Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar dagen last van een heel raar gevoel in mijn onderbuik en af en toe steken aan de linkerkant, waar volgens mij je eierstok/baarmoeder ergens zit, ook ben ik soms misselijk en heb ik pijn in mijn onderrug, het raarste is nog dat ik sinds een week last heb van uitslag tussen mijn borsten.. het zijn soort van puistjes maar ook weer niet, het jeukt ontzettend en doet pijn als je erover krabt. zijn dit symptomen of niet? zwanger zijn nu zit helemaal niet in mijn planning. ik slik nu iets langer dan 7 maanden de pil door en wordt op dit moment echt gek. ik ga er vanavond mee stoppen zodat ik dan over een paar dagen een zwangerschapstest kan doen.. maar hier moet ik nog een paar dagen mee wachten dus.. kan iemand me vertellen wat dit inhoud? ik ben pas 21 en zit hier echt niet op te wachten help! groetjes
Je hoeft niet met de pil te stoppen om te testen hoor, dat kan gewoon zo ook. Ik zou het gewoon proberen. Heb je je pil vergeten dan?
hay, Ik zit in hetzelfde schuitje. Slik al heel lang geen pil meer(werd er alleen maar naar van!!) Heb 2 kindjes die allebei na 1x klussen er waren. Aantal dagen geleden onbeschermende sex gehad en kwam er later achter dat dat mijn meest vruchtbare dag is geweest. Ergens heb ik het gevoel zwanger te zijn maar ben bang dat het een zogenaamde phantomzwangerschap is ofzo!! Wat denken jullie?? Kan pas over een aantal dagen een test doen! Groetjes van een Ram
Ik ben heel lang bezig geweest om zwanger te worden en heb alle symptomen meerdere keren voorbij zien komen in zowel de cycli dat ik niet zwanger was als de cycli waarin ik wel zwanger was (ik heb meerdere vroege mk's gehad). Deze laatste cyclus had ik toevallig weer heel weinig symptomen voor de test (maar ook dat heb ik al heel vaak meegemaakt). Dus om een lange verhaal kort te maken, symptomen checken voor je NOD is een leuk tijdsverdrijf, maar het zegt vaak weinig . Succes!
Ja ik ga vandaag even 2 testen halen, even dubbel checken. Hopen dat ik vrijdag gewoon ongesteld wordt en dat er niks aan de hand is, maar het gevoel in mijn onderbuik voelt niet goed. Met symptomen checken kom je ook niet ver, je maakt jezelf alleen maar gek. Had alleen gehoopt dat iemand me meer kon vertellen over deze dingen, want ik denk er nu echt continu aan.
Test maar, bij elke vrouw zijn de symptomen weer net iets anders... Ik dacht ook wel eerder dat ik zwanger was,voordat ik ongesteld wer had ik zere borsten, buikpijn, misselijk en moe... Maar dan werd ik toch weer ongesteld... Toen ik echt zwanger dacht te zijn had ik ook die klachten, maar deden mijn borsten meer aan de zijkanten zeer. En misselijk was ik nog niet. Ik had wel een vermoeden dat ik zwanger was, maar zeker wist ik het niet...
nou dames het kan natuurlijk altijd! mijn eerste dochter was niet helemaal gepland ik was gewoon aan de pil die ik niet vergat! wat wel gebeurt was dat ik 2 dagen gepuugt en diaree heb gehad en dan werkt de pil niet misschien had ik daar beter om moeten denken maar op dat moment had ik echt geen idee dat ik dan zwanger kon worden maar om ff op je vraag terug te komen ik moest dus al 2 dagen ongesteld worden en voelde meteen dat er iets niet klopte een paar dagen eerder moest ik al veel plassen veel misselijk pijn in me buik toen ik dus nog niet ongesteld was geworden ging mijn hart als een razende tekeer was het zo? meteen ben ik na de drogist gerent en drie verschillende testen gehaald en je raad het al allemaal positief de een nog meer dan de ander hahaha inmiddels heb ik een prachtige dochter van bijna 3 jaar
Bedankt voor de reacties en idd heb ik ook gehoord van zo'n vroege test dus die ga ik maar eens halen en dan heeeel hard duimen voor een posi test!!
@ jnn: ik hoop om een negatieve test voor jou @ ram: voor jou hoop ik op een positieve test. haha wel gek om dat zo achter elkaar te schrijven eigenlijk. ikzelf heb een aantal keer gedacht dat ik zwanger was. dan was ik overtijd, veel plassen, zere borsten, buikpijn. steeds een negatieve test. vorig jaar januari was ik een week overtijd. ik wilde een test doen om zeker te weten dat ik NIET zwanger was, want ik had helemaal nergens last van. als ik dan een nega test had kon ik het loslaten. en wat denk je? binnen 30 sec. een supr posi test in handen. echt heel onverwacht. dus helaas symptomen zeggen bij iig niets
Het kan van alles zijn. Even testen en eventuele naar de huisarts. Die kan je vragen net eff iets beter beantwoorden.
allemaal een beetje lastig als je op bonaire zit, je betaald je hier scheel voor een normale test uit nederland, ben vandaag wel ongesteld geworden, maar dat heb je altijd als je de pil gebruikt. heb al 2 testen gedaan, beide negatief maar dat was nog voor ik ongesteld moest worden.. doe er morgen en overmorgen nog een om dubbel te checken, als ik het dan nog niet vertrouw laat ik even bloed prikken.. hopen dat de volgende 2 ook negatief zijn en dat het rare gevoel weg is.
De testen op de antillen zijn niet zo extreem prijzig en de testen uit usa of latijns america zijn net zo goed, dus heel veel geld hoef je niet uit te geven. Ik neem aan dat je daar ook een huisarts hebt? Je kan desnoods naar het ziekenhuis. Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt