onregelmatige cyclus

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Opening, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest vanwege het feit dat ik geen computer hebt. Nu heb ik vanaf volgende week weer internet dus zal dan weer wat vaker te vinden zijn.
    Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat anders sorry.

Ik heb een zoontje vgan 2 en ben hier ruim 1,5 jaar mee bezig geweest. De maand dat ik dacht zoek het maar uit ben er klaar mee was ik zwanger. Nu ben ik voorzichtig aan het nadenken over een tweede maar heb een erg onregelmatige cyclus. De laatste 2 keer was het netjes om de 28 dagen maar daarvor was ik 2 maanden niet ongesteld. Ook zit ik niet aan de pil ivm een waarschijnlijke tia die ik heb gehad. Ik ben nu 4 maanden met mijn vriend erg kort maar het is mijn ex vriend van 6 jaar geleden. Oude liefde roest niet zeggen ze wel eens.

Tot op heden niet zwanger ook al zijn we er niet echt mee bezig om de eisprongen te vinden. Laatste maand wel ovu testen gebruikt maar niet kunnen vinden.

Nu wil ik graag een afspraak bij de huisarts maken en ik denk zelf dat ik dan primolut of clomid krijg voorgeschreven. Maar wat is nou het verschil tussen deze twee medicijnen? En zou er ook wat anders kunnen gebeuren?

Voordat ik zwanger was van mijn zoon ben ik ook in het ziekenhuis geweest voor een echo en bloedprikken en toen was er niks te vinden. Misschien was ik er toen toch teveel mee bezig of het was een gelukstreffer.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Share This Page