Onregelmatige Cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bambie88, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milagro

Milagro Lid

11 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haay meiden, hier 3 a 4 dagen heftig gebloed nu weer over, of het nou een menstruatie was :( maar goed...we gaan er weer voor...:)

Fijne maandag..., drukke dag vandaag....blegh

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Milagro klinkt als een ongi.... ben je de drukke dag goed doorgekomen?

Noeska eisprong was al bijna 3 weken geleden, lijkt me laat voor een innesteling, maar kan een lf zo lang duren als mijn ongi nog moet komen? Normaal zijn bij mij na de menstruatie ook de klachten voorbij... dag 21 eisprong, nu dag 46.... heeeeeel vaag!

Dag 11 is idd vroeg voor een eisprong, maar met die rare cyclussen weet je het nooit natuurlijk....je kunt voor de zekerheid nog even klussen! :)

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hmm klinkt toch wel als een menstruatie hoor milagro! Ik heb de afgelopen keer ook maar 3 dagen gebloed waarvan de eerste dag heftig en daarna nog maar een beetje. Weet dat t m'n menstruatie was omdat al m'n symptomen dan weg zijn.

Ja inderdaad, 3 weken na je eisprong is wel erg laat voor een innesteling... Misschien toch je ongi?

Het zou ook zo maar kunnen met die rare cyclus, maar over het algemeen duren die van mij toch wel langer dan 30 dagen... We hebben gister en eergister al flink geklust dus was eigenlijk van plan om vandaag maar even een rustdag in te lassen hihi, moeten de zwemmers ook nog een beetje vers houden he ;)

Wij hadden gister een stroomstoring in het dorp, stuurde m'n zusje meteen " je weet wat er van een stroomstoring komt he... jaaaaaa een neefje of nichtje!!! " Hahahahaha! Laten we het hopen ;)

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Denk dat ik er inderdaad maar van uit ga dat het toch een ongi was, kan ik weer met frisse moed de volgende ronde in!;) Ovutesten liggen alweer klaar!

Ja na een stroomstoring volgt meestal inderdaad een babyboom, ik ga voor je duimen! You'll never know:)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

milagro; heerlijk zo kort ongi, ik altijd 10 dagen, bleh

julia; thanks voor duimen

noeska; haha stroomstoring doet wonderen, tja je moet wat doen om jezelf warm te houden he:p

6. Milagro

Milagro Lid

11 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Hoe is het hier?

Ik ga er maar vanuit dat het menstruatie was..., gisteren ook nog gebloed maar savonds en vandaag niet meer...heel gek maar goed...,

Ik heb altijd een cyclus van 28 of 38 dagen..., dus dit was/is een beetje rare bloeding tussendoor voor mij...Ik hou het in de gaten.....

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Poeh 10 dagen, dat is veel! Toen ik de pil nog slikte had ik het altijd 7 of 8 dagen, dat vond ik al verschrikkelijk! Nu ben ik gelukkig meestal na 3, soms 4 dagen wel klaar! Ideaal!

Met hoeveel dagen begon je bloeding dan nu Milagro?

Voor mij zou vanaf nu ongeveer de vruchtbare dagen kunnen beginnen gerekend met de korste cyclus en tot en met de langste cyclus duurt dat ongeveer 2 weken haha, dus de komende twee weken wordt t gewoon om de dag klussen! :D

Bambi, hoe is het met jou?

8. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hi Meiden leuk om te horen dat er meer meiden mee komen kletsen Xxx

Hi Noeska
    met mij gaat t wel oke ben al een dag of 2 niet meer ongi en ben bezig met tempen, heb ook ovu testen liggen ga het wel doen maar heb er eigenlijk niet veel zin in.. kijk er zo tegen op raar he.. dat tempen kan lekker voordat ik opsta en dan heb ik er geen omkijken meer na.
    dat ovu testen moet als ik uit me werk kom gedoe allemaal..

Maar goed het kan ook komen omdat ik het wachten zo zat wordt hihi.. het komt wanneer het komt maar het wachten duurt zo lang :)

Tjah je kent het he ik zit nu niet zo vaak op ZP.. verder in me cyclus gaat t vast weer kriebelen.

hebben jullie trouwens nog wat aan valentijn gedaan?

