikpijn. Dus een cyclusje van 24 dagen dan maar he! Bedankt dames, allemaal heel veel succes!!
Toen ik bezig was met clomid moest ik daarmee starten op de derde dag. In het ziekenhuis begint de telling op de eerste dag dat je 's ochtends helder rood bloed hebt. Dus ik zou vanaf vandaag tellen. Succes!
Nu weet ik het niet zo goed meer, hahaha! Als ze 's nachts doorkomen moet je ook van de dag erna rekenen dacht ik. Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit, maar het was wel leuk een vaste cyclus van 25 dagen te hebben, heel gemakkelijk om te tellen en ben sinds deze maand met ovulatietesten begonnen.