Hallo dames, Ik moet even mijn emoties kwijt! Ik zit nu drie dagen overtijd en test nog altijd negatief.. mijn partner is een weekje op vakantie met zijn werk in duitsland. Ik kan wel met hem bellen, maar ik kan met verder niemand anders mijn gevoelens delen. Wel met jullie hoop ik.. De testen zijn telkens negatief. En normaal heb ik een cyclus tissen 28-34, waarbij 34 telkens niet zo vaak voorkomt. Ben dus echt overtijd. Voelde een aantal dagen ook echt alsof ik ongi moest worden maar er is helemaal niets te zien.. Mijn vriend zegt zeker te weten dat ik zwanger ben. Ik twijfel enorm en ben super onzeker. Ik ben ten einde raad... ik kan niet meer wachten.. voel me heel rot.
En evt bij ha bloedtestje laten doen? Ik leef met je mee! Knuffel voor het wachten! Die onzekerheid is zeer slopend... Ik hoop dat je mannetje snel weer terug is!
Och meid kan me helemaal voorstellen die onzekerheid en je gevoelens erbij. Ga je nog testje doen of wacht je paar dagen af? Knuffel van mij
Het kan best even duren voor je een postive test heb. Bij een vriendin van mijn duurde het een week. Je HCG spiegel moet een bepaald niveau halen om hem te kunnen met meteen. van mens-en-gezondheid.nl: "In 85 procent van de zwangerschappen verdubbelt de HCG-waarde zich elke 48 tot 72 uur. In de overige 15 procent is er sprake van een te lage of een te hoge HCG-waarde. " dus over 2 dagen nog een keer proberen??