paragnost verteld dat ik zwanger word

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kell36, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell36

kell36 Nieuw lid

1 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi..

Vandaag ben ik na een beurs geweest,
    ik mocht gaan zitten de vrouw hield mijn handen vast en zei direct ,jij wil een kind,
    ze ging er helemaal in op door en dat het nieuwe jaar er goed uitzag voor me en dat ik dan waarschijnlijk zwanger zou worden..
    ik ben er verder niet op door gegaan,
    alles wat ze zei over mij en mijn vriend klopt,
    het verleden klopte, de karakters van mij en mijn vriend,?

het is allemaal leuk en aardig en ben inmiddels 1,5 jaar bezig en wil het donders graag.
    heeft iemand hier ervaring mee?

groetjesss

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben weleens naar een paragnost geweest maar die zei doodleuk tegen mij dat ik de eerstkomende 3 jaar geen kinderen zou krijgen. Dat was in februari 2011, 2 maanden later was ik zwanger haha!
    Maar die van jou klinkt wel bijzonder dan als ze zo veel details over jullie kon vertellen! Zou mooi zijn als ze gelijk krijgt, ik hoop het echt voor je!

3. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Geen ervaring mee, maar als het je helpt dat iemand je vertelt dat je zwanger wordt, prima toch?

4. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Mijn moeder is ook een paragnost of medium, dus ik heb er wel enige ervaring mee. Sommigen kun iets redelijk tot goed voorspellen, anderen hebben het niet bij het juiste eind. Als het je hoop geeft dan is het prima, maar hou je er niet teveel aan vast. Niemand weet precies wat er in de toekomst gaat gebeuren omdat je zelf ook nog invloed hebt daarop en dingen doet die alles kunnen veranderen ;)

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij werd verteld dat het een jongen werd toen ik zwanger was. Nou niet dus

6. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    er werd bij ons door een paragnost verteld dat we 3 kinderen zouden krijgen en dat mijn man en zijn vader een bedrijf zouden beginnen ....dit werd ons verteld in 2008!.....nu 5 jaar later hebben we 2 meiden en we zijn weer zwanger van een derde dus dat zou kloppen alleen het bedrijf starten met pa en zoon dat klopt dus niet dus ik zou me er niet te veel aan vasthouden deze mensen doen hun best maar hebben het niet altijd bij het juiste eind !

7. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Ik had ook hoop toen ik hoorde dat ik in november zwanger zou worden. . Nou nee hoor. .gewoon ongesteld. En de rest wat ze vertelde klopte wel..dit dus niet..
    dus houdt je er niet aan vast.

8. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    als je iets heel graag wil dan komt zo'n mevrouw met zo'n mededeling natuurlijk altijd heel goed over. Maar zou er niet in geloven. is gewoon een vette gok!!

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb ook wel eens gesproken met een paragnost. Dingen uit het verleden en in het Nu kunnen ze feilloos oprakelen. Dingen in de toekomst blijft moeilijker aangezien iedere keuze die je maakt jouw toekomst kan veranderen. Ze kan dus een tipje van de sluier oplichten van 1 van de mogelijke opties.

Mij werd ook een voorspelling gedaan wanneer ik zwanger zou worden, maar die klopte niet. Dat er ooit kinderen komen is zonder meer bevestigd en daar vertrouw ik ook op. Maar neem het allemaal niet te letterlijk.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

^ Ook op een paranormale manier bevestigd? Of hoe dan?

Ik heb ook weleens gesproken met een paranormaal begaafd persoon op een beurs. Alles wat ze zei klopte en ze zei dat als ik ervoor zou kiezen om ooit kinderen te willen, er al twee zieltjes daarop wachten. Het was geloof ik iets met verschillende kleuren inkt over een papier laten lopen en dat daarna 'lezen' ofzo. Toch ben ik nu de hoop helemaal kwijt, ik hoop maar dat ze gelijk had.

Deel Deze Pagina