Ik weet ff niet waar ik het neer moest zetten dus doe ik het hier. Ik heb me afgemeld bij moeders voor moeders omdat de bezorging en halen van de kratten erg slordig ging. Daarbij werd ik zooo misselijk van die lucht uit die flessen dus ik heb besloten er mee te stoppen. Heb toch 5 weken dagelijks de flessen gevuld dus toch een goed gevoel er over. Maar nu... De kratten,vol en wel,staan buiten en zouden gisteren opgehaald moeten worden. Ik zag het busje aankomen dus dacht,mooi,ze komen ze halen en dan ben ik van die kratjes af. Hier in de straat is nog iemand ongeveer gelijk met mij zwanger en daar werden nieuwe geleverd en de volle meegenomen. Die man die die kratten levert en haalt keek naar mijn kratten die klaar stonden maar hij stapt zijn bus in en gaat gewoon weg. Ik gebeld dat de beste man mijn kratten vergeten was en ze zouden hem terug sturen om mijn kratten op te halen. Niemand gezien en de volle kannen in de kratten staan er nog steeds Dit is precies zoals het ook bij mijn dochtertjes ging toen ik mee deed met moeders voor moeders. De laatste kratten hebben ze nooit opgehaald,ook niet na tig telefoontjes. Vind dit echt slordig. En dat ik het nu 3x tref.... Wat zouden jullie doen? Gewoon morgen weer bellen dat die kratten er nog staan en dat ik ze weg wil hebben? Vind het echt niet fijn dat die kratten daar gewoon nog staan.... En erg slordig van MvM
In jouw geval zou ik inderdaad aan de andere vrouw in je straat vragen of je ze daar neer mag zetten. Maar ik vind het inderdaad erg slordig van ze!
Steeds blijven bellen , of idd bij je zwanger genoot neer zetten. Wel vreemd dat ie weg reed en nog wel keek . Als dit bij meer vrouwen gebeurt , zijn er straks nog meer zwangeren die niet meer mee gaan doen. eerst de pregnyl probleem nu dit.
Ik ken heel die vrouw niet die ook zwanger is. We wonen hier nog niet zo lang en vind het zo wat om te vragen. Hallo,ik zet even mijn kratten pies bij jou want ze halen ze bij mij niet op. Haha. Ik bel morgen gewoon weer en ga nu gewoon een stuk duidelijker zijn dat ze die flessen gewoon morgen komen halen. Vind het nou geen fris idee om die flessen hier te hebben staat.
Hier is het ook zo vreemd gegaan hoor, gewoon het nummer bellen van jouw contact persoon van MvM , ipv het algemene nummer! Hier zat het zo: wij zijn er vaak niet op de tijden waarop MvM langskwam, dus vooraf met de contactpersoon afgesproken dat de bezorger eerst aanbelt en doen we niet open, dan vind hij de kratten in de steeg. (zijkant huis, achter vuilnisbak). Eerste keer ophalen: er kwam niemand. Dus ik belde op, bleek dat de beste man alleen in de steeg had gekeken, niks vond en toen weer wegreed (we waren de hele dag thuis!) Tweede keer ophalen : er werd lichtelijk geïrriteerd aangebeld, ik deed vrolijk open en ik kreeg gelijk het verwijt naar m'n kop geslingerd dat het toch fijn zou zijn als de flessen eens fatsoenlijk neergezet werden.... (pardon!! ) Derde keer ophalen: we waren die dag lekker weg, dus de kratten stonden in de steeg. Vinden we bij thuiskomst een briefje van MvM in de brievenbus dat we niet thuis waren dus dat ze de dag erop terugkomen. De eerste twee keer heb ik dezelfde avond nog gemaild en reactie gehad hoe vervelend het was en dat ze degene er op gingen aanspreken en hem de dag erna lieten terugkomen. Na die derde keer dat het misliep heb ik (halfjankend , hormonen waren toen juist zo lekker bezig) opgebeld naar mijn contactpersoon dat ik ermee stopte, er werd naar mijn idee gewoon een spelletje met me gespeeld. Toen goed gepraat en zij zou de chauffeur persoonlijk erop aanspreken, als het nog een keer mis zou gaan stond ze volledig achter mijn keuze om te stoppen. Vanaf toen ging alles prima en was de man in kwestie zelfs vriendelijk. Heb met plezier mijn bijna 11 weken geplast en ben blij dat ik het heb gedaan. Al met al : geen goede reclame voor MvM dit soort berichten!!
