Hallo dames.. Ja,ja ik weet dat er al veel onderwerpen hierover zijn.. Maar wou het toch nog even zelf vragen Vanaf donderdag heb ik een vrijwel constante pijn in mijn buik aan de linkerkant. Kan het plekje aanwijzen. Soms straalt het uit naar mijn lies/onderkant. Ook heb ik last van hoofdpijn, ben wat emotioneler en mijn darmen rommelen. Heb verder geen last van borsten/misselijkheid. Gezien mijn cyclus denk ik niet dat het een ei sprong kan zijn? Zou het een innesteling zijn? Of toch gewoon mijn darmen.. Geduld is natuurlijk een schone zaak.. maar vroeg het me toch af of iemand dit herkend?
Hoi Gold! Tja, 2 dagen voor je nod, lijkt me idd geen eisprong meer! Ik hoop voor je dat je een innesteling gevoeld hebt! Geen andere klachten? Misselijkheid en zere boobs is niet bij iedereen een eerste klacht hoor! Ik weet nog dat bij nr 2 en 3 die klachten pas kwamen toen ik al 2 weken wist dat ik zwanger was! Wanneer ga je testen????? Kan al he Is wel iets te vroeg, maar met de kruidvat 2 voor 5 zou het kunnen dat ie al positief reageert he!