Onregelmatige Cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bambie88, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bambie; tja wij hebben er ook bewust voor gekozen het tegen niemand te zeggen...

bij de eerste wist wel iedereen met 10wk dat we zwanger waren, me gezicht verraade me... hiih

en nu als we ooit nog een keer zwanger raken zal ik het waarschijnlijk met de eerste goede echo melden:)

2. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    uit ervaring leer je he :) zal het nu niet meer doen je krijgt te vaak reacties als EN???

zit inmiddels al op cyclus dag 40.. en ik heb getest op dag 36.. nog eventjes wachten als ik op dag 50 zit test ik opnieuw tenzij ik ongi wordt natuurlijk..

3. Zeepaardje

@bambie; hoop dat je een mooie test krijgt meid, s6

ik heb nu alleen het nadeel dat veel mensen vragen te pas en te onpas wanneer de 2de komt...pff denken er helemaal niet bij na dat het wel eens niet zou kunnen lukken...

nu deze maand een jr bezig, maar heb er weinig vertrouwen in...

4. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Vervelend is dat dan niet erg tactvol, maar net als bij mij waarschijnlijk bedoelen ze het goed.. alleen wij kunnen het op dit moment niet handele :).
    Je bent nu een jaartje bezig? met een jaar zou je naar de husiarts mogen gaan, ben je dit van plan te doen?
    Klus jij om de dag of gewoon wanneer je zin hebt? en heb je je ei wel eens gevonden?

5. Zeepaardje

@bambie; soms voel ik me ei, soms niet... nu nog steeds niet gehad/ gevoeld...

wij klussen om de dag, vinden we beide niet erg;)

Maar ha gaan we niet doen, manlief wil niet...

6. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Wij proberen ook om de dag te klussen hihi!!
    huisarts wil ik ook nog niet aan denken hoor zit nu in ronde 5..
    ze zeggen welleens als je er het minst mee bezig bent gebeurt het..

Wat is een vrouwen lichaam toch ingewikkeld..

P.S. weet iemand toevallig of je pijn je borsten kan hebben tijdens innesteling? want heb dus vorige week zoooo erg last gehad.. blazen deed zelfs zeer en nu wel wat gevoelig.. maar niet noemenswaardig.. ook heb ik nu als ik hoest dat ik heel erg pijn in m'n zij.. maar heb vaak blaasonsteking dus misschien komt dat er weer aan maar voel met al met al wel een beetje vreemd...

7. Zeepaardje

@bambie; ja dat is toch de beste manier je eitje niet te missen:)

je kan van alles voelen tijdens de innesteling, maar ik ben erachter dat bij mij me lichaam me altijd voor de gek houd:(

s6 meid

8. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hihi ja dat heb ik ook wel hoor, ergens vanaf de 30ste dag gaat het kriebelen en wil ik toch wel eerder testen. Deze maand ook stiekem met 37 dagen getest. Terwijl ik het me zo voorgenomen had om niet te doen haha!

Wij houden het ook helemaal voor ons zelf, al bestaat er bij veel mensen waarschijnlijk wel een vermoeden. Bijna iedereen om ons heen weet wel dat wij een kinderwens hebben en nu we getrouwd zijn zullen veel denken dat het niet lang meer op zich zal laten wachten (wat hopelijk ook zo is!)

Wij klussen ook zo'n beetje om de dag, soms om de 2 dagen en soms 2 dagen achter elkaar. Maar probeer in de periode dat ik mijn ei kan hebben (en dat is lang!) Het wel echt om de dag te doen.

Ik krijg (bijna) altijd gevoelige tepels na mn ei en een weekje voordat ik ongesteld wordt krijg ik mega pijnlijke borsten. Bij mij houdt dat echt aan tot aan de 1e dag van menstruatie en het wordt nooit minder. Heb je daarna getest of daarvoor? Dat de gevoeligheid afneemt houdt misschien wel in dat... Maar zoals Wolfje ook zegt, je lichaam kan je ook voor de gek houden! Ik hoop toch dat je volgende week een mooie test in handen hebt!

9. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    @Noeska, Gefeliciteerd met je huwelijk :) ja bij mij ging het ook kriebelen ik heb getest toen ik al een paar dagen last had en na de test heeft het nog 2 dagen aangehouden.. nu geen last meer van me tepels alleen wat gevoelig maar geen pijn..
    Tja ik hoop ook een mooie test te hebben alleen.. ik ga er niet van uit.. aangezien ik natuurlijk al een negatieve test heb gehad..

Hooo wat een onzekerheid allemaal...

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Dankjewel :D tis alweer even geleden hoor, t was in september! Ja die onzekerheid is zo irritant he! Ik wist eigenlijk ook wel zeker dat het niet raak was, maar stiekem blijf je toch wel hopen totdat je ongesteld wordt. Ik blijf het voor je hopen, maar wel goed van je dat je realistisch blijft!

11. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ja je moet wel realistisch blijven anders sloopt het je!!

vandaag weer we waren met de hele fam bij elkaar, en toen ging het er over hoe leuk ik wel niet met kinderen was, en dat ik dus ook bezig ben.. en toen werd er dus als antwoord gegeven je bent er gewoon te veel mee bezig, waarop ik antwoorde nee hoor en in koor werd er geantwoord JA HOOR!!

Leermomentje he voor in de toekomst hou ik het echt liever voor mezelf.. :) dan is de druk ook niet zo hoog..

12. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey Meiden,,

voelde het de hele dag al rommelen,.. en ja hoor ben ongesteld geworden moest even slikken!! Maar.. Op naar de volgende ronde heb wel gelijk een lading ovu testjes besteld en ga ook tempen!!
    Je wilt er niet mee bezig zijn, maar na 5 maandjes op zn beloop laten ga nu maand 6 in pfff

13. Zeepaardje

@bambie oh meid wat balen, pff heel veel s6 weer, knuffel!

14. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey Wolfje dankjewel X lief van je!!

Nu wordt t voor jou heel spannend he :) ik duim voor je meid dat je maar een mooie test mag hebben!

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Heh, das balen bambi! Maar je kan wel weer door voor de volgende ronde. Hopelijk ga je met het tempen en je ovutesten je ei goed kunnen vinden en is het meteen raak! Ik hoop het zo voor je! Mijn menstruatie was uberkort. Nu nog een week of 2 wachten op mn ei en dan nog eens 2 weken wachten! Pfff wat duurt het lang he met zo'n cyclus!

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    En wolfje, voor jou draaien mijn duimen ook! Hoop dat het na zo'n tijd eindelijk raak is!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Je post stond er wel hoor Noeska! En ja wachten duurt lang.. pff
    Bambi balen van je ongi!

Hier nog steeds geen ei gespot, bah!

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Oeps, ja ik zag het toen ik die 2e postte, dus die heb ik dan ook maar weer aangepast! Hoelang wacht je al op je ei? Balen is dat zeg! Hoop voor je dat je ei zich snel meld!

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zit nu op dag 28!

20. Zeepaardje

@bambie; het blijft altijd spannend, maar heb er helaas geen goed gevoel bij...

@noeska; dank je wel, hoop het nu ook:)

@sasjuh; hoop dat je ei snel komt...s6 met eieren zoeken!

@me; temp is iets gestegen:)

Deel Deze Pagina