Hallo, ik ben nieuw hier. sinds januari zijn mijn vriend en ik gestart met het krijgen van het krijgen van een kindje. Op dit moment voelen mijn borsten gespannen en tepels erg gevoelig, ook voel ik geregeld dingen onder in mijn buik/baarmoeder. sinds december heb ik een meer onregelmatige cyclus met tussentijdse bloedingen. Ik zit nu in het begin van mijn vierde week van mijn cyclus. Voor december zou dit de week zijn waarin ik zou menstrueren maar omdat het de laatste tijd zo raar gelopen is weet ik nu niet precies wanneer ik over tijd zal zijn. Wanneer kan ik het beste testen?
Heb je je cyclus een beetje bijgehouden? Dan kan je testen op de laatste dag van je langste cyclus. Anders zou ik het na 5 weken even proberen en dan evt. een week later weer. Spannend!
Ja ik hou een tijdje een menstruatie kalender bij via een app. Alleen wel lastig door de tussentijdse bloedingen en menstruatie die soms niet door lijkt te zetten.. Heb dan voornamelijk enkel bloedingen bij toiletgang..
als je ovulatietesten gaat gebruiken weet je ook wanneer je NOD gaat komen. Zelf ook een beetje onregelmatig en nu weet ik elke keer door de ovutesten hoe ver ik in mn cyclus zit, ideaal!
Is er een bepaald merk van een ovulatietest waar jullie de voorkeur aan geven? Die zijn voor eenmalig gebruik denk ik?
Ik gebruik ze van sentitest. Die werken super en worden ook heel discreet verpakt, zodat buren geen weet hebben van je plannen De getallen betekenen de lengte van mijn cyclus sinds we voor een kindje gaan.
Hoi, iedere ronde staat voor een cyclus. De getallen eronder staan voor de lengtes van je cycli. Zo weet je dus hoe lang iemand bezig is met zwanger worden en of de cyclus regelmatig is. Ook handig voor jezelf om inzicht te krijgen. Hier gewoon de action ovulatietesten, bij mij werken ze prima
Even nog een heel andere vraag. Slikken jullie ook foliumzuur? En kan je dat gewoon door blijven gebruiken tot je uiteindelijk na weet ik hoeveel rondes je zwanger raakt?