Hoi dames, Ik heb even een heel stom vraagje. Wij proberen na een miskraam weer opnieuw zwanger te worden.na het vrijen blijf ik dan ook 10 tot 20 minuten liggen zodat niet alles er meteen uit loopt, maar zodra ik daarna op sta om te gaan plassen vind ik dat er eigenlijk nog best veel uit loopt! Iemand die weet of je hier door moeilijker zwanger kan worden? Daarnaast zat ik vanmorgen te lezen dat als hij eerst komt en ik er na dat alles daardoor beter naar de juiste plek gaat zeg maar. Iemand die weet of dit klopt?
Wat eruit komt is vrijwel allemaal slijm. De echte goede zwemmers zijn dan allang op weg naar je eitje.
De zaadjes die nog kans hebben om je eicel te bevruchten zijn dan allang op weg naar je eileider. Het slijm wat eruit loopt wanneer je opstaat, had toch al geen kans meer gemaakt om nog in de eileider te belanden. dus ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. (zelf ben ik overigens ook altijd geneigd om nog even plat te blijven liggen hoor, voor het geval dat)
al zit je bovenop, dat maakt helemaal niets uit als de zaadkwaliteit goed is, hoef je daar allemaal totaal niet op te letten. pas als het zaad slecht is, dan word het wel aangeraden geloof ik
Dat heb ik mij ook afgevraagd Op de dag van mijn eisprong bleef trouwens alles zitten, en toen was t ook raak
Dankje wel voor de andwoorden. Voel me echt heel stom om me vraag, maar zat er toch wel aardig mee. Aangezien ik al eerder zwanger ben geweest denk ik dat ik er van uit kan gaan dat de kwaliteit gewoon goed is. Maar wil het zo graag na me miskraam dat ik bij alles twijfel of het wel goed gaat.
De beste zwemmers zijn dan normaal gezien al lang vertrokken, ik begrijp je ongerustheid wel hoor, ik blijf ook altijd liever nog even liggen. Wat het klaarkomen betreft, als je man eerst klaarkomt en daarna jij, dat zou inderdaad beter zijn omdat bij een vrouwelijk orgasme de baarmoeder samentrekt en de zwemmers in de juiste richting worden geduwd.
Dit las ik op nu.nl: 'Eerste deel sperma heeft hoogste kwaliteit' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Dus mee eens wat de andere dames ook zeggen: de eerste, snelle zwemmers zijn het belangrijkste!