Ik voel me de laatste tijd zo anders...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik ben nu sinds 2 maanden met de pil gestopt en ik voel me zo anders dan anders... Ik voel me 10x beter dan toen ik de pil nog slikte, dus ben erg blij dat ik besloten heb om er mee te stoppen...
    In het begin toen ik net gestopt was voelde ik me wel beroerd en moest ik even doorbijten, maar die tijden zijn gelukkig voorbij.
    Nu heb ik laatste tijd echt het gevoel dat mijn hele lijf aan het veranderen is.. maar het vreemde van alles is dat ik juist minder zin heb in seks, minder last van pukkeltjes en dat zouden toch juist de dingen zijn die meer moeten worden.. herkend iemand dit?? Daarnaast heb ik een hele goede blaas (kan goed ophouden) en hoef ik niet zo vaak te plassen, maar de laatste tijd moet ik echt super vaak en ik kan het totaal niet meer ophouden.. Zijn er meer meiden die zich ook zo anders zijn gaan voelen.. sinds het stoppen met de pil??? Ik ben trouwens nog steeds niet ongi geworden en is mijn buik/vagina zijn zo gevoelig.. elke keer steekjes, krampjes, harde buik, maar geen bloed... allemaal zo verwarrend en vreemd (ik ken me eigelijk lichaam niet meer). xxxxxx

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Het klinkt een beetje of je misschien wel zwanger bent, dus ik zou gauw gaan testen als ik jou was! Zeker omdat je al overtijd bent. :)

3. Lientjelove

Ja... aan de ene kant had ik dat gevoel ook wel een beetje, maar aan de andere kant ook weer helemaal niet.. heel verwarrend.. pfff (hihi). Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik totaal niet weet wanneer ik die kan gaan doen en of.. twijfel, twijfel het misschien nog te vroeg is.. bedankt voor je reactie.. xxxx

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ben je sinds je gestopt ben met de pil niet ongi geworden?

Ik ben zwanger en mijn sex drive is precies hetzelfde als voorheen, alleen het is mijn eerste, dus ben een beetje bang en dat weerhoud me een beetje om het toch te doen (mijn vriend ook).
    Ik drink best wel veel en hoef niet meer dan normaal te plassen, ze zeggen dat dat pas later in de zw komt, als de kleine wat groter is en op je blaas gaat drukken.

Eigenlijk heb ik nauwelijks zwangerschapskwaaltjes. Zere borsten sinds het begin, heb een paar dagen misselijkheid gehad, heb toen mijn eten aangepast (minder vet) en misselijkheid is weg.

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @lientjelove ik heb zo ook een beetje het gevoel dat je wel eens zwanger kan zijn. de testen vant kruidvat kpsten niet zo veel 2 voor 5 euro dus heb je eigenlijk niet veel te verliezen.
    @emmamick: jij bent ook al 4 dagen overtijd zie ik heb je al getest?

groetjes grace

6. Lientjelove

@ Jellybean1976 fijn dat je geen zwangerschapskwaaltjes heb, ik denk dat iedereen dat ook wel zou willen.. Ik ben inderdaad niet meer ongesteld geworden sinds het stoppen met de pil (op de stopweek na), maar mijn lichaam is heel erg aan het veranderen en dat hoeft inderdaad niets met een zwangerschap te maken hebben... maar voor mij is dit onbekend en daarom vroeg ik me af of anderen hier ook last van hadden sinds ze de pil niet meer slikken... Ik voel me eigelijk heel goed sinds ik de pil niet meer slik, al voel ik me soms wel onzeker over het feit dat mijn menstruatie uitblijft.. mijn huisarts zei dat ik pas na een halfjaar terug hoef te komen als mijn ongi dan nog niet opgang is..

7. Lientjelove

Niemand meer???????????

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Bij mij is het net andersom.. Voel me niet anders dan anders met of zonder pil.. Ik heb alleen een stuk meer sex drive en ook ineens pukkels! Niet normaal meer.. heb ze nooit gehad en nu ineens onwijs!..
    Dus heb geen idee..

9. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Toen ik stopte met de pil voelde ik mij ook super!
    Ik denk dat dat toch te maken heeft met de hormonen die je slikt.
    Ik was vorig jaar oktober gestopt 1x na mijn stopweek ongesteld geweest en was toen zwanger.
    Ik kwam er zelf pas na 6 weken achter omdat ik dacht van dat moet nog allemaal goed op gang komen en het kwam niet direct bij mij binnen dat ik zwanger kon zijn.

Wel was ik die weken ( denk 2 weken voor mijn test) niet lekker wat misselijk dus slikte domperidom (FOUT) moest veel plassen.
    En uiteindelij ktest gedaan en ja hoor positief en in aug. bevallen van ons zoontje.
    Maar wat ik wil zeggen:

Dat vele plassen kan komen door de verandering van je lichaam en misschien ben je idd wel zwanger, bij mij ging het na de 3 maanden over en ik denk rond 30 weken zwangerschap dat het toen weer kwam maar dat was vele malen erger als het begin.
    Maar meid, het is wel één van de eerste tekenen, dus ik zou maar testen.

Als je niet weet wanneer volgens mij is de eerste dag van je laatste menstruatie de peildatum, dus volgens mij kan je dan na 3 weken wel testen, als het goed is heb je dan je eisprong gehad en is misschien ook wel je eicel bevrucht ;)

Deel Deze Pagina