Hallo Meiden, Vraagje t zit me een beetje hoog.. Ik ben nu 5 maandjes bezig om zwanger te worden... ik heb een hele onregelmatige cyclus zoals jullie kunnen zien de ene keer is het 30 dan 40 en dan 50!! geen mauw aan te passen dus.. Sinds een week heb ik hele gevoelige tepels ze doen zelfs pijn me vriend hoeft er maar naar te kijken!! en normaal als ik ongesteld moet worden heb ik nooit ergens last van alleen wat pijn in me buik!! Nu vandaag zit ik rond dag 34 van mijn cyclus.. en wilde geen zwangerschapstest doen want ik heb ze hier liggen van clearblue digital en ik vond het een beetje duur om nu al te testen.. dus heb ik vandaag een ovu test gedaan deze was negatief.. Ik had het gevoel.. dat door die gevoelige borsten ik dus misschien wel zwanger zou kunnen zijn maar als de hormonen er voor zorgen dat ik pijn mn borsten heb zal hij toch ook op de ovu test positief moeten kleuren, als ik zwanger zou zijn?? :x Ik weet dat ovu testen niet dienen als zw testen maar je hoort zo vaak dat de testen positief blijven kleuren!! Deze maand heb ik me zo netjes eraan gehouden om niet bezig te zijn met het willen van.. maar dan rond deze dagen is het weer zo spannend!!! In ieder geval mijn vraagje is zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben en wanneer zouden jullie testen.. sorry voor mn lange verhaal maar forums zijn ervoor om alles van je af te schrijven toch
Ik zou ook gaan testen, en dan niet perse clearblue, koop dan de kruidvat 2 voor 5 euro testen, dat schijnen de beste te zijn... Succes, ik hoop voor je dat het raak is!
Tja vraag me alleen af omdat ik pas op dag 34 zit dat ik dan niet te vroeg test,, en ik weet het niet maar de teleurstelling is minder groot als ik ongesteld word dan dat ik een negatieve test in handen heb...
Ik kan me je twijfels zo goed voorstellen. Wat je zegt ook: de teleurstelling is kleiner als je ongi wordt dan wanneer je een negatieve test in handen hebt. Puur en alleen omdat je dan weet waar je aan toe bent. Want een negatieve test maar geen menstruatie.... brengt alleen maar frustratie. Ze zeggen wel testen, dan weet je het, maar soms is dat gewoon niet zo. Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is om een paar keer een negatieve test te hebben, maar ook geen menstruatie. Ik heb PCOS (werd mij later verteld in het zkh) en mijn cyclus valt geen pijl op te trekken. Ik hield op een gegeven moment mijn langste cyclus aan als meetpunt. Maar ja, mijn cyclus werd steeds langer, dus dat helpt ook niet altijd. Je zou inderdaad kunnen testen met die van de kruitvat. Redelijk goedkoop en toch betrouwbaar. Wat je keus ook wordt, succes. Je weet per slot van rekening maar nooit.......
Bedankt storm!! Het is inderdaad frustreend vooral omdat ik me anders voel... Ik heb me vriend belooft van de langste cyclus uit te gaan.. We gaan als ik nog niet ongesteld ben testen op valentijnsdag... Het is trouwens fijn om te zien dat je zwanger bent!!! Dat t gewoon lukt ook met een onregelmatige cyclus xxxx
Hai Bambi, Mocht ik niet ongesteld worden, dan ga ik ook testen op valentijnsdag. Als ik het vol hou om zo lang te wachten met testen!!!
Hallo Bambi.. Weet je wel wanneer jij je eisprong hebt gehad?? (aangezien je ovutesten in huis hebt). Want het schijnt dat de tijd tussen je ei en je ongi (de luteale fase) altijd hetzelfde is. Succes anders met wachten...
Hi Sassefras.. spannend he!! ik vind het persoonlijk heel moeilijk om te wachten maar bij mij heeft het geen zin zo geeft mijn gevoel aan.. Hi Sterre nee ik weet niet wanneer ik mn ei heb gehad omdat ik deze maand geen testen heb gebruikt als het deze maand niet raak is wil ik ze volgende maand weer gaan gebruiken.. maar weet jij toevallig welk merk goed is ik heb ze nu liggen van sensi..
Nou dreamer,, getest en negatief.. pff zit er nu helemaal doorheen waar komen die zere brosten dan vandaan ik wil gewoon even wat afleiding wordt er zo moedeloos van.. omdat ik niet eens weet of ik wel een ei heb grr wist ik alleen maar of ik wel of niet zwanger zou kunnen worden dan legde ik me erbij neer maar dit is zo onzeker allemaal
He balen meid een negatieve test... maar geen bloed geeft moed!!! Ik gebruik ook sensitest. En ben er heel tevreden over. Niet duur en ik kan iedere maand mijn ei goed vinden. En kop op he, je mag natuurlijk even verdrietig zijn en even uithuilen. Maar je lijf kan je nu denk ik niet vertrouwen. Veel vrouwen hier voelen bijna iedere maand zoveel en zijn niet zwanger. Helaas kan je daar niet vanuit gaan. Vorige maand had ik ook krampen van mijn ei tot mijn ongie, nog nooit eerder zoveel last gehad en ik gebruik al 4 jaar de pil niet meer. En toch werd ik ongie.. Sterkte ermee en wie weet is het alsnog raak en heb jij je eisprong gewoon laat gehad en ben je nog niet aan het testen toe!
Hey Sterre, Nou de moed is wel weg hoor dit is de zoveelste keer die vervelende onregelmatige cyclus ook.. Ik heb al een seen keer met senistest gebrpobeerd maar toen ben ik gestopt met testen, ik ga het gewoon proberen en ga het gewoon 2 x per dag doen of is dat teveel? Ja me lichaam houd me zo voor de gek gister zat ik er zo doorheen je bent gewoon bang voor van alles kan ik wel zwanger worden misschien duurt het nog zo lang en iedereen om me heen wordt zwanger het gebruikelijke he.. nooit gedacht dat ik er zo erg mee zou zitten.. maar je hebt er geen grip op!! Ik ga vandaag (manlief heeft late dienst) lekker koekjes bakken ofzo.. ff wat afleiding!! Hoe doe jij het dan.. je hoofd leeg maken.. als het zoooooooo vol zit met emoties haha sorry hoor beetje onsamenhangend allemaal
hahahaha ik lees het rustig 2 keer en dan snap ik het wel. Het is inderdaad zo dat je er geen grip op hebt.. Helemaal oneerlijk als meiden om je heen zonder 'normale' relatie in 1 maand zwanger zijn. Ik weet een meisje die cocaine gebruikt en 3 kinderen heeft van 3 verschillende vaders... zo onstabiel. En zelf heb je een grote wens, een stabiele relatie een mooie huis en kan je een kind een toekomst geven.. en het lukt niet... of beter gezegd, het lukt niet zo snel als jij en ik willen. Het komt goed, hou de moed erin. Mijn hoofd maak ik leeg door te werken, met de hond te wandelen en te sporten. Vooral wandelen doet mij erg goed. Ovu testen hoef je aar 1x per dag te doen, wel op hetzelfde tijdstip, niet met ochtend urine. En van te voren niet te veel drinken. Als de test iets donkerder wordt zou je 2 x kunnen gaan testen totdat ze weer negatief bijna wit zijn. Liefs
super voor je peptalk sterre ben nu op me werk.. en je hebt gelijk gewoon met andere dingen bezig zijn en raar maar waar jij hebt me weer moed gegeven X Dat heb je af en toe nodig he bedankt!!!! en inderdaad ga vanavond ovu testjes bestellen van sensi heb jij die dipsticks? X
Hoi Hoi, blij te lezen dat jij je zinnen weer ff kan verzetten. Ik zit ook op mn werk.. het is niet druk dus heb tijd zat om ff hier op ZP te sneupen! Ik heb die simpele dipstick niet die midstream. En het werkt handig. Bij de action ff een stapel plastic bekers kopen, kan je daar in plassen en weer weggooien, hartstikke handig! Werkse!!
Ik ben altijd bang dat iemand mee kijkt op me scherm hihi.. Pff heb het gehad heb geen zin meer.. net ff dagcreme en een paar gezichtsproducten gekocht, in me pauze .. heb ik wel verdient hihi Ja goed idee inderdaad ff een paar plastic bekertjes kopen..!! Komt vast allemaal goed, hoop ik!! Hoelang ben jij al bezig om zwanger te raken? X
Ik wil het al heel lang. Heb mijn vriend nu bijna 4 jaar geleden leren kennen en gelijk waren we eroveruit dat we samen een kindje wilden. Hij is een stuk ouder dan mij en heeft al 2 meiden. Maar probleem hij was gesterilliseerd. Hij heeft na veel praten en twijvelen van zijn kant in augustus van vorig jaar een hersteloperatie laten uitvoeren. Daarna mag je even niks doen, dus eigelijk zijn wij vanaf september vorig jaar bezig. Waarbij mn vriend ook regelmatig van huis is voor zn werk. Ook al 2x tijdens mn ei sprong... (sh*t).. En jij? allang bezig? En is het ook voor de eerste?