Hoe lang bloedverlies bij vroege miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoelang was jullie bloedverlies bij een vroege miskraam van 4 weken?

Mijn bloeding begon zo'n 11 dagen geleden en is nu nog niet gestopt. Gister was mijn test voor het eerst negatief, daarvoor nog echt positief. Ben benieuwd hoelang zoiets kan duren.

X

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Meestal duurde het hier zo'n 7-14 dagen afhankelijk van de zwangerschapsduur.
    Nu je test negatief is moet het bloeden wel minder worden en na een dag of 4 over zijn. Zo niet dan even bellen met huisarts/verloskundige

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Oke tnx voor de info!

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het 15 dagen voordat het echt helemaal over was.... Sterkte. Xx

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dankje wel!

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een vroege miskraam gehad (tussen de 5 en 6 wkn) maar bloedde maar een paar dagen. Eigenlijk net als een gewone menstruatie alleen wat meer krampen en meer bloed. Cyclus was ook direct weer op gang

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Vorigjaar een mk gehad van 7 weken en ook maar 4 dagen gebloed en toen was daarna wel mijn hele cyclus in de war.

8. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij was het 1 of 2 dagen langer dan mijn normale menstruatie en ietsje heftiger. Totaal een dag of 5/6.
    Eerst paar dagen alleen maar helder rood, toen op de 4e dag flinke stolsels en daarna was het duidelijk minder en na 2 dagen over. Daarna ook weer gewone cyclus en 4 weken later bleek ik wederom zwanger.. 😌

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb in maart met 6 weken een miskraam gehad, heb niet veel langer en veel meer gebloed dan een normale menstruatie! Wel wat langer nog wat bruinvverlies maar echt een klein beetje. Toen het bloede is gestopt ben ik gelijk met ovulatietesten begonnen, om weer een beetje zicht te krijgen Van mm cyclus. En oo dag 19 had ik alweer een positieve ovulatie test en 2 weken daarna een positieve zwangerschapstest😉! Maar ja, het is lastig zeggen. Verschilt per persoon.. Sterkte met het verwerken en hopen dat het weer snel raak is👍🏻

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn normale menstruaties waren altijd vrij licht en kort. De vroege miskraam duurde wel langer.. na 8 dagen was het bloeden gestopt. De bloeding was ook veel heviger. Ik had ook erg veel last van krampen in verhouding met de maanden ervoor.
    De ronde erna was het trouwens direct weer raak

12. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Nog even en dan heb je een klein kindje in je armen♡

Ja vandaag is volgens mij de 12e dag, maar het lijkt wel weer iets minder te worden. Hopen dat het stopt.

Wat had jij als dag 1 geteld? Ik begon dag 1 weer op het moment dat mijn test negatief weer was.

Deel Deze Pagina