onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roxylove, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxylove

roxylove Lid

7 aug 2011
    11
    0
    0
    ben in november 2010 gestopt met de pil en cyclus verschilt van 24 dagen tot 35 dagen.

ik heb eens gehoord dat als je cyclus onregelmatig is dat je dan niet zwanger kan worden:( wat adviseren jullie mij om nog ff te wachten met naar de ha gaan of bellen voor een afspraak?

hebben jullie trouwens ook veel last van puistjes gekregen na het stoppen met de pil?

liefs

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Als je cyclus onregelmatig is kun je echt wel zwanger worden hoor. Alleen als je cyclus onregelmatig is, dan weet je nooit precies wanneer je eisprong is. Dus dat betekent veel klussen om zwanger te raken. ;)
    Met ovulatietesten kun je je eisprong bepalen, alleen kan dat wel een erg dure hobby worden met een onregelmatige cyclus.
    Je kan natuurlijk altijd even langs je HA gaan, want je bent immers al 9 maanden pil-vrij en hebt nog geen regelmatige cyclus. Ik weet niet hoe lang je de pil geslikt hebt en natuurlijk is de duur van het ontpillen bij iedere vrouw weer anders, maar je HA kan je hier misschien meer over vertellen. Succes!!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Eens met Iloiza, maar vind het eerlijkgezegd meevallen hoor! Mijn kortste cyclus was 27, de langste 87. Was na 18 maanden spontaan zwanger, stonden op het punt om met hormonen te beginnen.

Je kunt altijd voor de zekerheid naar de ha gaan, en misschien een poosje je temperatuur bijhouden om te kijken wanneer je eisprong is.

Deel Deze Pagina