wie komt er bij mij in de wacht kamer zitten want hier alleen zitten is ook niet leuk ik kan over 8 dagen testen maar ik heb er maar twee dagen bij aangeplakt vandaar dat er 10 dagen op mijn banner staat heel veel liefs samantha
ik heb zojuist een licht positieve gehad..maar het is nog afwachten..hopelijk is ie met ochtendurine duidelijker!!
tja, ik ook in de wachtkamer. @ lauratje, alvast een felicitatie van mij hoor!! Ik wou dat ik nu al een lichtposi test zou hebben.......zucht we wachten nog maar.....
Pfff blij dat ik niet de enige ben die wachten haat. Moet nog ff m'n temp afwachten, maar als die hoog blijft, dan kan ik ook al gaan wachten. Zit pas op dag 9 Kun je nagaan hoelang ik nog moet wachten tot dag 29....Mocht ik mijn ei nog niet gehad hebben, dan is het waarschijnlijk een verloren ronde, want mijn man is tot dinsdag de hort op. Dus dan hoef ik niet in spanning te zitten...
Ja, laat ik er ook maar bij komen zitten. Meiden, ik heb een grote pot thee gezet en hier ligt een stapel tijdschriften. En zullen we straks lekker suf herhalingen van Oprah gaan kijken? Dan schiet de tijd tenminste een beetje op.
Hallo, ik kom er ook bij!! (moet ik hier ook een nummertje trekken?) Mijn nod is de 24e pas en ik ga de 26e testen op mijn man zn verjaardag! hopelijk heb ik een heel bijzonder kado
Volgens mij hoef ik niet meer zolang te wachten....mijn temp was weer naar beneden vanmorgen....ppppfff....