Ik heb een High tea voor me mannetje gemaakt, en samen naar de sauna gegaan!! Thermen Holiday in schiedam normaal ga ik daar nooit hoor maar Elysium was vrouwendag :( wel jammer maar ach het was super!! Heerlijk hoor beetje afleiding en ontspanning doet je goed! XxX

9. Zeepaardje

noeska; veel klusplezier!!!

bambi;lekker verwend dus:D

ik ook, mooi bos bloemen fruitsalade en dvd van me oude lievelings videoband:)

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Bambi, ik kan het me wel voorstellen met die ovu-testen, dat had ik met tempen. Ben er wel mee begonnen, maar na 3 dagen toch maar weer gestopt. Waarschijnlijk heb ik daar volgende week wel weer spijt van maar goed. Volgende maand zal ik hoogstwaarschijnlijk mijn ei missen dus denk dat ik de maand daarop dan maar ga tempen, al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is! Haha ja het duurt allemaal veel te lang!

Nope, wij doen niet aan valentijn, nooit gedaan ook! Klinkt goed hoor Bambi! High-Tea maak ik mijn man dan weer niet gelukkig mee maar ik vind het zelf wel heel erg lekker!

Vond je Thermen Holiday wat? Ik vind het echt verschrikkelijk, veel te massaal en die snelweg die er langs loopt... Nee wij gaan eigenlijk veel liever naar Thermen Barendrecht! Ik wil ook graag nog wel eens naar het Elysium, dat schijnt toch ook wel erg mooi te zijn!

11. Zeepaardje

voor mij allemaal te ver weg haha, ik ga altijd naar de zwaluwhoeve:p (harderwijk)

12. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hi Meiden
    Tjah ach valentijn is in principe ook erg commercieel
    maar het is een mooi excuus om een dag helemaal aan elkaar te wijden..:D
    Ik vond het met me mannetje heerlijk alleen die snelweg inderdaad niet echt rustgevend, al vond ik die film sauna wel relaxed :)
    Thermen barendrecht is bij mij een eindje uit de buurt
    Ben ook al eens naar Zwaluwhoeve geweest was ook heerlijk
    we hebben toen ook een hamam behandeling genomen!!

Elysium is ook erg groot ik hou er wel van hoor heel mooi
    gedaan maar als je er voor het eerst komt zou je best wel eens kunnen verdwalen.

Vandaag zat ik er weer ff doorheen meiden, een meisje aan wie ik het ook had verteld vertelde dat haar zus zwanger was, en dat t gelijk de 1e maand raak was en dat ze pas 2 dagen met de pil gestopt was (yeah right) maar oke ze is dus wel zwanger.. iedereen om me heen wordt zwanger.. en ik maar leuk reageren.. meen het ook wel hoor maar pff wordt soms wel moeilijk..

heb een afspraak gemaakt bij de dokter heb morgen telefonisch spreekuur,, heb de laatste tijd ook zo een kort lontje en ben gewoon bang dat er wat aan de hand is ik lijd er echt onder..
    hoop gewoon dat ze me kunnen bevestigen dat ik een ei sprong heb.. hier wat ik gek van ben wel pas 5 maanden bezig maar dat is niet 5 maanden maar 5 menstruaties want ze duren lang dus eigenlijk al 7 maar zo moet ik waarschijnlijk niet denken..
    Maak me om alles druk de laatste tijd hoop gewoon dat de dokter me wil onderzoeken want dit hoe ik niet vol kan er niet van slapen :(

dit bovenstaande is gaan rollen nadat ik naar de gyn was geweest omdat ik zo onregelmatig was en me toen vertelde dat mijn cycli stil lag en daar ben ik maar over aan het peinzen.. want waarom nog een half jaar me best doen als ik toch geen ei sprong heb :(
    wordt er zo verdrietig van

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ahhh meisje toch!!! :( Ik snap dat je je zorgen maakt en ik denk dat het goed is dat je een afspraak hebt gemaakt! Hopelijk wil hij je onderzoeken en krijg je wat zekerheid. Zwanger worden moet leuk zijn en het is zeker niet de bedoeling dat je eraan onderdoor gaat!! Ik zou gewoon je situatie uitleggen en om een doorverwijzing voor de gyn vragen, desnoods smeken!

