Na 6 maanden eindelijk actie :)?! Wat denken jullie...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Felice88, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Zoals de titel al zegt: na 6 maanden wachten ontdek ik eindelijk een 2e streepje op de ovulatietest ;)! Mijn eerste cyclus duurde 2,5 maand, de tweede 3 maanden....Heb het idee dat er nu weer actie in zit aangezien ik gister al een vage ovutest had en zie het resultaat van vandaag :D

Wat denken jullie, is deze positief genoeg...?! Van elkaar genieten is altijd leuk, maar na 6 maanden wachten is het ook leuk om te weten wanneer je kansen misschien iets groter zijn ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    nee niet positief genoeg.. hij moet net zo donker zijn als de controlestreep of donkerder.. met een beetje mazzel laat het niet lang meer opzich wachten :)

3. indra78

indra78 Lid

1 aug 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, nog niet donker genoeg.. Je zou eventueel twee keer per dag kunnen testen vanaf nu, dan kun je 'm sowieso niet missen. Succes!!

4. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    #4 Felice88, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
    Bedankt voor jullie reactie, dan test ik nog even vrolijk door :) Het gekke is dat ik net weer heb getest en die is een stuk lichter....Die van vanochtend (geen ochtendurine, maar rond een uur of 12 getest) was van de foto en die van net is wel zichtbaar maar duidelijk minder duidelijk. Wat moet ik hier nou weer van denken :(

Bij Sensitest staat dat je het best niet met ochtendurine kan testen, maar weten jullie welk tijdstip dan beter is...?

Bijgevoegde bestanden:

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je ei net voor de bijna positieve test geweesr is. Bijvporbeeld 16.00 de dag ervoor...

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    In het ziekenhuis zeggen ze dat het beste in de ochtend is, maar niet met ochtendurine.

Die tweede streep zegt overigens niets en wil ook niet zeggen dat je ei eraan zit te komen (maar kan natuurlijk wel). Je ziet heel vaak een vaag streepje. Dat komt omdat je altijd wel wat LH aanmaakt. De dikte van de streep heeft dan meer met de concentratie van de urine te maken.
    Pas als je ei nadert schiet het LH omhoog. Hij wordt dus niet elke dag een tikkie donkerder...

Deel Deze Pagina