Erg geschrokken..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hallo,
    zoals ik al eerder gepost heb, heb ik een hélé korte cyclus gehad (denk ik..) ik ben áltijd netjes 28 dagen en had dit ook wanneer ik stopte met de pil. (Omdat ik er veel last van had, stopte ik met de pil wanneer ik geen relatie had). Nu zijn wij na mijn laatste ongesteldheid met de pil gestopt (1 nov.) en op 18 november had ik bloedverlies. Ik schrok een beetje maar ging uit van een korte cyclus.. Totdat ik dinsdagavond stond te douchen.. Een pijnscheut in mn buik kreeg.. Het was ineens allemaal bloed.. Mijn eerste gedachte: Hé v*rdomme vergeten een tampon in te doen? maar nee hoor, ik zag toch duidelijk een draadje.. (deze tampon zat er bij nadenken nog geen 1,5 uur in..) ik haal hem eruit en écht heel veel bloed stroomt eruit :( ik schrok begon te gillen en mn vriend kwam binnen stormen en viel bijna om van schrik..
    Gelukkig stopte het vrij snel met bloeden en ik had nergens geen last meer van..

Nu maak ik mij toch wel een beetje zorgen, na dinsdagavond is het bloeden geheel verdwenen (gelukkig) maar ik ben erg geschrokken en vroeg mij af of dit bij het ontpillen kan horen of dat ik beter even contact kan zoeken met de huisarts? (Ik ben niet echt een huisarts type, heb altijd zoiets van komt wel goed..) Maar ben nu toch wel bang..

2. Niet meer actief

het klinkt niet goed meis,...ff naar de dok gaan kan geen kwaad in dit geval

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Inderdaad! Ben het met Mirandakloppie eens.
    Als je er zelf niet gerust op bent, zou ik gewoon toch even langs een dokter gaan. Kan nooit kwaad!

4. Niet meer actief

of die tampon kon het even niet aan,soms menstrueer je wat erger da de andere keer.ik heb zelf de eerste dagen dat ik hem echt om het uur verwissel...als ie vol zit namelijk,blijft de rest erachter zitten,en idd als je hem er dan uithaalt "stroom"je leeg

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ja, kan ook.
    Weet je trouwens zeker dat je het plasticje van de top van de tampon eraf had gehaald, anders kon ie niet eens bloed absorberen! (klinkt stom, maar kan gebeuren hoor...)

Misschien nam je een hele hete douche? Dat bloedt ook wel lekker.
    En vermengd met wat water lijkt het alsof je drie liter verliest....

Misschien gewoon ontpillingsverschijnselen...

6. Niet meer actief

Hi Lievelief!

Ga alsjeblieft even langs een dokter!
    zoveel bloedverlies in 1 keer in combinatie met die pijn, lijkt het mij toch wel verstandig!

Liefs Malina

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    naar de dokter!

gr mik

8. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik sluit me bij mijn voorgangers aan.
    Beter een keer te vaak naar de dokter dan een keer te weinig.
    Zelf heb ik het eenmaal gehad maar dat was niet zo een positieve uitslag als dat bij jou ook het geval mocht zijn.

In ieder geval heel veel succes en naar de huisarts, dan heb je pas iets meer zekerheid dan nu.

Groetjes,
    Krissa

9. Niet meer actief

heb je vandaag nog pijn of extreem veel bloed?
    en zaten er stolsels in?

10. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Ik zou ook even een dokter raadplegen!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Gewoon naar de dokter gaan hoor, klinkt niet goed... Brrrr...

12. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    net watndie andere meiden zeggen effe de ha bellen meid kan indd helemaal geen kwaad

13. Niet meer actief

Was het echt rood rood?
    Of meer oranje/licht rood?
    Want als het het laatste was, is het misschien gewoon van het bloed wat je doorgelekt hebt, en wat op je tauwtje zat en op je doos en het einde van je tampon zeg maar.
    Als het echt rood was, zou ik inderdaad naar de dokter gaan!

14. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi..
    Bedankt voor de vele antwoorden..
    Ik heb gebeld met de huisarts (assistent..) en ze vertelde mij dat het inderdaad een beetje raar klonk, vooral omdat het zoveel helder rood bloed was (met veel propjes, slijm enz..) maar ze gaat toch uit van óf een normale ongesteldheid óf een hele vroegtijdige eindiging van een mogelijke zwangerschap, hier had ik niet aan gedacht en schrok ik best wel van.. Kan dit zo snel fout gaan?
    Nouja, ik hoop op het eerste, een gewone ongesteldheid maar een beetje te vroeg :)

Nu hopen voor een 28 dagen cyclus!

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties..

Liefs!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik weet even niet waar ik mijn vraag moet plaatsen en wellicht is het ook een hele domme vraag.. Maar misschien kan iemand mij geruststellen..

Ik zit pas in de eerste ronde en ik heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit.. Ik ben maar even uitgegaan van 28 dagen en officieel zou ik dus vandaag ongi moeten worden.. Mijn ei heb ik op 5 november gevoeld.

Nu had ik net iets heel raars.. Ik zit op mijn werk, dus moet wel een tampon indoen ivm doorlekken. Dus ik net naar het toilet, krijg ik mijn tampon er niet in en daar heb ik anders nooit moeite mee (heb een vriend van 2.10 meter met alles in proporties ) Maar ik heb even gevoeld en er zit een soort van bult van binnen :confused: Kan dit er op duiden dat mijn ongi eraan zit te komen ofzo?! Ik ben even in de stress.. Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gevoeld.. HELP!

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo linda

nou ik zou zeker ff naar de huisarts gaan want dat klinkt niet echt normaal heb je ook buikpijn en ben je al ongi of nog niet?
    bel anders eerst even naar de assistente want je zit wel vlak voor het weekend zou er niet mee afwachten tot na het weekend

17. Niet meer actief

Het is dr baarmoedermond, dat is heel normaal!
    Dat voelt nou éénmaal als een knikkertje en daarnaast zit te opening, voel maar bij je zelf ;)

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jah maar ik neem aan dat ze dat wel vaker gevoeld heeft en ik denk niet dat dat het dus is

enne @ikdus ik kan wel voelen maar ik heb er 2
    ik heb namelijk ook een dubbele baarmoeder en een dubbele vagina

19. Niet meer actief

Woow oke...

En ze kan misschien vaker gevoeld hebben, maar misschien niet zo diep.
    Ik heb het ook nooit gevoelt.
    En in een ander topic denkt ze ook dat dat het zal zijn, aangezien ik het daar al typte.
    En het voelde precies zoals ik het omscheef, dus denk wel dat het dr bmm is.

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    :(

Deel Deze Pagina