Hier wordt iedereen ook maar te pas en te onpas zwanger lijkt het, gelukkig weet bijna niemand dat we bezig zijn op een vriendin en collega na. Vind het wel fijn zo, heb wel iemand om erover te praten naast manlief dan. Dat is al niet zo'n prater en die zegt toch alleen maar dat ik me geen zorgen moet maken en dat het heus wel komt ;)

Dikke knuffel voor jou Bambi :) 't komt wel goed schatje....

14. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    ahw Noeska je bent lief :) dat had ik echt even nodig, iemand die me zegt dat ik er goed aan heb gedaan een afspraak te maken.. hoop inderdaad dat ze me even nakijken, al is het voor mijn eigen gemoedsrust.,.

Mijn ventje geeft ook aan maak je niet durk schat t komt wel, maar onze fout is dat we het tegen bijna iedereen hebben verteld..

Dikke kus voor jou meis, en thnx voor je peptalk!!
    Zodra ik morgen telefonisch spreekuur heb gehad hoor je het wel van me hoop dat ze me doorverwijst..

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Graag gedaan hoor, daar zijn we toch ook voor!

Ja joh die mannen zitten daar gewoon anders in dan wij... Ik geloof ook wel dat het goed gaat komen, alleen zou je ook weleens wat anders willen horen dan dat... Iets "diepgaanders" maarja, daarvoor ben je bij mannen over het algemeen niet aan het juiste adres! ;)

Ik hoor je als je je afspraak hebt gehad, ben heel benieuwd!!
    Succes morgen!! *knuf*

16. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Dankjewel Noeska, :) ik denk wel dat ik een klein beetje ga dwingen.. wil alleen maar getest worden of ik een ei sprong heb dus op progesteron verder hoef ik die malle molen nog niet in maar mijn twijfel is zo groot om dat mijn cyclus zoo onregematig is.. nou hoop dat ze iets vor me kan doen..

volgens mij is ze ook verplicht als patient erom vraagt toch..? nou ja wat maakt t uit ze zal wel t beste met me voor hebben..

We will see.. weet alleen dat ik het als er OOIT een 2e wensje komt.. we het echt voor onszelf houden!

17. Zeepaardje

@bambie; fouten zijn er om van te leren;) knuf meid

18. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Dat is waar wolfje..

Ik heb 8 maart een afspraak met de fertiliteitsarts..
    Pff wat gaat er nu weer gebeuren allemaal.. is in ieder geval wel goed want 19 maart moet ik (als het goed is) ongi worden dus hij zou desnoods gelijk kunnen beginnen met onderzoeken..

al denk ik gewoon dat ik geen ei sprong heb.. en alleen clomdi nodig heb.. maar dat is een vermoeden dit moet bevestigd worden door de arts..

Ben benieuwd, meiden!!

19. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Oh wat goed! Lijkt me wel heftig, maar je krijgt nu als het goed is wel wat meer zekerheid! Hopelijk wordt je vermoeden bevestigd en ben je met een kuurtje clomid zo zwanger!

Volgens mij komt mijn ei er echt al aan... Begin wat meer/nattere afscheiding te krijgen en mijn borsten beginnen al enigszins gespannen te worden... Zou wel vroeg zijn, als ik m morgen zou hebben zou ik op een cyclus van 28 dagen zitten! Zou heeeel bijzonder zijn voor mij! Wel apart dat ik deze maand ben begonnen met de etos zwanger worden, zou het daar dan toch mee te maken hebben?

20. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ja t is ook best heftig, maar dan ben ik in iedergeval van dat onzekere gevoel af, ik hoop dat het inderdaad is opgelost met een kuurtje clomid..
    deze maand toch maar trouw ovu testen en tempen, ben benieuwd!!! misschien is het niet nodig, wel raar maar na 5 maanden heb ik nu zoiets van t is vast toch niet raak..

Ja ik hoor veel verhalen over dat etos zwanger worden als jij ook gelijk zwanger bent, moet ik die pillen ook hebben hihi!!

X

Deel Deze Pagina