Hallo dames, Ben nu twee maanden gestopt met de pil. De eerste cyclus keurig na 30 dagen ongesteld, nu zit ik al op dag 33. Wie herkent dit en hoelang kan dit duren. Ben zo bang dat ik een heel onregelmatige cyclus krijg. Voor het beginnen met de pil (zo'n 9 jaar geleden) had ik een vrij regelmatige cyclus. Nu is het dus maar afwachten. Wel vervelend, dan weet je ook nooit wanneer je eisprong is... Had gisteravond wel ongikrampen (twee weken geleden ook al) maar tot op heden nog geen . Ook erg last van mijn borsten, erg vervelend. Heb ik normaal pas als ik ongi moet worden, nu de hele maand al... met tussenpozen. groetjes Nikkie p.s. op dag 30 getest, negatief. Ga voor de zekerheid dit weekend nog wel een keer testen als ik dan nog niet ongi ben
gewoon afwachten hoor. Zeker als je net gestopt ben met de pil.Kan je ook niet zeggen hoe het gat verlopen . Straks krijg je misschien wel een cyclus die schommelt tussen 30 a 34 dgn, of niet, dat weet je dus niet!
Ik ben de 1ste maanden na stoppen met de pil erg onregelmatig ongesteld geweest, varieerde van 26 tot 34 dagen... Nu de laatste 4 maanden rond de 28 dagen..... Hoop dat het zo blijft.
hoi hoi, helaas kan ontpillen wel een hele tijd duren, hoeft natuurlijk niet hoor. hopelijk krijg je snel een regelmatige cycles. Liefs, Bibu !
Thanks, Hoop het ook. Maar als het dan wegblijft, laat het dan maar tot na de feestdagen wegblijven Ik had er helemaal nooit bij stilgestaan dat het zo kon gaan lopen, maar ja daar hoor je nooit wat over van mensen die zwanger zijn of willen worden.. Hier op het forum gaat er een wereld voor me open Lees dat het wel vaker voorkomt maar omdat ik altijd vrij regelmatig was heb ik er nooit bij stilgestaan dat het mij ook kon overkomen. Maar er is nog hoop, er zijn genoeg meiden die uiteindelijk wel een regelmatig cyclus kregen. Ik moet gewoon ff geduld hebben. X Nikkie
Dat had ik ook Nikkie. Wist niet toen ik stopte met de pil dat het zo lang kon duren voordat ik weer ongesteld zou worden. Mijn eerste cyclus duurde 49 dagen. Toen ook op deze site gekomen en dan lees je ineens dat je niet de enige bent. Inmiddels heb ik een cyclus van ong. 28 dagen, dus hopen dat dat zo blijft en dat jij ook snel een regelmatige cyclus hebt.
Hoi Nikkie, Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Het kan gewoon van het ontpillen komen. Nog even afwachten.... Je weet inderdaad niet wanneer je eisprong is, dat kan lastig zijn. Zelf werd ik maar om de zoveel maanden ongesteldheid...
Hoi Nikki, misschien ben je wel heel snel zwanger geworden. Heb je hier al aan gedacht? hezt zou namelijk kunnen. Last van je borsten en krampen?!
tjah nikkie je lichaam kan een spelletje met je spelen... tis helaas afwachten of testen. ik had voordat ik 9 jaar geleden met de pil begon ook een regelmatige menstr. nu zit ik inmiddels al 8 maanden te wachten voor mijn eerste menstr.
Hoi! in september gestopt met de pil, eerste cyclus 27 dagen, tweede 32 dagen en nu na 35 dagen (nog) niet ongesteld. Zwanger of een lange cyclus? Durf niet te testen...
heej marjan... zelf persoonlijk zou ik nog een week wachten... als je zwanger bent, dan ben je dat volgende week ook nog. ik heb zelf ook constant getest, had zo ongeveer een abbonement op testen hihi...
misschien kan ik wat hoop strooien. een cyclus met 4-8 dagen verschil is niet onregelmatig. ik had de maanden voordat we ervoor gingen als volgt: 24 33 28 28 29 34 24 nu gingen we ervoor 28 maand 1 ZWANGER! dus het kan heel makkelijk. ennuh we hebben niet meer als 3x per week geklust!
