Hoelang was jullie bloedverlies bij een vroege miskraam van 4 weken? Mijn bloeding begon zo'n 11 dagen geleden en is nu nog niet gestopt. Gister was mijn test voor het eerst negatief, daarvoor nog echt positief. Ben benieuwd hoelang zoiets kan duren. X
Meestal duurde het hier zo'n 7-14 dagen afhankelijk van de zwangerschapsduur. Nu je test negatief is moet het bloeden wel minder worden en na een dag of 4 over zijn. Zo niet dan even bellen met huisarts/verloskundige
Hier ook een vroege miskraam gehad (tussen de 5 en 6 wkn) maar bloedde maar een paar dagen. Eigenlijk net als een gewone menstruatie alleen wat meer krampen en meer bloed. Cyclus was ook direct weer op gang
Vorigjaar een mk gehad van 7 weken en ook maar 4 dagen gebloed en toen was daarna wel mijn hele cyclus in de war.
Bij mij was het 1 of 2 dagen langer dan mijn normale menstruatie en ietsje heftiger. Totaal een dag of 5/6. Eerst paar dagen alleen maar helder rood, toen op de 4e dag flinke stolsels en daarna was het duidelijk minder en na 2 dagen over. Daarna ook weer gewone cyclus en 4 weken later bleek ik wederom zwanger.. 😌
Ik heb in maart met 6 weken een miskraam gehad, heb niet veel langer en veel meer gebloed dan een normale menstruatie! Wel wat langer nog wat bruinvverlies maar echt een klein beetje. Toen het bloede is gestopt ben ik gelijk met ovulatietesten begonnen, om weer een beetje zicht te krijgen Van mm cyclus. En oo dag 19 had ik alweer een positieve ovulatie test en 2 weken daarna een positieve zwangerschapstest😉! Maar ja, het is lastig zeggen. Verschilt per persoon.. Sterkte met het verwerken en hopen dat het weer snel raak is👍🏻
Mijn normale menstruaties waren altijd vrij licht en kort. De vroege miskraam duurde wel langer.. na 8 dagen was het bloeden gestopt. De bloeding was ook veel heviger. Ik had ook erg veel last van krampen in verhouding met de maanden ervoor. De ronde erna was het trouwens direct weer raak
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Nog even en dan heb je een klein kindje in je armen♡ Ja vandaag is volgens mij de 12e dag, maar het lijkt wel weer iets minder te worden. Hopen dat het stopt. Wat had jij als dag 1 geteld? Ik begon dag 1 weer op het moment dat mijn test negatief weer was.