onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kadotje, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Beste allemaal,

Mijn man en ik zijn gezegend met een prachtig zoontje van bijna 1,5 jaar. Graag zouden we weer een tweede kindje willen krijgen.

Onze vorige zwangerschap is vrij naar verlopen. Ik had regelmatig tussentijdse bloedingen, waarbij onze zoon ook nog eens 6 weken te vroeg geboren werd. Een stress volle periode, maar gelukkig is daar niets van te merken. Het is een prachtig boefje ;)!

Alleen heb is sindsdien onregelmatige menstruatie. Tussen de 20 en 32 dagen!
    Zijn er mensen die hun ervaring met ons zouden willen delen over het zwanger raken met zo'n moeilijke cyclus?

xxxx

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ben clomid gaan gebruiken en onder behandeling gekomen bij de gyn ivm mijn onregelmatige cyclus... alleen is mijn cyclus een stukkie langer dan die van jou :p (mijn kortste was 35 dagen, maar die cyclus is afgebroken met primolut)
    Ondertussen zijn we komende week een jaar er mee bezig en nu gestart met IUI (vorige week de eerste gehad) ivm slecht zaad...

Het enigste wat ik weet is dat er veel meiden hier zijn die ook met een onregelmatife cyclus (waarvan de duur binnen de norm valt) toch normaal zwanger zijn geraakt :)

Suc6 en ik duim voor je dat t snel raka mag zijn :)

Deel Deze Pagina