Onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saar84, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar84

Saar84 Lid

25 jan 2009
    37
    0
    0
    Planner
    IJsselstein
    Ik heb een vraagje....
    Ben de laatste weken zo vreselijk moe slaap iedere nacht 10 uur en nog steeds moe wakker worden, ook word ik ontzettend misselijk als ik in de auto zit alleen als een ander rijd, wanneer ikzelf rij heb ik nergens last van. Sinds mijn spiraal eruit is ben ik 3 kilo afgevallen, hij is er pas sinds begin januari uit.
    We willen graag een kindje maar omdat ik altijd onregelmatig ongesteld ben geweest heb ik werkelijk waar geen idee hoelang me cyclus is.
    Vrienden die weten dat mijn spiraal eruit is denken dat ik zwanger ben, maar wanneer kan ik testen als ik niet eens weet wanneer ik weer ong. moet worden? Kan moelijk iedere dag testen. Is er iemand die me kan helpen.?

2. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey meid, gezien je symptomen zou ik er gewoon nu een test tegenaan gooien!
    Wanneer is je spiraal eruit gehaald? I.p kan je binnen 2 weken erna al een eisprong hebben gehad, en dus weer 2 weken later testen...

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    En Saar, al getest?

Ik heb ook een onregelmatige cyclus. We zitten nu in ronde 5 (wel in april al gestopt met de pil na 13 jaar) en sindsdien is mijn cyclus: 34,31,32,27,34,37 en nu 44! Bah! Maar ja, als ik sommige verhalen lees mag ik nog niet klagen! Maar ja, dacht dus vorige week echt dat ik zwanger was; maar neg test en nu gister echt ongesteld geworden.....

Wie heeft hier ervaring mee en wanneer hebben jullie 'actie' ondernomen zoals teunisbloemolie oid? Ik denk dat ik volgende maand nog wel afwacht...

4. Saar84

Saar84 Lid

25 jan 2009
    37
    0
    0
    Planner
    IJsselstein
    Nee nog niet getest ga ik morgen ochtend doen schijnt toch beter te zijn met ochtend urine. Dan nog maar een nachtje slapen.
    Spiraal is er 6 januari uitgehaald. Zal wel erg vlug zijn ook om nu al zwanger te zijn.
    Maar heb verder geen idee waar die vermoeidheid vandaan kan komen.
    Rustig afwachten, is soms zo vreselijk moeilijk.....

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ontspiralen?! ;)

Heeft iemand nog een reactie voor mij.....?

Deel Deze Pagina