Hoi, Ik ben 26 jaar en vorig jaar november gestopt met de pil (microginon 30). Ik ben vanaf mijn 14 aan de pil geweest en daarvoor nooit echt een cyclus gehad. Mijn cyclus is echt super onregelmatig 41-30-46-38-92-57 Er is geen pijl op te trekken. Ben 1 november voor het laatst ongesteld geweest. Slik sindsdien ook etos zwanger worden pillen, in de hoop dat mijn cyclus korter en regelmatiger gaat worden. Nu mijn vraag, kan het zijn dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is? Kan dat zolang duren? Of is het verstandiger om een keer naar de huisarts te gaan om te kijken of er meer aan de hand is? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes Alleentje
Hoi Alleentje, de tijd van ontpillen is al wel voorbij hoor. Je hebt van jezelf denk ik een onregelmatige cyclus. Het is niet verkeerd om eens langs de huisarts te gaan. Als je ook al een jaar een zwangerschapswens hebt, kan het zijn dat je HA, of evt via de gyn, iets voor je kunnen betekenen om te helpen, maar heb je pas sinds kort de wens zal de HA ook nog afwachten. Groetjes Brigitte