Tja, moeilijk hoor! Ik haal vandaag gewoon een test en ben van plan om die pas na de kerst te gebruiken. als ik het echt op m'n heupen krijg dan hebben we hem alvast in huis, helemaal met die drie zondagen achter elkaar die we nu krijgen. Angel eyes, gefeliciteerd! lijkt me mooi om een juni (zomer) mama te zijn. dan kun je lekker met je kindje naar buiten. bevallen in de winter lijjkt mij eigenlijk het minst. weet dat het niet past wat ik zeg , we mogen al blij zijn als we zijn zwanger zijn en er dan ook nog een gezond kindje uit komt!
Heb ook al twee keer getest, maar negatief. Vanochtend nog Ik voel me ook erg emotioneel en chagrijnig dus misschien staat mijn ongi nu wel voor de deur. En echt stekende borsten. Normaal had ik dat minder erg. Het is nu echt erg pijnlijk. Meestal had ik dat wel vlak voor mijn ongi maar wel iets minder. Ik laat het hier nog wel even weten als ik wel ongi word. Hoop eigenlijk pas na de feestdagen. Heb een weekje vrij namelijk en mijn vriend ook. Zou wel wat jammer zijn als ik dan net ongi ben X Nikkie
Ik ben begonnen met 38 toen 56 en toen 74 en nu wachten we weer! Je denkt dat je zwanger bent je weet zeker dat je alles juiste symptomen hebt die een zwangerschap vereisen en hopla daar heb je die rode duivels! Ik hoop dat het bij jou goed nieuws betekent. Groetjes Sophia
Hoi meid, Dat is wel erg balen ja. Ik denk niet zozeer dat ik zwanger ben hoor maar ja voor de zekerheid maar wel getest. Had jij tijdens je cyclus dan ook wel last van je borsten e.d.? Misschien moet ik nu wel echt bijna ongi worden. Ben jij al naar de HA geweest of heeft dat geen nut? X Nikkie
Hoi Nikkie Ik had de eerste cyclus erg last van borsten, de tweede niks! En nu de laatste alles! Buikpijn, borsten, rug, misselijk, heel erg duizelig! Ben bij ha geweest maar ik mag nog rustig oefenen tot juni. Ik ben 31 en er is dus geen rede tot ongerustheid. Ben inmiddels 15 dagen verder en wordt nu weer dizzie en beetje misselijk, ik begin het idee te krijgen dat het met mijn eisprong te maken heeft dus wie weet is de cyclus nu beter. Ik heb wat homeopathie gebruikt! gr. Sophia
Hey, Dat duizelige had ik ook. Maar ik dacht misschien wat druk op het werk ofzo. Vaak als ik even naar de wc ging en net zat had ik dat. Wat voor homeopatisch heb je gehaald? Een vriendin zou voor mij teunisbloemolie capsules meenemen. Dat schijnt ook te helpen bij hormonale ongemakken om het zo maar te noemen... Ik had de 1e cyclus dus nergens last van, en na 30 dagen ongi (dat was wel heel weinig maar toch). Nu ben ik trouwens ontzettend moe. Had een week terug ook steeds rugpijn en ongi krampen. Deze week ook weer een keer krampen maar verder niks. Het misselijke is wel weer wat weg. groetjes Nikkie
Had ik ook! Ik heb inderdaad theunisbloemolie capsules en ik heb een maansteen gekocht! Tevens volg ik om andere redenen een suikervrij en zoetstofvrji dieet en dat schijnt ook te hlepen, maar dat is met homeopatische medicatie.
Grappig Maar helpen die teunisbloemcapsules ook om je cyclus in balans te brengen? Een maansteen kan ook helpen idd. Heb het nog niet geprobeerd. Draag nu een labradoriet maar dat is voor wat anders... Zal toch maar eens ff kijken in dat winkeltje hier in de buurt. Maar draag je m altijd of heb je 'm onder je kussen liggen... groetjes Nikkie