Vraagje: heeft iemand van jullie weleens pijn VOOR de eisprong in de borsten? Ik heb behoorlijk pijn inmiddels en mijn eisprong is nog niet eens in zicht! (heb dit paar dagen geleden eerst geschreven bij ovulatietesten, maar kreeg geen reactie, dus vandaar nog maar even hier: inmiddels ben ik dus een paar dagen verder in mijn cyclus, nog geen eisprong en nog steeds prijnlijke borsten) Herkent iemand dit? Ik ben sinds vier maanden van de pil (niet om zwanger te worden, om een andere reden) en herken dit gewoon helemaal niet van vroeger, voordat ik aan de pil ging. Ook niet van andere menstruatiecycli. Ik werd vorig maand weinig en kort (2 dagen) ongesteld, zwangerschapstest is negatief. Mijn borsten voelen dus zo aan als NA de eisprong, terwijl ik er dus VOOR zit. Hoe kan dit nu en wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb tegewoordig zo'n 3 dagen voor ovulatie al pijnlijke borsten. Schijnbaar begint het progesteron al te stijgen voo ovulatie, en sommige vrouwen kunnen daar dus last van hebben, waaronder ik dus. Erg vervelend, want ik heb dus ongeveer 2,5 week van de 4 weken pijnlijke borsten. Als het echt heel ver voor ovulatie is, adviseer ik om het te melden bij de dokter. Je weet het maar nooit, wij zijn geen artsen natuurlijk
Hoi loe Ik was een beetje aan het zoeken op de forum en kwam hier bij jouw verhaal terecht. Ik heb nl ook al heel vroeg last van m'n borsten en vroeg me dus af of m'n ei dan al geweest was, maar zou eigelijk te vroeg zijn. Weet jij of je ei daarna nog gekomen is? En hoeveel dagen na dat je borsten zeer gingen doen? Ik probeer m'n lichaam n beetje te ontdekken en wil nog niet aan de ovu-testen gaan. Ik heb altijd pijnlijke borsten zonder de pil of iets dus is bij mij geen zwangerschaps symptoom. Gr MBG