hallo , ik weet niet waar ik moet zetten dus doe t even hier aangezien jullie er wel allemaal mee bezig zijn .. ik wil nu 9 mnd na mijn bev mijn cyclus weer bij gaan houden want naar mijn idee ben ik vrij regelmatig weer maar wil t ff checken . wanneer begin ik nou met tellen gisteren had ik een klein beetje helder bloed bij t afvegen heb een tampon gebruikt en toen ik m eruithaalde zet erniks aan . moet ik nou wel beginnen met tellen , of hoe zat dat ook alweer ?
hey lees je bericht wat spanned zeg. ik kan hetje niet vertellen wanneer je moet beginnen. volgens mij is het na je ongi. maar zeker zijn ben ikniet hoop dat je van andere meiden een beter advies krijgt wou je dan ook eigenlijk meer suc6 wensen xluna25
nee ik weet dat je moet beginnen met tellen de eerste dag van je ongi maar wil weten waneer nu echt de eerste dag is
ik zou gewoon wachten totdat je echt een keer goed ongi ben. Dus een aantal dagen achter elkaar, en dan beginnen te tellen vanaf de eerste dag. Als je maar een veeg bloed heb is het niet echt een goede ongesteldheid toch, of heb je dit altijd?
Je moet inderdaad beginnen te tellen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid. Het is nu alleen een beetje vaag omdat je maar een klein beetje bloedverlies hebt gehad. Ik zou in eerste instantie gewoon gaan beginnen met tellen vanaf dat beetje bloedverlies, mocht je een dezer dagen echt heftiger gaan vloeien dan zou ik die dag dan gaan aanhouden.
bedankt voor de reackties . ik heb in t begin altijd maar een beetje dat word daarna wat meer en dan wat minder . heb nu wel een spiraaltje in t begin hevig gebloed maar t word steeds minder , t kan zijn dat ik dadelijk niet ongi meer word maar ja als je t word is t wel makkelijk om te weten wanneer , net als nu bijv gaan we naar frankrijk morgen zul je net zien word ik ongi daar pppfff tampons zijn al ingepakt !!!
je moet idd gaan tellen vanaf de eerste dag dat je echt ongesteld bent. En als dat later dan 18.00 uur is, dan moet je de volgende dag als 1e dag aanhouden.