Onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madeliefje1987, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Na 2 zwangerschappen (laatste alweer ruim 1 jaar geleden) heb ik een onregelmatige cylus. Daarvoor was ik netjes elke maand ongesteld. Ik houd het bij sinds mei. (tot maart/april nog bv gegeven) En sindsdien cyclus van 37-37-31- en nu zit ik al op dag 41:( en nog geen teken van ongi. We gebruiken nog anticonceptie want willen nog even wachten met een volgende. Zijn er hier meer mensen die zo'n cylus hebben gekregen na een zwangerschap? Vind het nu wel lang duren...En weet iemand hoe het kan dat je dan zo'n lange cyclus hebt?

Alvast bedankt!

2. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    ik geloof dat mijn gyn. wel eens heeft verteld dat je cyclus na een zwangerschap alle kanten op kan gaan. Hier juist altijd erg onregelmatig geweest en na mijn zwangerschap regelmatig geworden. Wij vrouwen en ons lichaam blijft een groot mysterie af en toe :(

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb altijd al rare lange cyclussen gehad.
    Sowieso kan het na de zwangerschap weer veranderen goed of slecht, doordat je lichaam dan weer voor het eerst vruchtbaar word na 9 maanden.
    Maaruh, ben bij beiden dames meteen zwanger geraakt ondanks mijn rare cyclussen, zou eerst dus vrolijk beginnen met klussen en kijken wat er gebeurd. ;)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Chaii haha gaan we ook zeker doen over paar maanden voor een kleine. Ik houd het nu bij om er beetje zicht op te krijgen, maar wist niet dat het zo kan varieren.

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    net ongi doorgezet..nu dus cylcus van 41 dagen gehad...hoop niet dat het nog langer gaat worden ofzo. Zijn er nog meer meiden die een lange cyclus hebben?

6. Schot

Schot Nieuw lid

10 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari dit jaar gestopt met de pil en heb sindsdien een cyclus gehad van 50, 71 en 80 dagen.

Ben nu begonnen met het slikken van teunisbloemolie capsules en hoop dat mijn cyclus hiermee korter zal worden.....

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mijn cyclus is altijd al onregelmatig en lang geweest......
    Het is nu alweer bijna 3 maanden geleden dat die rode duiveltjes langs zijn geweest.
    De langste was bij mij 6 maanden geen ongi.....
    En soms ineens weer netjes elke maand....

Snap er zelf niks van hihi dus je bent niet de enige :D

Deel Deze Pagina