Dames, Ik zou heel graag jullie advies en hulp willen vragen. (eerst even inleiding dat maakt het verhaal van nu misschien duidelijker) half mei zijn wij gestopt met de pil om zwanger te worden. Na een paar dagen ontrekkingsbloeding gehad. Daarna duurde het 57 dagen voordat mijn eerste eigen menstruatie kwam. Volgende cyclus was 38 dagen, ook lang, maar beter dan 57 natuurlijk! Maargoed.. Nu heb ik vorige week dindag middag bij het afvegen heel lichte roze bloed bij het afvegen en een klein beetje in mijn broek. de dag erna in de middag rood bloed gehad, dus ik ga der vanuit dat mijn mensturatie. Dit zou betekenen dat deze cyclus 40 dagen zou zijn. twee dagen ben ik ongesteld geweest en toen was alles over. Vreemd, maar kan wel, denk ik. Twee dagen niets gehad, en zondags weer rood bloed bij afvegen. ( 1 keer, later toen ik naar de wc ging, niets meer geweest) Dit was dus afgelopen zondag. Nu net ging ik naar de wc, veeg ik af, weer rood bloed! weer dus bijna twee dagen tussen gezeten. Ik snap hier dus totaal niets van en zou graag jullie raad/advies willen. Hierbij kan ik ook nog vertellen dat ik afgelopen zaterdagochtend me niet fit voelde, wat uitmonde tot mega koorts zaterdagmiddag! dit is zondag ook aangehouden en gisteren ook nog.Vandaag koortsvrij. Ik ging (en ga eigenlijk nog steeds) ervanuit dat ik een griepje te pakken had, want ik had steekjes in me lichaam. Maar nu ik die bloeding heb gehad net, denk ik weer HUH, zou dit dat toch iets ermee te maken hebben? Sorry voor het verhaal maar ik zit er best wel mee... Liefs Jill
Hoi Jill, Kan het misschien een innestelingsbloeding zijn? En hoe lang heb je de pil geslikt? Hier ook een hele rare cyclus en menstruatie sinds ik gestopt ben met de pil! Ik ben 2 dagen aan het vloeien (ook niet veel) en daarna nog 1 dag wat bruinige afscheiding. Zoals je bij m'n onderschrift kan lezen heb ik nog weinig menstruaties gehad HELAAS, maar dit is mijn ervaring. Ik zou me echt niet druk maken. Ik zit nu weer op dag 56 nog zonder eisprong . Zijn jullie al echt flink bezig met zwanger worden of alleen nog aan het ontpillen? Sterkte ermee. Groetjes, Lies
We zijn wel echt al bezig zeg maar. Maar ik doe nog niet aan temperaturen en ovulatietesten. geen idee dus of het een innestelingsbloeding kan zijn en of ik uberhaupt eisprong heb. alleen vind het echt vaag.. en ik hoeft hier niemand natuurlijk te vertellen, dat als je eenmaal gekozen hebt om voor een kindje te gaan, dat je het liefst gister nog zwanger was geweest.. dus dan is deze onzekerheid niet echt fijn
Jeetje wat een klachten zeg. Leef met je mee, vooral omdat je je er zo onzeker door voelt. Helaas kan ik je er niet bij helpen. Hoop dat je het antwoord snel vind. Heel misschien wel via een positieve test. Vraagje voor jullie beide: Toen jullie hadden besloten om te stoppen met de pil.. Maakten jullie eerste de strip af, of stopten jullie meteen zonder de strip af te maken? Kan dat goed zijn? Mij is namelijk verteld om eerst je strip af te maken. Groetjes
Ik heb eerst mijn strip leeggemaakt. Voor me gevoel, stopte we er toen ook echt mee en leefde ik er een soort van naar toe Ik voel me er echt wel heel erg onzeker over misschien dat ik morgen anders toch even de dokter moet bellen?
Ik denk dat het met ontpillen te maken KAN hebben. Maar wat je zelf al aangeeft, gewoon eventjes de huisarts bellen voor informatie. Hoeft helemaal niks aan de hand te zijn en misschien komt het wel vaker voor dan we denken. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Natuurlijk hoop ik voor je dat het inderdaad met een zwangerschap te maken heeft, maar ja ik ben geen dokter natuurlijk (of test haha). Succes
Fijn is dat he. Het er naar toe leven en weg zwijmelen bij de gedachten van een positieve test, maar tegelijkertijd kun je er ook zo depri van worden.. BLEGH! Je wilt je er maar al te graag niet mee bezig zijn, maar ondertussen malen er 10.000den vragen door je hoofd. Ik zou lekker een afspraak maken bij de huisarts, jezelf weer even met beide benen op de grond laten zetten. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik ben eind mei gestopt met de pil. Wij zijn ook druk aan het klussen. Heb ook allemaal klachten een dikke week lang. En moet nog 1 week wachten totdat ik kan testen. Vorige week donderdagmiddag bij het plassen, toen ik afveegde, een drupje bloed. Thats it!!! Geen bloed meer gezien. Mijn moeder was ook binnen 3 maanden van mij zwanger, hopelijk heb ik de genen van mijn moeder hihi.
Nou precies wat je zegt Friesin. ik probeer mezelf voor te houden er niet teveel mee bezig te zijn maar hoe kan dat nou?! Je wilt het zo graag, en hebt inderdaad zoveel vragen! En ik ben dan soms ook zo bang dat het bij ons niet gaat lukken, omdat je zoveel spookverhalen hoort. Ik dacht eerlijk gezegd ook altijd dat als je uberhaupt ongesteld werd, je dan ook altijd een eisprong hebt. (dat een menstruatie naar aanleiding van een eisprong komt.) maar dat schijnt dus ook niet zo te zijn?
heb de dokter gebeld en de assistente zei dat het heel normaal is na lang pilgebruik dat je zo een onregelmatige cyclus hebt. ook komt het dan voor dat ik dan in ene twee dagen het niet ben. dus ja, we wachten maar af, meer kan ik niet doen...
Ach vervelend zeg.. Hopelijk is je cyclus zo snel mogelijk in orde, en kun je weer volop genieten Gewoon lekker door klussen, en wie weet! Ik ben nog steeds niet ongie! Krampen houden wel aan.. Dus ben benieuwd!
Friesin Succes dan! Ik duim voor je mee, hopelijk is het een goed teken!! Ik heb net een PBtje binnengekregen die voorspeld dat ik ofwel zwanger raak, ofwel beval in de "kreeft"maand. Juni/Juli zei ze. Hopelijk is dat bevallen anders moet ik nog een tijdje wachten. Wel bizar, dat zou zeggen dat ik in November zo een beetje mijn positieve test zou doen. twee mensen hebben okt voorspeld met pendelen, en nu twee dan november.. Dus who knows!