Soms gewoonweg er niet meer in geloven.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Soms verlies ik echt de hoop of het ooit werkelijkheid mag worden om een kindje in mij te dragen, om mama te mogen worden en om iedere dag in een wiegje te kunnen kijken en een lief klein wondertje te zien liggen wat van mijn man en mij is...
    Liefde die handjes en voetjes heeft gekregen.

We bewandelen zon lange en moeilijke weg, waardoor ik soms echt de hoop op een wondertje begin te verliezen...

Sorry voor mijn gezuer, maar moet t gewoonweg ff kwijt...
    Het klinkt nog ver weg... maar kerst komt er weer aan... de 3e kerst zonder dikke buik, de 3e kerst zonder positieve test... Pff wat kan een mens daar tegenop zien zeg!
    Ooit heb ik een topic geopend: 2009 en 2010 werden het niet, 2011 wel?
    Ik wil daar geen 2012 aan toe voegen :(

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik hoop ook echt uit de grond van mijn hart dat dat ook niet nodig zal zijn!!!

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Ik heb laatst jouw blogs gelezen.. ik heb geen berichtje achter gelaten omdat ik natuurlijk niets kan zeggen wat het voor jou beter of makkelijker maakt. En waarschijnlijk heb je alle troostende woorden al 100 keer gehoord en laat de zin "jouw tijd komt nog" je inmiddels koud.

Daarom wil ik je hier nu laten weten dat ik met je meeleef, met je mee hoop en het zo fantastisch zou vinden als dit lange wachten nu eindelijk wordt beloond met een prachtig kindje.

Dikke knuffel vanaf hier.

4. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve Flippo,
    Wat heb je dat mooi neergezet zeg! Ik leef en hoop met je mee.
    Probeer positieve gedachten te houden. Sterkte.
    Liefs Moisie

5. Flippo123

hey meiden, thnx voor jullie berichtjes.
    Ik zoek geen medelijden of iets dergelijks... wilde gewoon even van me afschrijven, soms heb je even een diep momentje dat je het alleen nog maar zwart in ziet...
    Morgen kan alweer veel rooskleuriger zijn hoor!
    Meer gewoon een stukje om mijn gevoel even kwijt te kunnen, zodat ik er zelf niet meer mee zit zeg maar :p

Dit topic is dus gewoon een soort van dumpbox :p

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis tranen stromen over mn wangen, je gedicht heeft echt iets losgemaakt! alle sterkte en hoop dat je wondertje ooit zal komen...

7. Ook ik zit met tranen in mijn ogen!!!!!!! Vaak zijn de problemen van een vreemde ver van je bed show. Maar dit soort dingen raken me in het diepst van mijn hart. Ik wou dat ik een engel was en jou en je man een kindje kon geven. Een kindje van jullie samen. Door jullie verwekt met zoveel liefde!!!! Zucht wat kan ik zeggen dat je nog niet gehoord hebt? Ik hoop zo dat t gaat lukken? Ik vind t zo cliche.... Maar lieve meid ik denk aan jou

Veel liefs Anneke

8. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hele dikke knuffel meis! Het is jullie oh zo gegunt....Hoop zo dat jullie niet heel lang meer hoeven te wachten en dat je wel kerst met een dikke buik in mag gaan. Blijf moed houden....blijf dromen, wensen, wachten!

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh meid, denk ook dat je al te vaak gehoord hebt dat 't wel goed komt en dat jouw beurt wel komt.
    Ik hoop 't in ieder geval zo hard voor je!
    Dikke knuffel!!

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.
    weet hoe je je voelt...zo zat ik ook als er weer een jaar voorbij
    was en soms zo wanhopig en verdrietig....tot na 5 jaar een wonder gebeurde en ik volledig overompeld werd door een posi zw test.
    Iets wat ik 5 jaar gehoopt had maar uiteindelijk niet meer op gerekend had kwam uit....ons wondertje is nu 2 jaartjes oud.
    Hoe moeilijk het ook is probeer in wonderen te blijven geloven meis!
    Heel veel suc6 en hopelijk mag het een mooie kerst worden met een wondertje in je buik!

11. Lieve flippo ook ik wens je het allerbeste toe! Wat een mooi gedicht..

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wat een mooi gedicht meid! Ik hoop en duim dat jullie snel een mooie positieve test in handen mogen hebben en 9 maanden later een geweldig mooi kindje!

13. Flippo123

Thnx voor jullie lieve woorden :)
    Schrijven helpt mij erg mijn naarste gevoel weg te krijgen.
    Tuurlijk blijft er altijd een ondertoon van gemis/verdriet maar kan gelukkig wel genieten van alle andere mooie dingen in het leven.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Lieverd ken je gevoel maar al te goed ! Je gedicht raakt me behoorlijk .
    En al die moed en hoop praatjes ken je net als ik.
    Maar ik wil alleen even zeggen dat ik ook respect voor jou heb.
    Jij bent ook sterk ! ondanks je verdriet die je schrijft.
    En verdriet mag je hebben is logies gaat ook zomaar niet weg .
    Hoop vaart wel weg door dat het al zolang duurt ,
    Je doet het goed meis want je geniet ook van andere dingen en dat moet je zeker blijven doen.

En jij probeert ook anderen te helpen knap hoor.
    Dikke knuf van mij .
    Je weet me te vinden als je wil praten he!

15. Flippo123

@Marnat: wat ben je toch een schat meis... thnx voor je steun en ik weet je te vinden :)

@All:
    Zojuist ben ik gebeld door mijn hoofdbehandelaar.
    Volgende week donderdag om 8:45 mag ik op de poli komen en word ik op de operatie lijst gezet.
    Volgende week donderdag weet ik dus wanneer ik precies voor ok ga en hoe ze het allemaal precies gaan doen.
    Naast d eoperatie hebben we het ook even gehad over de behandeling zelf, mijn arts vind dat het zaad van dermate slechte kwaliteit is dat ze me vanaf de dag van de operatie ons gaat aanmelden voor ICSI.
    Er is namelijk geen wachtlijst momenteel voor ICSI. Dus alles op een rijtje gezet:
    - Poli afspraak voor hoe en wat met de OK
    - Afspraak poli anesthesie voor de OK
    - Infogesprek ICSI
    - Aanmelding ICSI

Na de ok gaan we dus ergens weer van start... spannend!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Ik een schat ^^ bloos^^ :D
    Succes lieverd komt schot in o nee die gaat er uit :D
    Knuffie mee lieverd zal aan je denken.