De tussenpersoon weer bellen en anders de organisatie zelf? Oproepje op twitter of FB helpt ook altijd wel denk ik.
Hier hetzelfde gehad, na 2 keer bellen heb ik ze weggegooid. Het is graag of niet. Ik heb enkele weken bijgedragen maar ook door rommelig ophalen (Bellen dat ik geen kratten had staan terwijl er wel gewisseld werd) en het was het enige waar ik echt misselijk van werd (zelfs na omspoelen en buiten overschenken) heb ik het stopgezet. Nooit meer wat van ze gehoord. Ik deed het vrijwillig en dan is het op een bepaald moment leuk geweest.
Hier gaat alles tot nu toe goed, aardige chauffeur en wil me steeds kratten aansmeren terwijl ik er nog zat heb staan haha.
Oh dat is inderdaad erg slordig zeg. Ik kan er niet over meepraten want hier halen ze ze sowieso niet op Moet ze zelf gaan brengen en daar begin ik dan toch niet aan.. maar ik snap dat als je meedoet, je ook graag wil dat die flessen vol plas worden weggehaald haha.
Nou bij mij reageerden ze al niet eens op mijn aanmelding dus toen al gedacht bekijk het maar...graag of niet hoor sorry... ik ga er iig. niet constant achteraan lopen leuren.
Mvm haalt de flessen niet zelf op, dat wordt uitbesteed. Vind het dus wel apart te lezen dat ze aangeven de chauffeur er persoonlijk op aan te spreken... De consulente hier gaf zelf aan dat ze er geen peil op kan trekken wanneer de flessen gehaald worden. Ja, op woensdag. Maar de ene keer staat alles er nog als ze 's middags uit haar werk komt en de andere keer is alles voor ze weggaat al weg. Ze waren hier overigens vanmorgen weer keurig optijd. En vond het zelfs verrassend om te zien dat ze de kratten in groene tassen hadden gedaan zodat ze minder opvallen. Kun je ze niet naar je consulente brengen? Of je consulente wil ze misschien wel halen? Dat doet ze hier wel tenminste als je dat graag wilt..
Wat vervelend dat er zulke slechte ervaringen met MvM zijn. Het is zo'n belangrijk goed doel voor veel vrouwen dat het jammer zou zijn als mensen hierdoor stoppen. Ik moet wel zeggen dat ik het wel begrijp als je stopt als het nooit goed wil gaan met ophalen of wisselen van kratten. Gelukkig heb ik hier geen problemen gehad met ophalen of wisselen van kratten. Met de sneeuwval een paar weken terug kreeg ik netjes een mailtje dat ze mss niet zouden komen en of ik er dan voor wilde zorgen dat ze de volgende dag buiten zouden staan, zo ook met de feestdagen een mail over op welke dagen ze wel zouden komen omdat er 2 dinsdag op Kerst en Oud en Nieuw vielen. Ik heb dan ook de 10 weken vol kunnen maken zonder problemen
Hier heb ik ze ook weggegooid naar meerdere malen gebeld te hebben. Had een miskraam en wilde de flessen niet in mijn buurt hebben. Het was gewoon genoeg.
heb ik ook gehad , na 3 keer bellen en zelfs naar et depot gereden maar niemand aanwezig heb ik ze nog ff op mn balkon laten staan , ze waren leeg want ik had 4 kratten ipv 2 gekregen daarna nooit meer iets gehoord en heb ik ze op n gegeven moment maar gebruikt voor oud frituurvet moet ik er anders mee he
Dit heb ik ook gehad. Ik had via de mail nog wat vragen gesteld en heb nooit antwoordt gekregen. Heb geprobeerd om een afspraak te maken, maar dat is ook niet gelukt. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik ga smeken om mee te mogen doen, want ik doe hun er een plezier mee en niet zozeer mezelf. (zo te lezen is het namelijk geen pretje, maar dat heb je er natuurlijk voor over om een ander te helpen.) Ik heb het toen opgegeven en vond het wel prima zo. Als het al zoveel moeite kost om je aan te melden dan houd het op.
Apart dat ze zo slordig omgaan met zulk waardevol materiaal... Hier zijn ze elke week netjes opgehaald, ook de laatste kratten werden netjes opgehaald. Maar inderdaad je contactpersoon bellen, die heb ik zelf ook gebeld doen ik ze zelf was vergeten buiten te zetten haha.