positieve test na ongesteld?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Frummel2, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    hoi hoi ik heb gisteren en vandaag een lichte streep (kan het zien zonder te turen) op de kruidvat test van 5 euro maar het gekke is dat ik donderdag de 15 dacht ongesteld geweest te zijn
    had behoorlijke steken aan de rechter kant die middag die echt wel zeer deden en trok later weg en in
    de avond begon ik te vloeien (4 dagen te vroeg) dat heeft tot zondag 18e geduurd maar voelde gewoon dat er iets anders was pijnlijke borsten hielden aan vlagen misselijk en heel moe dus dacht ik doe een test die ik gister vanavond had gedaan en kreeg een tweede streep en vanochtend iets duidelijker heel vaag dus mijn verhaal wat zou het kunnen zijn? hoop dat je me kan helpen wordt gek van de onduidelijkheid :(:(

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,
    Aangezien je een positieve test hebt lijkt het er toch op dat je zwanger bent. Alleen is nu de vraag waar het bloedverlies vandaan komt. Dit kan afkomstig zijn uit je baarmoeder zelf (zo kan het een miskraam zijn maar als het vruchtje nog niet helemaal is afgekomen blijft de test positief), misschien in aanleg een tweeling geweest en komt er ééntje af. Maar het kan ook onschuldig zijn en vanuit je baarmoedermond komen. Deze wordt extra doorbloed als je zwanger bent en kan bij sommige vrouwen makkelijk bloedden. Dit zijn de meest voorkomende oorzaken. Het is verstandig om contact op te nemen met je huisarts of een verloskundige. Zij kunnen je dan een vroege echo aanbieden (meestal rond de 6-7 weken) en je meer zekerheid geven. Ook kunnen zij even beter aan je uitvragen hoe veel bloedverlies het is geweest en of je andere klachten daarbij gehad hebt. Gebruik je foliumzuur?

Groetjes Gea

3. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    hoi gea

dank je wel denk inderdaad dat ik de huisarts of verloskundige ff ga bellen dacht eerst dat de zwangerschapstest de ei opgespoord had daar lees je nu ook veel over op het forum kan dit eigenlijk wel?

4. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    met een zwangerschapstest kun je geen eisprong vaststellen. Dat kan alleen me behulp van een ovulatietest.

5. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    #5 Frummel2, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    oke dank je wel ik ga morgen nog eens testen kijken of de streep donkerder word dan ga ik manlief verassen en de vk bellen ik zet zo de testen ff hier neer dan kunt u ze misschien bekijken?

6. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    dit zijn de testen van vandaag vind u ze positief?

Bijgevoegde bestanden:

7. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    #7 Frummel2, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    hem nu uit de huls gehaalt misschien zie je hem beter zo

Bijgevoegde bestanden:

8. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Duidelijk positief!! Nu nog even de eerste echo afwachten!

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina