Onregelmatige Cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bambie88, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik herken je verhaal en inderdaad ik heb vaak getest omdat ik dacht vanalles te voelen.. Ik ben nu net begonnen met temperaturen en dit geeft heel veel rust. Ik doe dat fertilityfriend.com, eerst even wennen maar ik zag dus nu duidelijk dat ik mijn eisprong heb gehad (waar je ook aan gaat twijfelen als je cyclus zo onregelmatig is).. Dus dit is echt een aanrader!

2. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja mijn eigen cyclus is ook onregelmatig.. Lijkt wel op die van jou!! Vervelend he?!

3. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Sterre: ik ben ook ongeveer vanaf september 2010 bezig
    zit in ronde 5 dus kom dicht in de buurt van het half jaar..
    en dat is zo frusterend..
    Voor jou ook vervelend dat hij 2x je ei gemist heeft.. :(

Felicity: Ben blij dat ik niet de eenige ben..
    ik ga even op de site kijken misschien dat ik ook maar ga tempen
    maar gebruik jij geen ovu testen dan?
    En jou cyclus is ook onregelmatig? hoe erg schommelt die van jou??

XXX

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ik ban vandaag weer ongie geworden..... baal baal

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hier ook nog zo'n ernorm onregelmatige cyclus. Al vanaf april 2008 gestopt met de pil en nu in ronde 2... De ene keer voel ik mij ei heel duidelijk, de andere keer helemaal niet... Geen peil op te trekken. Ik heb mezelf voorgenomen om steeds pas na 40 dagen te gaan testen. Dat is bij mij op dit moment zo'n beetje het langste dus dat houd ik dan maar aan. Eerder testen heeft toch geen zin, tenzij je heel duidelijk je ei voelt, dan zou je wel eerder kunnen testen. Ik kijk het allemaal nog eventjes aan want probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dan ga ik denk ik wel ovu-testen proberen.

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi dames, het is erg vervelend om een lange en onregelmatige cyclus te hebben. Mijn cyclus was na het stoppen met de pil 41-30-46-38-92-57-37, ik kon er geen touw aan vast knopen. Ik ben de laatste ronde begonnen met de etos zwanger worden pillen en ik ben gaan temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong had. En ik ben die ronde zwanger geworden. Dus dames het kan echt! Succes.

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je deze klachten heb tomdat je ei bv net gesprongen is of een dag daarvoor ofzo. Als je dan nu een ovutest doet dan is ie intussen al negatief. Zwangerschapstest is dan te vroeg... ik zou zeggen, over zo'n twee weekjes in de gaten houden of je ongesteld wordt en anders er dan es een testje aan wagen. Suc6

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben in novermber gestopt en heb tot nu toe een cyclus van 35 en 31 gehad. Zit nu al op dag 23 en nog geen eisprong.
    Tempen doe ik deze ronde voor het eerst, vind dat wel fijn!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bambie,

Ik las alleen je hoofdtitel en moet al even reageren.. ik heb ook een onregelmatige cyclus gehad.. tussen de 28 dgn en de 59 dgn!! ik ben de laatste maand dat we aan klussen waren, (dat was maand 13) pas voor het eerst begonnen met ovu testen.. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. want wanneer moet je nou beginnen?

ik begon ong. 10 dgn na mn ongi. gewoon om ze evne uit te proberen.. en gelijk een knal streep!! dus aan de klus... en kijk mn banner!!

met mn cyclus waar je U tegen zegt ben ik nu mama van een super mooie dochter! :) Succes en begin met die ovu testjes!! :)

Veel liefs xxx

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb helaas ook een erg onregelmatige cyclus...
    tussen de 27-54 dg in... nu heb ik er waarschijnlijk 1 van 41dg...

Wat wij doen is, ik gebruik nu etos zwanger worden capsules en temperatuur...
    en vanaf dat ik ongi af ben klussen wij om de dag:) hoop dat daar snel een wondertje van komen gaat!

s6 allemaal!

11. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Fijn om te lezen dat er toch ook succesvehalen zijn ondanks de lange, onregelmatige cyclus. Ik zit er aan te denken om toch maar te gaan temperaturen. Aan de ene kant wil ik het niet omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn en we nu pas de 2e ronde ingaan. Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd of ik tijdens die lange cyclussen uberhaupt wel een eisprong heb (bij een korte cyclus voel ik hem meestal wel maar bij de lange eigenlijk nooit en wanneer ik die dan heb. Volgens mij worden ovu_testen een dure grap met die lange cyclussen.

12. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hi meiden ff een daggie niet op ZWP gezeten beetje druk, vind het fijn om inderdaad ook positieve verhalen te lezen
    van jullie.. geeft me tocxh weer goede moed..
    de pijn in me borsten is afgenomen nog niet helemaal weg ze zijn nu nog een beetje gevoelig..
    af en toe wat steekjes in de schaamstreek.. nog niet echt menstruatie kramp.. maar dit kan natuurlijk komen
    heb mezelf voorgenoemen als ik op 14 feb nog niet ongi ben dat ik dan ga testen.. al heb ik er een hard hoofd in
    in ieder geval heb echt een rot week achter de rug op me werk ben heel erg snel gepikeert chagerijnig,..het werd me deze week ff iets te veel
    ben daarom ook blij dat ik hier me verhaal kwijt kan bedankt meiden!!

Sterre: Ach wat balen zeg.. Kop op meis we gaan er met zn tweeen voor ;)
    Noeska: Ja het is zo vervelend zo een cyclus.. ik hoop dat je het volhoud om na 40 dagen te testen ik duim voor je dat t snel raak is X
    Alleentje: ik neem Puur mama van VSM, en ga als ik ongi ben beginnen met ovu testen misschien wil ik er ook wel bij gaan tempen.. geniet van je zwangerschap
    Vpkaatje: lief dat je me goede moed inspreekty.. alleen heb de hoop wel opgegeven.. voor deze maand dan he maar we zullen zien X
    Sasjuh: Ja met een onregelamtige cyclus is het volgens mij wel ff zoeken naar je Ei
    Honeyy: wat fijn om te horen dat het toen gelijk raak was!! zodra ik ongi ben gelijk ovu testjes gaan bestellen welke had jij?
    Wolfje: wij proberen ook om de dag te klussen, hoop voor je dat t snel raak is!!
    Noeska: Daar twijfel ik ook aan heb ik wel een ei sprong je gaat ovr van alles nadenken DOEMDENKERS zijn we ;) welke ovu testjes gebruik jij? ik zit inderdaad ook te twijfelen iom erbij te gaan tempen

13. Zeepaardje

@bambie; ik hoop het ook! nu weer op de wachtbank dus we zullen het zien:)

heel veel succes meid!

14. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    jij ook :) Spannend allemaal.. hoelang ben je bezich geweest voor je eerste kindje?

15. Zeepaardje

bambie; die was er meteen na stoppen pil...
    maar goed... nu moeten we helaas langer wachten:(

16. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    vroeger dacht ik altijd oo als ik stop met de pil ben ik zo zwanger.. niet dus :).. maar ach je hebt het niet voor het zeggen je hoopt natuurlijk dat t snel gebeurt! Het ergste is nog dat iedereen om je heen zwanger raakt, en de meeste mensen weten dat wij bezig zijn!!
    Al gun ik het iedereen begrijp me niet verkeerd he meiden :p

Kon vandaag wel janken, een "zogenaamde" vriendin van mij heeft al een kindje en heeft daarvoor 4 miskramen gehad en na haar nog 1 miskraam, ze gaf aan dat het kindje nooit geplant was dus een ongelukje, maar je hebt miskramen daarvoor gehad dus dan kijk je toch wat beter uit? maar oke wat mijn mening is doet er even niet toe,.
    nou hoorde ik van een vriendin van haar (die zeker weten de waarheid spreekt) dat ze dus die laatste miskraam heeft verzonnen om mij een soort van te narren, en ze zit tegen iedereen dood leuk te vertellen dat het mij niet lukt zwanger te raken, met een sarcastische toon in dr stem!! ben zo kwaad geworden maar kan er niets van zeggen want anders verraad ik die andere chick, en wil dat niet veroorzaken.. maar de vriendschap is over die bel ik echt nooit meer op!!

Sorry voor mn lange verhaal maar dat is toch misselijk dat je zo een zieke geest kan hebben!! ik pas zelfs op dr kindje?!! echt erg vind ik het

17. Zeepaardje

bambie;zo'n iemand zou ik geen vriendin meer noemen en ook geen contact meer mee willen, sorry

naar zo hoor, hoe komt het dat iedereen weet dat jullie bezig zijn, heb je daar zelf voor gekozen?

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    He getver, inderdaad dat kan je geen vriendin noemen! Die steunt je in dit soort situaties en gaat geen miskramen verzinnen! Bah, wat heb je toch een rare mensen op deze wereld! Snel dumpen die handel, zij is jou vriendschap en oppasdienst niet waard!!

Ik heb een collega die continu maar blijft vragen of ik niet iets moet vertellen, dat ze echt denkt dat ik de volgende ben (afgelopen jaar serieuze babyboom op de afdeling met 5 kindjes waarvan zij er dus 1) en steeds maar zegt "als je dalijk zelf zwanger bent" en "als je dalijk zelf een kind hebt" wordt er nu al helemaal niet goed van! Heb haar ooit met mn stomme kop verteld dat ik wel een kinderwens heb en ben afgelopen jaar getrouwd dus voor haar is 1+1 2... Heel irritant!

Ik gebruik nog geen ovutesten, doe nu nog even helemaal niets (behalve goed klussen dan ;) ) maar probeer er voor mezelf niet teveel mee bezig te zijn want ik ben bang dat het dan een obsessie gaat worden en het helemaal niet meer lukt. Slaat nergens op, I know! Omdat ik al zo lang gestopt ben met de pil begin ik toch wel aardig inzicht te krijgen in mn lijf maar zoek toch stiekem wel wat meer bevestiging. Ook omdat ik zo verschrikkelijk veel pijn heb vlak voor en tijdens mijn menstruatie, zijn toch wel symptomen van endometriose... Kijk het nog een paar maandjes aan, hoop dat het gewoon snel raak is en me om niets druk maak.

19. Zeepaardje

@noeska; hoop voor je dat het snel raak is meid, s6

20. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Wolfje: nee ik zal ook geen contact meer zoeken ben er gelijk klaar mee!! En hoe dat iedereen het weet we wilde het eerst voor ons houden toen vertelde we het alleen ouders broers zussen... en vervolgens beste vrienden en zo is het balletje gaan rollen. als ik ooit een tweede ga nemen zal ik het alleen lekker voor onszelf willen houden!!

Noeska: Ja vervelende mensen!! Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn alleen altijd als ik ongi moet worden dan krijg ik het weer hoor.. zal het deze keer raak zijn hihi!! maar goed we zullen zien!
    Ik hoop ook voor je dat t snel raak is X

Deel Deze Pagina